F1 2011: Kultowe wyścigi jako DLC?

Jakie DLC do F1 2011 chciałoby stworzyć Codemasters? W pewien sposób "klasyczne", czyli zbierające do kupy wyścigi bliskie sercom wszystkich miłośników bardzo szybkich samochodów.
Steve Hood z Codemasters stwierdził, że klasyczne pojedynki pokroju – określanego tak na świecie – „Senna vs Mansell” z 1992 roku w Monako to rzecz, którą chcieliby wydać jako jedno z pierwszych DLC do F1 2011. Nie należy spodziewać się całej osobnej gry z tego typu trasami i wyzwaniami, bo według twórców im dalej odchodzi się od źródła, tym ciężej sprzedać produkt. Z DLC jest jednak inaczej i Hood twierdzi, że firma mogłaby na tym zarobić, a fanom mogłoby się to spodobać.
Podoba się wam?
Czytaj dalej
40 odpowiedzi do “F1 2011: Kultowe wyścigi jako DLC?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jakie DLC do F1 2011 chciałoby stworzyć Codemasters? W pewien sposób „klasyczne”, czyli zbierające do kupy rajdy bliskie sercom wszystkich miłośników bardzo szybkich samochodów.
Nie podoba się nam to, że mylicie pojęcia. Rajdy nie mają nic wspólnego z wyścigami F1!
a ile osób kryje się pod nazwą Eliroth że piszesz w liczbie mnogiej ???
Eliroth popieram
A jak powinno się to nazywać?
Wyścigi, po prostu 🙂
@Berlin|W pierwszym akapicie użyłbym po prostu słowa „wyścigi”. W kolejnym zaś, pasuje słówko „pojedynki”.|Ale nie przejmuj się, jesteś rozgrzeszony, ponieważ wielu dziennikarzy popełnia ten błąd, zupełnie jak z potworkiem „Formuła Pierwsza”.
Grand Prix albo wyścig a nie rajd
Ja proponuję DLC „Robert Kubica” 😛
Thx chłopaki – zaraz poprawię 😉
Ja proponuję zakupić rFactora za 50zł, ściągnąć mod F1 1992 i cieszyć się tym bez potrzeby pierniczenia się z z DLC’kami
@Ruhisu Dokładnie. Wydasz raptem 50 zł, a modów masz od groma, a nawet więcej, i są o wiele lepszej jakości.
@Mati ano dobrze prawisz.|Co więcej już macie tonę modów w tym F1 1991, 1992, 1993, 2001 wzwyż. Ligi F2 2011 itp. a sama fizyka jest na najwyższym poziomie i dopiero z tymi modami poczujecie jak trudno się prowadzi bolid bez wspomagaczy.
Ale tu o niebo lepsza grafika, fizyka i ważne elementy typu pogoda, zużycie opon, paliwo czy ekipa w pitstopie.
Do „Eliroth”:|Też mylisz pojęcia; gdzie rajdy a gdzie F1. A podpięcie Senny i Mansela do rajdów to istna profanacja! Jak rozumiem myślałeś, że CI kierowcy jeździli w rajdach i Codemasters chce to dać jako DLC? Poczytaj chłopcze/dziewczyno… |A co do pomysłu to całkiem niezły: pojazdy i grafiki, fizyka itp z lat 90-tych, stare tory, na których już się F1 nie ściga. Tylko fakt DLC mnie denerwuje, ale na tym się zarabia…
@Alekskaj|Czekaj, bo nie rozumiem. Pod jakim względem ja mylę pojęcia? Toż napisałem, że rajdy a F1 to tak różne światy, jak techno i metal. Co do Senny i Mansella – nie muszę nic doczytywać, bo to ikony F1 i każdy, kto interesuje się wyścigami dłużej niż od 2006 roku powinien na pamięć i na wyrywki znać daty zdobycia tytułów mistrzowskich przez owych panów, a filmiki z rywalizacji pomiędzy nimi powinni puszczać przed każdym wyścigiem dzisiejszym kierowcom.
