09.06.2011
Często komentowane 20 Komentarze

E3 2011: Arma III – pierwszy, konkretny gameplay [WIDEO]

E3 2011: Arma III – pierwszy, konkretny gameplay [WIDEO]
W sieci pojawił się pierwszy, konkretny - a przy tym dość długi - gameplay z zapowiedzianej jakiś czas temu Army III. Film, nagrany kamerką, pochodzi z prezentacji gry na tegorocznych targach E3.

Pierwszy gameplay z Army III:

20 odpowiedzi do “E3 2011: Arma III – pierwszy, konkretny gameplay [WIDEO]”

  1. wow

  2. Wow czy na realu tez macie tak rozmyty obraz jak za czolgiem i wyglada identycznie jak 2 😉

  3. Super… Szkoda, że na moim rzęchu tylko Operation Flashpoint pójdzie.. Cold War Crisis xD

  4. Wygląda prawie identycznie co Arma II

  5. Jarałem się tym (no prawie) w południe (nawet na blogu umieściłem. Przed CDA 😛 ) 🙂 Miazga. To jest dobry powód do upgrade;u kompa a nie jakieś Battlefieldy 😛

  6. @Uruzman: hmm… no są podobieństwa, ale dwójka na najwyższych wygląda świetnie nawet dziś. A od tamtego czasu niewiele grafika poszła do przodu (przynajmniej na chwilę obecną). Ale jednak jest różnica – w trójce wszystkiego jest więcej a dodatkowo wszystko wygląda bardziej szczegółowo.

  7. Mam operation arrowhead i teraz zakupiłem arma 2 w cda. Ściągnę jeszcze z 5 gb modów z armaholic pojazdy bronie itp i będzie się działo.

  8. skoczny jeśli tak mówisz że grafika się nie zmieniała zbytnio to zobacz nowego battlefielda!

  9. @rumcajs7893: Po pierwsze – tego Battlefielda jeszcze nie ma.|Po drugie – widziałem i uważam, że wnosi pewien postęp – świetne światłocienie w w pomieszczeniach i dobry dym. Ale poza tymi rzeczami nie wybija się jakoś lata świetlne ponad Crysisa z końca 2007.

  10. quad sli moze da rade w arma?:)

  11. Wow, naprawdę widzę postęp. Od fizyki w kolizjach pojazdów, przez ragdoll (ragdoll w Armie!) po świetnie (wręcz fotorealistycznie) wyglądający z oddali teren i zabudowania, a na dobrze zapowiadającej się kampanii SP kończąc (lone wolf, yay! OFP:CW style!).

  12. dragonrider01 10 czerwca 2011 o 05:50

    Hagan ARMA jest SYMULATOREM przeznaczonym właśnie dla tych „szaleńców”. Chcesz tryb arcade kup jednego z nowszych CoDów

  13. @Hagan|Dla każuali jest Call of Duty, dla hardkorów jest ArmA. Moje pieniądze mają.

  14. Nic nowego. Ale może być fajne

  15. Widać bardzo duży postęp. Mamy kolejnego następcę OFP, tak jak ArmAII teraz trójka przejmie pałeczkę.|Najbardziej ciekawi mnie możliwość „zabaw” z otoczeniem tak jak to pokazano na filmiku, że czołg jest w stanie przesunąć kontenery, które dotąd były steel wallami.|Co do futurystycznej otoczki to nie mamy się czym przejmować bo raz-dwa i mody & addony poprawią tą „pomyłkę” 😀 |Co do konfliktu – realistic & arcade. Dołączę się do tych co napisali, że jeśli ktoś chce bardziej arcadowej gry niech włączy…

  16. …Battlefielda lub CoD.|Defacto opcja (Real/Arcade) byłaby możliwa tak jak w DIgital Combat Simulator: Black Shark jednak istnieje obawa, że twórcy mogliby skupić się bardziej na opcji Arcade.|Oni i tak już mogą byś spokojni, że zarobią bo community OFP & ArmA jest przeogromne 🙂

  17. i tak twórcy Army udostępnili graczom wiele ułatwień. ” grubszy pancerz”, automatyczne celowanie/naprowadzanie pocisków itd… i to w opcjach gry-trzeba tylko umieć szukać:) czego „normalni” gracze chcą więcej? Aby gra sama się przechodziła i nie trzeba nawet wystrzelić 1 pocisku jak w misji w 1 z ostatnich CODów? no bez przesady…

  18. Ta pierwsza część gameplayu robi niemałe wrażenie. Teraz świat jest bardziej realistycznie odwzorowany, roślinność wygląda lepiej. Środowisko gry nabrało więcej kolorów. Poczekajmy na 'true gameplay’, bo przedstawiony wyżej, zaliczyć można raczej do testu wewnętrznego.

  19. Jak widze Hagana to aż mi wstyd za polaków….Hagan to jest gra dla hardkorów.Gra robiona jako symulator kasa w tym przypadku jest ważna ale najważniejsze jest zrobienie dobrej gierki.|Dla przykładu w acti najważniejsze jest zarobienie kasy a gra jest warta gówienko dla nich.Jest tylko drogą na zdarcie kasy z debili. 4 cześć z cyklu taka sama.|Kasy zarabiają na cod tyle że mała głowa.A na Cod i jego rozwój nie przeznaczają pewnie nawet |połowe kasy jaką np. wydał EA na produkcje B3….jak nie jeszcze mniej

  20. Jak żadnego CoD’a kijem nie tknę, uważam ten cykl za wybitnie nudny z uwagi na jego posuniętą do granic absurdu prostotę i mikry tryb single, tak po Armę sięgnę. W dobie interaktywnych filmów, każdy tytuł nie traktujący gracza jak idioty, wymagający zaangażowania i pewnej dozy wysiłku jest na wagę złota.

Dodaj komentarz