01.06.2011
Często komentowane 62 Komentarze

„Wybuchające Beczki: Zrozumieć gry wideo” – cdaction.pl obejmuje patronat nad polską książką o grach

„Wybuchające Beczki: Zrozumieć gry wideo” – cdaction.pl obejmuje patronat nad polską książką o grach
Ponieważ polskich książek o grach jest niewiele, tym bardziej mamy większą przyjemność ogłosić, że cdaction.pl objęło patronatem „Wybuchające Beczki: Zrozumieć gry wideo” autorstwa Krzysztofa Gonciarza.

Wybuchające Beczki: Zrozumieć gry wideo” to książka, w której autor stara się wyjaśnić trudności związane z projektowaniem gier. Dzięki niej dowiemy się m.in. dlaczego wybuch nuklearny z Call of Duty 4: Modern Warfare tak bardzo zapada nam w pamięć oraz, co stoi za sukcesem Angry Birds.

Książka opiera się na znanych przykładach – wśród nich znajdzie się seria Uncharted, Assassin’s Creed, Halo: Reach, Civilization V, czy Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.

Autorem „Wybuchających Beczek: Zrozumieć gry wideo” jest Krzysztof Gonciarz z portalu Gry-OnLine oraz internetowej telewizji tvgry.pl. Szerzej znany jest, jako Lordareon. Skomentować to możemy tylko tak:

Dobrych książek o grach wydawanych w języku polskim nigdy dość – ponieważ znam dość dobrze autora, i wiem do czego jest zdolny, jestem przekonany, że żaden z czytelników „Beczek” nie będzie zawiedziony tym, co znajdzie w środku.

Jeśli ta rekomendacja to za mało, oto kolejna:

Dzięki naszemu patronatowi, na łamach serwisu znajdziecie najświeższe informacje o książce, natomiast w magazynach CD-ActionPlaybox pojawi się jej recenzja.

Książka ukaże się 24 czerwca, zaś jej cena sugerowana wynosi 34,90 zł. Poniżej znajdziecie jej okładkę:

wybuchajace-beczki_4b7t.jpg

62 odpowiedzi do “„Wybuchające Beczki: Zrozumieć gry wideo” – cdaction.pl obejmuje patronat nad polską książką o grach”

  1. Tytuł od razu zrozumiałem jako poradnik dla „tych normalnych”. Po przeczytaniu newsa mam wrażenie, że to książka, której treść znam przed jej premierą… :/

  2. Powrót do źródeł, Krzysiek czyli Lordareon był kiedyś tekściarzem w pamiętnym FPP Zone, tworzonym przez Blooda, dość „rewolucyjnie” jak na tamte czasy, bo w htmlu. 😉 Wcześniej był kącik Duke – Quake – Unreal prowadzony przez Peter Pana.

  3. Okładka jest… Zła. Bardzo niedobra okładka jest… : /

  4. Kupić nie kupię, ale jak będzie w Empiku lub innej księgarni to na pewno przejrzę 🙂 SIŁA! ;p

  5. Wow, nie ma to jak okładki z Painta

  6. „w magazynach CD-Action i Playbox pojawi się jej recenzja”|Czyli recka baaaaardzo subiktywna ^^|Chcemy lepszą okładkę !!!

  7. Panowie nie ocenia się książki po okładce 😛

  8. Chciałbym nie oceniać, ale pierwszy rzut oka często może zaważyć – kto pozwolił na tak ohydną okładkę? To PWNED to już żenada total. :/

  9. Tak apropo tamtego artykułu: SWAT4 jest chyba jedyną grą, w której dostaje się trzy magazynki, R służy do zmiany między nimi i nie da się magicznie przekładać naboi między magazynkami. Czemu CoD nie poszedł w ślady SWATA?

  10. Speaktrap – Czy przypadkiem w Battlefieldzie 2 nie było podobnie?

  11. @Speaktrap – byłby za bardzo hardkorowy dla większości

  12. szczerze mówiąc, to nie ma co oceniać o czym będzie, a o czym nie. Jest to dość intrygująca pozycja na polskim rynku, więc warto dać jej szansę, chociaż do czasu pierwszych recenzji

Dodaj komentarz