E3 2011: EA – „Shooter od Respawn Entertainment osadzony będzie w klimatach sci-fi”

Frank Gibeau, szef oddziału EA Games, w trakcie targów E3 wyjaśnił, że firma zamierza wydawać naprzemiennie kolejne odsłony ujawnionego na poniedziałkowej konferencji Overstrike od Insomniac Games oraz nowe części shootera Respawn Entertainment. Jak mówi:
Ogólnie rzecz biorąc zamierzamy kontynuować naszą wymienną strategię wydawniczą, dając studiom dwa lata na stworzenie i dopracowanie gry do maksimum. Zrobimy to jednak w sposób, który pozwoli w pełni wykorzystać potencjał takich technologii, jak Frostbite 2, czy tworzonych przez nas usług sieciowych… nasze ekipy będą wymieniać swoją wiedzę pomiędzy sobą, polepszając jakość swoich produktów rok w rok.
Jak dodaje:
Pomysł polega na tym, by mieć taką wymianę, jak w przypadku Battlefielda i Medal of Honor, utrzymując obie gry ciągle świeże, nie wypalając tym samym ekip za nie odpowiedzialnych lub zapobiec ich taśmowej produkcji. Gry takie, jak ta od Respawn – oraz od Insomniac, który jest bardziej produkcją akcji niż czystym shooterem – umieścimy tam, gdzie będziemy widzieć idealną dla nich szansę.[…] Gry te są shooterami osadzonymi bardziej w klimatach sci-fi, podczas gdy Medal of Honor i Battlefield są traktują o współczesności. [Strategia] Pozwoli nam wziąć i wybrać to co najlepsze z shooterów sci-fi. Dzięki temu będziemy mogli rywalizować takimi produkcjami, jak Gears of War, czy Halo.
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
12 odpowiedzi do “E3 2011: EA – „Shooter od Respawn Entertainment osadzony będzie w klimatach sci-fi””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
szkoda liczyłem na prawdziwe MW3
Weee, gra od RI, a w dodatku możliwe, że na silniku frosbite2 !!!! I <3 RI !!!
West i Zampelli są dobrzy w tym co robią seria MW to już od mw2 jest sci-fi. Pozostaje tylko czekać na informację o czym będzie gra, może się okazać coś na miarę ME ze świeżymi pomysłami i prawdopodobnie użyją silnika FB2 a nie U3.
lol panowie uciekli od koticka i wpadli w identyczny tryb wydawniczy co 2 lata i wymiana silnika mędzy studiami znowu będą smażyć nieświeże kotlety tym razem ze szwedzkiego mięsa|proponuje tytuł roboczy duty calls space warfare
Eeee… miało być MW3! 🙁
@DARTHORK Doskonałe podsumowanie.
DARTHORK…widze że ty już wszystko wiesz o tej grze? Możesz mi podać ilość broni,fabułe,bohaterów i na ile czasu wystarczy gameplay?I co z multi? Z góry dzieki.
@DARTHORK, buahahahahahhaa….sorki ale poprawiłeś mi humor na rano. :] Zacznijmy, że silnik ze wszystkich części Call of Duty, poza pierwszą, jest na PRZESTARZAŁYM silniku Quake sprzed….10 lat ? Jak nie więcej….nie wiem teraz dokładnie. Frostbite >2< [czyli silnik nowego BF3], jeżeli będzie tak udoskonalany jak ten z CoD, to utrzyma formę przez najbliższe 4-5 lat, bo żadna gra nie oferuje takiej fizyki i zniszczeń jaka była w Bad Company 2....a tu ma być w końcu jeszcze lepsza.
Jedynie klimat troszkę mi się nie podoba….co prawda Gears of War czy Killzone, które są jednak „z przyszłości”, przypadły mi do gustu. Inaczej – nie będzie laserów, teleportów i broń Boże przenoszenia się w czasie….przełknę. 🙂
Na pewno nie będzie to gra oparta na U3 gdzie każda ma takie same sterowania, takie same tekstury, leci się jednym torem 2×3 metry. Stawiam, że będzie to coś pokroju Killzone. Nie będzie kosmitów i laserów, oni wiedzą, że coś takiego dużo ludzi nie trawi.
nie chodziło mi o samą technologie frostbite to świetny silnik i co do tego nie ma wątpliwości|oni uciekli z acti bo nie chcieli robić kolejnych codów |teraz będą klepać inną grę tak samo jak robili dla koticka i to nazwałem starym kotletem obawiam się że będziemy dostawać w gruncie rzeczy to samo co 2 lata tylko z innymi mapami
@Darthork|Activision nie stawia im teraz warunków, więc zapewne będzie to odmienna gra niż tych „gigantów”, którzy chcą zarobić kasę na popularności tytułu…