Final Fantasy XIII-2: Afera z „bullshotami” #2

Wygląda na to, że Square Enix nie potrafi uczyć się na swoich błędach. W 2010 roku firma opublikowała dwa – porównawcze rzekomo – screeny z Final Fantasy XIII w wersji na X360 i PS3, które były jednak identyczne, nie licząc podmienionych ikonek interfejsu. Okazało się, że japoński koncern zrobił to samo w przypadku sequela gry…
W materiałach opublikowanych z okazji targów E3 znalazł się screen Final Fantasy XIII-2 z wersji na Xboksa 360. Jak zauważył fanowski serwis UFFSITE.net, taki sam obrazek pojawił się w japońskim magazynie Famitsu, jednak z adnotacją, że pochodzi on… z edycji na PlayStation 3.
Jako że obrazki mówią więcej niż tysiące słów – poniżej znajdziecie oba:
X360:

PS3:

Nietrudno zauważyć, że jedyną różnicą pomiędzy dwoma screenami są inne ikonki interfejsu (przyciski LB i L1).
Czytaj dalej
19 odpowiedzi do “Final Fantasy XIII-2: Afera z „bullshotami” #2”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wygląda na to, że Square Enix nie umie uczyć się na błędach. W 2010 roku firma opublikowała dwa – porównawcze rzekomo – screeny z Final Fantasy XIII w wersji na X360 i PS3, które były jednak identyczne, nie licząc podmienionych ikonek interfejsu. Okazało się, że japoński koncern zrobił to samo w przypadku sequela gry…
Albo screeny zrobiono na dwóch konsolach w dokładnie tych samych sytuacjach, albo ktoś se tam robi jaja
może nie mają xboxa/ps3 ?
@Moooras co do tego 1 to nie możliwe. Ktoś se jaja robi
co za lenie 😛
Edycja zdjęcia na poziomie painta ;] Lenistwo co do prezentacji, oby tylko mieli inne podejście co do samej gry. W innym przypadku będzie bardzo słabo.
Moim zdaniem dobrze, że obie wersje były by identyczne.Konsola równa konsoli
Jakby pokazali prawdziwą wersję to pewnie byłby płacz, że któraś wygląda gorzej od drugiej 😉 |@NoNamePL – A niby czemu? Jak mają devkity to mogą zatrzymywać grę co jedną linijkę kodu. Uzyskanie dwóch screenów w tym samym momencie nie jest wtedy problemem.
@NoNamePL: Właśnie o to chodzi
Na PS3 minimalnie mniejsze ząbki, na X’ie lepsze efekty…|Patrzcie na te skały w tle na górze po lewej…
Mi się wydaje że to z Xbox 360 jest lepiej oświetlone, a PS3 ma lepsze kolory.
Nie mam lupy. :@
Wejdźcie na stonę podaną w newsie. W oryginale zdjęcia nie różnią się niczym oprócz przycisku. Oświetlenie jest idnetyczne, skały też. fake;)
I już kilku się znalazło którzy analizują „różnice” między obrazkami. Pewnie paru „fachowców” już elaboraty pisze jakie są różnice w grafice między konsolami. To pokazuje również jak producenci gier traktują graczy – jak debili. W wielu przypadkach słusznie…
Lolz @ poszukiwacze różnic. ;D
nieco większa rozdziałka gamma, trochę większa ostrość nic więcej o co się tu kłócić ? że Microsoft zapłacił więcej?
na xboxie oczywiscie
Nie ręczę, że będzie działać na ie, ale- prawy na obrazku, otwórz obrazek w nowej karcie, na drugim to samo. Masz dwie karty z dwoma rzekomo różnymi obrazkami? To przełączaj sobie między jednym i drugim- to samo, żadne gammy, srammy i inne pierdoły.
Otwórzcie sobie w Photoshopie i zmieniajcie krycie górnego od 0 do 100. Zmienia się tylko szum i przycisk, nic więcej, porównywacze.