09.06.2011
Często komentowane 26 Komentarze

E3 2011: Afterfall: InSanity – polski Fallout na trailerze [WIDEO]

E3 2011: Afterfall: InSanity – polski Fallout na trailerze [WIDEO]
Konsolowy Wiedźmin 2 i Dead Island nie były jedynymi polskimi akcentami obecnymi na kończących się powoli targach E3. Kolejnym był bowiem Afterfall: InSanity - gra akcji osadzona w klimatach postapokaliptycznych od Nicolas Games. Firma opublikowała nowy zwiastun gry przygotowany z okazji imprezy.

Nowy zwiastun Afterfall: InSanity:

26 odpowiedzi do “E3 2011: Afterfall: InSanity – polski Fallout na trailerze [WIDEO]”

  1. Siemiatyczanin2405 9 czerwca 2011 o 19:36

    zmienili logo.. A polski akcent os CI??? Toż mają pokazać Snipera i Wings of Combat…

  2. Siemiatyczanin2405 9 czerwca 2011 o 19:37

    mam nadzieje że animacja niebędzie tak toporna jak pokazywali wcześniej…

  3. Hmm, polski DNF?

  4. Polski Falloutem to miał być jeszcze 2-3 lata temu…teraz to mamy jakiegoś dead space’a.

  5. Niczego ciekawego to w sumie nie pokazuje – trochę Dead Space’a, trochę Residenta. Ale zobaczymy, czekamy na „polski touch” 🙂 .

  6. Im bliżej premiery tym bardziej gra mnie przekonuję do siebie. Ale nie widzieliśmy na razie porządnego game play`a ani nic.

  7. Polski krzyżak fallouta i dead space czekam z niecierpliwością na kolejne niusy

  8. zieeew.

  9. im blizej premiery tym gra starzeje sie bardziej

  10. grzegorz8927 9 czerwca 2011 o 20:47

    jakos nie ciekawy ale mam nadzieje ze wyjdzie z tego fajna gra

  11. Jakiś bez rewelacji taki

  12. Całkiem całkiem pod względem video, ale audio, to spartolone. Zbyt klasycznie podeszli do tematu, muzyczka brzmi jak skomponowana na szybko w dwie godzinki. No i te moje ulubione scenki z czarnymi sylwetkami przeciwników na białym tle oślepiającego światła. Ciekawe czy toto się jednak uda…

  13. NA IGN POKAZALI JESZCZE GAMEPLAY Z SNIPERA 2!

  14. No raczej fajerwerków nie ma – grafika taka, jak w RE5 i widok osoby zza pleców zerżnięty z RE5 i Dead Space’a – Ogólne wrażenie? Dość pompatycznie, że tak powiem… no rewolucji nie widzę, w tej grze… Jakby to zrobili np. że Polska jest cała w klimatach post-apo, to bardzo ciekawie by to wyglądało – taka wizja Polski, a tak? Może coś będzie ale nie liczę na cud – jak z naszymi piłkarzami na Euro 2012… 😀

  15. Że tak zapytam wiadomo kiedy premiera?

  16. O lol myślałem że prace nad Afterfallem wstrzymano już wieki temu… no to ci niespodzianka :]

  17. Ludzie zrozumcie, że to pierwsza produkcja, robiona przez obecne studio dopiero od 1,5 roku. Dajcie chłopakom trochę wsparcia. Przecież to nasi ludzie. Pierwsza duża produkcja. Nie od razu Rzym zbudowano 🙂 Powinniśmy wszyscy kibicować projektowi i mieć nadzieję, że każda kolejna gra będzie lepsza od poprzedniej. Przecież każdy z nas cieszył by się, gdyby Polska na arenie międzynarodowej znana była z produkcji dobrych gier. Nie jednej, dwóch ale kilku firm ;>

  18. Czy ja wiem? Będę trzymał kciuki, ale jak dla mnie za dużo tutaj podziemi…

  19. Ciemno, ciemno i jeszcze ra ciemno, mam nadzieja że gra NIE BĘDZIE TAK WYGLĄDAĆ.

  20. @HacKNSlasHMonsteR21 – ale, jeśli dobrze pamiętam, to w tej produkcji miała być Warszawa wyniszczona (był chyba nawet screen z Pałacem Kultury), i to tam miało się dziać. Dobrze mówi GikkerMIKE – polski twór, więc zamiast ciągle narzekać wypadałoby podopingować nieco. Mnie się podoba i liczę, że Afterfall będzie grywalny.

  21. Racja, same podziemia pokazane, a Fallout jest więcej na powierzchni ziemi.|PS. W którymś numerze CDA było o tym Afterfallu, polskim Falloucie.

  22. killiandarwater 10 czerwca 2011 o 09:20

    Z tego Fallouta to chyba już za dużo nie zostało ale może wyjdzie z tego przyzwoita gra. Nawet jeśli będzie to skrzyżowanie Residenta z Dead Space’m . Z resztą czemu by nie czerpać z dobrych wzorców?

  23. Nie wiem czy ktoś jeszcze pamięta że ta gra miała być „hardcorowym rpg”. Teraz widzę że robią z tego połączenie dead space’a z residentem

  24. Giera przedstawia się zdecydowanie lepiej niż w poprzednich trailerach.|Osobiście rokuje, że gra ukaże się nie wcześniej niż na gwiazdkę 2011.

  25. Himo, ja świetnie pamiętam, że gra miała być tym, czy miał być właśnie Fallout3 (czyli izo3d, rozbudowana karta postaci i tym co powinno być cRPGiem, a nie kolejną pseudo strzelanką). Jak się dowiedziałem, że zmienili koncept, to przestałem w ogóle się interesować Afterfallem.

  26. Po zobaczeniu jak zmienił się koncept całej gry stwierdzam że mimo, że to polska gra to wolałbym żeby w obecnej formie nigdy się nie ukazała. Rozumiem, że o tym jak ma wyglądać ostateczny produkt decyduje ten kto wykłada na niego pieniądze ale mogli chyba pozwolić na wypuszczenie gry w pierwotnej formie a nie kolejną siekanke w stylu dead space’a

Dodaj komentarz