E3 2011: Trackmania 2 Canyon: Twórz, graj i nie daj się pokonać [WIDEO]
![E3 2011: Trackmania 2 Canyon: Twórz, graj i nie daj się pokonać [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/4df9afd7-2dd9-443f-baa2-5da47602de06.jpeg)
Niewielkie studio Nadeo również miało swoje pięć minut na E3. Opublikowano nowy zwiastun Trackmania 2 Canyon - kontynuacji akrobatycznych wyścigów, w których naczelną rolę odgrywają gracze i ich trasy. Oraz system społecznościowy Mania Planet.
Nowy trailer Trackmania 2 Canyon:
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
9 odpowiedzi do “E3 2011: Trackmania 2 Canyon: Twórz, graj i nie daj się pokonać [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Co to jest? jeśli tak będzie wyglądać gra to trochę przesadzili! Ale 1 częsć mi się podobała.
ciekawe jaka będzie wydajność przy grze w sieci… (i mam nadzieję że będzie single….)… Bo w United ( czy tam Nations, jak kto woli i posiada 😛 ) przy 25 graczach i więcej już sie zaczyna gra lagować….
@Williams, wcale nie przesadzają, Nations Forever ewentualnie jej płatna siostra, na najwyższych ustawieniach graficznych wyglądała niesamowicie, powiem szczerze, że żaden nowy NFS nie wygląda moim zdaniem równie ładnie. A optymalizacja stoi na niesamowicie wysokim poziomie, nie dość, ze można było wybrać jeden z wyżej ustalonych poziomów graficznych, to jeszcze można było go zoptymalizować pod własny sprzęt, bądź ustawić własny znów z możliwością optymalizacji
Ładnie się prezentuje grałem tylko w Nations Forever i wiem jakie cuda potrafią tworzyć gracze 🙂 Dlatego myślę, że tutaj też tak będzie.
to powinna być oficjalna gra micro machines… graficzny jajozgniot… 0_o
@richter5 – masz źle skonfigurowaną grę pod swój sprzęt i łącze, ja u siebie na bezprzewodowym łączu 1mb (orange cdma) na serwerach z setką (100!!!) graczy mogę spokojnie grać bez żadnych lagów. Nie dociągam z sieci danych takich jak avatary, własne modele samochodów, mody i muzykę i nie ma najmniejszego problemu z płynną grą po sieci, najmniejszego!
Co do samej TM2. Gra prezentuje się pięknie, choć już poprzedniczka czyli TMUF również graficznie trzymała, i wciąż trzyma!, bardzo wysoki poziom. Przy pełnych ustawieniach i najwyższych rozdzielczościach gra naprawdę wygląda wspaniale i trudno żeby się komuś oprawa nie podobała, po części również dzięki charakterystycznemu stylowi samej grafiki który nie starzeje się tak jak pseudo realizm. W TM2 widać ewolucję graficzną, to wciąż jest własny styl ale doprawiony o nowe możliwości kart graficznych.
O optymalizację gry jestem spokojny. Prace nad TM2 trwają już od dłuższego czasu a i same Nadeo pod tym względem osiągnęło perfekcję. Optymalizacja obecnie królującej TM stoi na najwyższym poziomie. Przechodzisz z edytora (w zasadzie to z EDYTORA bo czegoś o tak ogromnych możliwościach żadna gra wyścigowa jeszcze nie miała) do wyścigu w ułamku sekundy, zmiana trasy grając online to raptem 1-2 sekundy i już jesteś na trasie. Tego samego oczekuję po TM2 i jestem o tym przekonany że właśnie to dostaniemy.
Osobiście nie widzę żadnego powodu dla którego miałbym nie kupić tej gry. W kategorii zręcznościowych wyścigówek TrackMania nie ma sobie równych i jestem o tym przekonany że TM2 nie zszarga reputacji tej świetnej serii gier.|Mam nadzieję ze wyjdą również inne środowiska w ramach TM2, ze Canyon to tylko pierwszy etap budowy marki TM2 bynajmniej tak mi się to marzy;) a najbardziej to mi się marzy nowe środowisko Coast, lekko odmienione o nowe elementy i grafikę, i będę miał w co grać przez kolejne kilka lat:)