2 dyrektorów opuszcza studio tworzące MindsEye na tydzień przed premierą. Build a Rocket Boy w tarapatach

MindsEye, gra weterana Rockstara mająca ukazać się 10 czerwca tego roku, nie porwała graczy ostatnim zwiastunem. Mówiąc wprost, tytuł ten wygląda trochę jak „GTA w domu”. Nie powinnam jednak tak mówić, a przynajmniej nie za darmo, gdyż Mark Gerhard – CEO studia – wyraził niedawno opinię, że każdy krytyk MindsEye jest na 100% opłacony przez Rockstara. Wszystko to wystarczyło, by wywołać wokół gry kontrowersje, ale nic chyba nie było aż tak martwiące jak to, że na siedem dni przed premierą Build a Rocket Boy opuściły dwie osoby na stanowiskach dyrektorskich.
CLO firmy, czyli dyrektor do spraw prawnych, Riley Graebner, w poście na LinkedInie potwierdza swoje odejście. Wymienia osiągnięcia ekipy prawniczej i dziękuje byłym już kolegom i koleżankom.
Po trzech i pół roku kończę współpracę z BARB. Jestem dumny z tego, co udało nam się osiągnąć. Przez ten czas podwoiliśmy rozmiar firmy do poziomu ponad 450 pracowników. Wypuściliśmy wiele produktów na cały świat. Zbudowaliśmy drużynę prawniczą i infrastrukturę live ops od zera, pracując nad systematyzacją i automatyzacją.
Z kolei CFO Build a Rocket Boy (dyrektor do spraw finansowych), Paul Bland, nie ogłosił końca pracy w żadnym poście, ale zaktualizował swój profil na LinkedInie, zaznaczając odejście z firmy w czerwcu. Co ciekawe, ukrył też swoje nazwisko i zdjęcie profilowe na tej platformie.
Czasem każde studio zalicza wpadki, ale coś takiego to w większości przypadków jednak powód do zmartwień. I rzeczywiście – ci, którzy dotąd nadal dumnie nazywali się fanami MindsEye, nie przyjęli tych wieści pozytywnie. W końcu odejście od studia na tydzień przed premierą gry, wobec której twórcy mają tak wielkie plany, raczej nie świadczy o przesadnej wierze w jej sukces, prawda?
Na rozwianie wątpliwości co do jakości MindsEye nie musimy czekać już długo. Jeśli okaże się, że to gra roku, krytycy będą musieli schować ego do kieszeni i pogratulować studiu Build a Rocket Boy sukcesu pomimo przeciwności. Jeśli odwrotnie… przynajmniej się pośmiejemy.
Czytaj dalej
Jedna odpowiedź do “2 dyrektorów opuszcza studio tworzące MindsEye na tydzień przed premierą. Build a Rocket Boy w tarapatach”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Sama gra jedzie na fali „od faceta ktory robil GTA” i „klon GTA” i na tym sie konczy.
Po samych gameplayach widac ze to tania podrobka GTA, sukcesu nie wroze.
Patrzac na gameplaye odnosze wrazenie ze podobne kiedys gry byly „za darmo” na plytkach z CD-Action czy tam komputer swiat gier czy co to bylo 15 lat temu.