20.06.2011
Często komentowane 19 Komentarze

Final Fantasy XIII-2: Afera z „bullshotami” #2

Final Fantasy XIII-2: Afera z „bullshotami” #2
Wygląda na to, że Square Enix nie potrafi uczyć się na swoich błędach. W 2010 roku firma opublikowała dwa – porównawcze rzekomo – screeny z Final Fantasy XIII w wersji na X360 i PS3, które były jednak identyczne, nie licząc podmienionych ikonek interfejsu. Okazało się, że japoński koncern zrobił to samo w przypadku sequela gry…

W materiałach opublikowanych z okazji targów E3 znalazł się screen Final Fantasy XIII-2 z wersji na Xboksa 360. Jak zauważył fanowski serwis UFFSITE.net, taki sam obrazek pojawił się w japońskim magazynie Famitsu, jednak z adnotacją, że pochodzi on… z edycji na PlayStation 3.

Jako że obrazki mówią więcej niż tysiące słów – poniżej znajdziecie oba:

X360:

final-fantasy-xiii-2-x360_1746c.jpg

PS3:

final-fantasy-xiii-2-ps3_1746c.jpg

Nietrudno zauważyć, że jedyną różnicą pomiędzy dwoma screenami są inne ikonki interfejsu (przyciski LBL1).

Deja vu?

19 odpowiedzi do “Final Fantasy XIII-2: Afera z „bullshotami” #2”

  1. Wygląda na to, że Square Enix nie umie uczyć się na błędach. W 2010 roku firma opublikowała dwa – porównawcze rzekomo – screeny z Final Fantasy XIII w wersji na X360 i PS3, które były jednak identyczne, nie licząc podmienionych ikonek interfejsu. Okazało się, że japoński koncern zrobił to samo w przypadku sequela gry…

  2. Albo screeny zrobiono na dwóch konsolach w dokładnie tych samych sytuacjach, albo ktoś se tam robi jaja

  3. może nie mają xboxa/ps3 ?

  4. @Moooras co do tego 1 to nie możliwe. Ktoś se jaja robi

  5. co za lenie 😛

  6. Edycja zdjęcia na poziomie painta ;] Lenistwo co do prezentacji, oby tylko mieli inne podejście co do samej gry. W innym przypadku będzie bardzo słabo.

  7. Moim zdaniem dobrze, że obie wersje były by identyczne.Konsola równa konsoli

  8. Jakby pokazali prawdziwą wersję to pewnie byłby płacz, że któraś wygląda gorzej od drugiej 😉 |@NoNamePL – A niby czemu? Jak mają devkity to mogą zatrzymywać grę co jedną linijkę kodu. Uzyskanie dwóch screenów w tym samym momencie nie jest wtedy problemem.

  9. @NoNamePL: Właśnie o to chodzi

  10. Na PS3 minimalnie mniejsze ząbki, na X’ie lepsze efekty…|Patrzcie na te skały w tle na górze po lewej…

  11. Piotrek124342 20 czerwca 2011 o 13:47

    Mi się wydaje że to z Xbox 360 jest lepiej oświetlone, a PS3 ma lepsze kolory.

  12. Nie mam lupy. :@

  13. Wejdźcie na stonę podaną w newsie. W oryginale zdjęcia nie różnią się niczym oprócz przycisku. Oświetlenie jest idnetyczne, skały też. fake;)

  14. I już kilku się znalazło którzy analizują „różnice” między obrazkami. Pewnie paru „fachowców” już elaboraty pisze jakie są różnice w grafice między konsolami. To pokazuje również jak producenci gier traktują graczy – jak debili. W wielu przypadkach słusznie…

  15. Lolz @ poszukiwacze różnic. ;D

  16. nieco większa rozdziałka gamma, trochę większa ostrość nic więcej o co się tu kłócić ? że Microsoft zapłacił więcej?

  17. na xboxie oczywiscie

  18. Nie ręczę, że będzie działać na ie, ale- prawy na obrazku, otwórz obrazek w nowej karcie, na drugim to samo. Masz dwie karty z dwoma rzekomo różnymi obrazkami? To przełączaj sobie między jednym i drugim- to samo, żadne gammy, srammy i inne pierdoły.

  19. Otwórzcie sobie w Photoshopie i zmieniajcie krycie górnego od 0 do 100. Zmienia się tylko szum i przycisk, nic więcej, porównywacze.

Dodaj komentarz