rek
20.03.2014
10 Komentarze

Przyznano nagrody Game Developers Choice Awards i Independent Games Festival Awards. The Last of Us i Papers, Please dominują

Przyznano nagrody Game Developers Choice Awards i Independent Games Festival Awards. The Last of Us i Papers, Please dominują
Game Developers Conference po raz kolejny towarzyszyło rozdanie nagród dla najlepszych gier minionego roku. Standardowo przyznano dwa zestawy statuetek – Game Developers Choice Awards, o których decyduje jury złożone z twórców gier, a także skierowane do indyków Independent Games Festival Awards. Jakie produkcje okazały się najlepsze?

W przypadku Game Developers Choice Awards największym zwycięzcą jest – ech, bez niespodzianek – The Last of Us, które zgarnęło trzy statuetki, w tym tę najważniejszą dla Gry Roku.

Doceniono też niezależne Papers, Please – produkcja o zabawie w administrację w państwie komunistycznym została nagrodzona w dwóch kategoriach. To o tyle ciekawe, że ta sama gra zdobyła główną nagrodę Independent Festival Awards sygnowaną nazwiskiem Seumasa McNally’ego. W sumie tytuł dostał na festiwalu indyków trzy statuetki.

Nagrody Game Developers Choice Awards:

  • Gra Roku: The Last of Us (Naughty Dog/Sony)
  • Nagroda za innowacyjność: Papers, Please (Lucas Pope)
  • Najlepszy debiut: The Fullbright Company (Gone Home)
  • Najlepszy projekt: The Last of Us (Naughty Dog/Sony)
  • Najlepsza gra na konsole przenośne i platformy mobilne: The Legend of Zelda: A Link Between Worlds (Nintendo EAD/Nintendo)
  • Najlepsza oprawa graficzna: BioShock Infinite (Irrational Games/2K Games)
  • Najlepsza narracja: The Last of Us (Naughty Dog/Sony)
  • Najlepszy dźwięk: BioShock Infinite (Irrational Games/2K Games),
  • Najlepsza gra rozprowadzana cyfrowo: Papers, Please (Lucas Pope)
  • Najlepsza technologia: Grand Theft Auto V (Rockstar North/Rockstar Games)
  • Nagroda publiczności: Kerbal Space Program
  • Nagrody Independent Games Festival Awards:

  • Główna nagroda imienia Seumasa McNally’ego: Papers, Please
  • Doskonałość w oprawie wizualnej: Gorogoa
  • Doskonałość w projektowaniu: Papers, Please
  • Doskonałość w oprawie dźwiękowej: DEVICE 6
  • Doskonałość w narracji: Papers, Please
  • Nagroda Nuovo (za innowację): Luxuria Superbia
  • Najlepsza gra studencka: Risk of Rain
  • Nagroda publiczności: The Stanley Parable
  • 10 odpowiedzi do “Przyznano nagrody Game Developers Choice Awards i Independent Games Festival Awards. The Last of Us i Papers, Please dominują”

    1. Game Developers Conference po raz kolejny towarzyszyło rozdanie nagród dla najlepszych gier minionego roku. Standardowo przyznano dwa zestawy statuetek – Game Developers Choice Awards, o których decyduje jury złożone z twórców gier, a także skierowane do indyków Independent Games Festival Awards. Jakie produkcje okazały się najlepsze?

    2. playstation 20 marca 2014 o 15:25

      The last of as i wszystko w temacie

    3. No prosze, Luxuria Superbia, a to takie złe (według 9kier)

    4. Znowu Bioshock Infinite dostaje nagrodę za oprawę graficzną – DLACZEGO?! W ówczesnym czasie ukazało się miliard gier z tysiąc razy lepszą oprawą!

    5. @kjm9|Ale żadna gra nie ma tak oryginalnego i pełnego detali świata

    6. @kjm9 – Jeśli jakoś oprawy graficznej liczysz w rozdzielczości tekstur i ilości poligonów na modelach to powodzenia.

    7. TheEleazarr 20 marca 2014 o 17:46

      Ech… The Last of Us… ten nużący gameplay <3

    8. Kerbale <3

    9. Dla fanbojów Microsoftu, The last of ass.

    10. Najlepsza gra w jaką kiedykolwiek grałem. Wyjątkowo cieszą mnie nagrody dla The Last of Us. Zasłużyli.

    Dodaj komentarz