LittleBigPlanet 2: Tak powstawała gra [WIDEO]
![LittleBigPlanet 2: Tak powstawała gra [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/3624901c-e439-4dec-8025-e1792d9e645c.jpeg)
W sieci pojawił się bardzo ciekawy film, w wizualny sposób pokazujący proces powstawania LittleBigPlanet 2. W opublikowanym przez Media Molecule materiale kolorowe kropki symbolizują poszczególne fragmenty kodu, które wraz z postępami prac pojawiały się i znikały.
Graficzna wizualizacja powstawania LittleBigPlanet 2:
Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “LittleBigPlanet 2: Tak powstawała gra [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Media Molecule opublikowało bardzo ciekawy film. Pokazuje on w wizualny sposób proces powstawania LittleBigPlanet 2. To, co wydaje się z pozoru chaotycznymi, kolorowymi rozbłyskami symbolizuje w istocie… kod gry. Każda widoczna na nagraniu kropka jest bowiem jednym plikiem, a różne barwy oznaczają ich różne rodzaje.
kocham media molecule i ich dzieło
Ciekawe wykonanie. Zastanawiam się, jak oni to robili – czy wszystko było robione w jakimś programie, który nadzoruje kto nad czym pracuje, czy ręcznie to opisali.
MediaMolecule zaprezentowało wam tzw. KisMet – jest to część edytora (coś jakby edytor kodu w edytorze całej gry, np. UDK ma właśnie KISMET – Unreal Development Kit). Pewnie skoro każdy z programistów widział poczynania innego to się ścigali czasem 😉 . Ciekawostką jest, że takie programowanie w chmurze wykorzystują także ludzie z DICE przy tworzeniu Battlefielda 3, gdyż Frostbite 2.0 im tu umożliwia (chyba nawet poprzednie zostały tak stworzone).