Commandos: Origins z pierwszą dużą aktualizacją. Patch 1.1 poprawia optymalizację i eliminuje szereg błędów
Najnowsza produkcja Claymore Game Studios miała być nie lada gratką dla fanów klasycznych odsłon uznanej serii Commandos, ale nie wszystko poszło zgodnie z planem. Jakub Pabisz w swojej recenzji Commandos: Origins zauważył, że tytuł ten co prawda oferuje satysfakcjonujący gameplay, ciekawe projekty poziomów i dużą swobodę działań, ale zalety Origins niestety giną w konfrontacji ze średnim stanem technicznym, niedopracowaną sztuczną inteligencją oponentów, pretekstową fabułą oraz skleconymi na kolanie sekcjami z pojazdami. Na szczęście twórcy gry nie mają zamiaru tego tak zostawić i opublikowali pierwszą dużą aktualizację.
Patch 1.1 przede wszystkim stawia na poprawę wydajności. Developerzy donoszą, że część problemów z optymalizacją wynikała z błędu generowanego przez… niektóre drzewa (konkretnie sosny) umieszczane na mapach. Dalsze zmiany skupiają się na eliminacji uciążliwych bugów zarówno w trybie wieloosobowym, jak i kampanii oraz błędów powodujących crashe gry. Claymore Game Studios zadbało ponadto o osiągnięcia – od teraz pucharki będą zaliczane wtedy, gdy powinny. Szczegółową listę poprawek znajdziecie na Steamie.
Po przerwie świątecznej ukazać ma się kolejna łatka, której szczegóły poznamy najpewniej już niebawem. Commandos: Origins zadebiutowało 9 kwietnia na pecetach, PlayStation 5 i Xboksach Series X/S. Na ten rok planowane są również porty na PS4 i Xboksa One.
Czytaj dalej
Jedna odpowiedź do “Commandos: Origins z pierwszą dużą aktualizacją. Patch 1.1 poprawia optymalizację i eliminuje szereg błędów”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Niech sobie w spokoju poprawiają. Jak będzie połatane, to zagram.