@K4cz0r Myślisz, że w rFie nie ma zużycia opon, paliwa, czy ekipy w pitstopie… ? Nie stawiaj F1 2010 jako wyznacznika symulatorów, bo prawda jest taka, że oprócz grafiki, ta gra praktycznie nie jest prawdziwym symulatorem, i poza grafiką nie oferuje nic ją wyróżniającego. A jeśli pierwszą rzeczą, jaką cenisz w grze jest grafika, no to już twoja sprawa…
@k4cz0r chyba sobie nie zdajesz sprawy co sobą prezentuje rFactor. Zresztą, po co pisać o rFie, wystarczy że tylko powiem że z wersji Pro korzystają teamy które startują na przykład w Le Mans. Ba, doszły do mnie słuchy (ale nie wiem czy to prawda) że Felipe Massa dochodząc do siebie po wypadku ćwiczył na rF pro właśnie. Porównywać do siebie rF i F1 2011 to jak porównywać ze sobą marki Piaggio i MV agusta.
Pomysl interesujacy. Lepsze to niz oferowanie w DLC rzeczy wplywajacych na rozgrywke lub ja ulatwiajacych. Takie podejscie nawet mi pasuje. Problem w tym, ze, jak na razie, F1 od codemasters przegrywa z rFactor juz po pierwszych 10 godzinach, kiedy grafika nie jest w stanie przykryc ogolnego niskiego poziomu gry i masy uproszczen. 2011 ma szanse cos zmienic w tym aspekcie, ale ostatnio codemasters mnie zawodzi i atpie w sukces. Tym bardziej, ze rFactor jest sporo tanszy…
Poza tym jeśli komuś tak na grafice zależy to co można zrobić ze zdjęciami z rF’a co nie Mati?:D
rF wygrywa z każdą inną dzisiejszą ścigałką pod tym względem, że kiedy po raz pierwszy chciałem wyjechać McLarenem z 1992 z pitlane, starczyło że lekko przegiąłem z gazem i spowodowałem mały karambol w boksach jeszcze przed wyjazdem na tor.|Tego się boję, że w tym DLC legendarne bolidy będą się prowadzić gładko i nikt nie odczuje różnicy między tego typu bolidami a dzisiejszymi maszynami z kontrolą trakcji i innymi wspomagaczami.
rFactor Pro obecnie używane jest jako baza symulatora dla 5 zespołów F1. Obecnie dla fanów F1 i realizmu narazie pozostają mody do rF-a oraz iRacing 🙂
@Ruhisu Co do grafiki to Ty jesteś tego najlepszym przykładem ^^
„Eliroth”. Zwracam honor. Wiem już o co Ci chodziło. Ja po prostu przeczytałem tekst już po poprawkach i nie widziałem pomyłki redakcji z nazewnictwem poszczególnych rodzajów wyścigów. A z Twojej wypowiedzi błędnie wywnioskowałem, że mylisz pojęcia i zawodników. Bez urazy 😉
Takie DLC mogło by być nawet ciekawe o ile w F1 2011 i w samym DLC nie będzie takich błędów jak w 2010. Osobiście mam nadzieje, że Codemasters wyciągnęło wnioski po F1 2010 i fali krytyki. A swoją drogą czy ktoś zastanawiał się dlaczego na okładce jest akurat tor w Szanghaju?
@Alekskaj|Żadnej urazy nie ma! 😉
Ja jestem za takie wyscigi z 1992 mogą być ciekawie
Jak dla mnie to bardzo dobry pomysł ale nie świetny ,jednak jestem za tymi wyścigami z 1992r. : )
jak dla mnie mogli by zrobić dlc ze starymi wozami i trasami, np nordschleiffe, imola, estoril, long beach itp
to już nie byłoby F1|Mówimy cały czas o dodatkach związanych z openwheelami.|.|Jak już to mogliby zrobić osobną grę np. „Endurance 2011” bo starczy, że wzięliby wszystkie swoje prototypes z GRIDa i zmodyfikowali. Wyszła by wtedy z tego dobra gra ze względu na wielką różnorodnosć klas i pojazdów oraz tras. Np. Total 24H of Spa, Zolder, wspomniany Nurburgring, Laguna Seca itp.
No to ja proponuję „klasyczny wyścig” – GP Włoch 1993 na torze Imola, ostatni wyścig Aythona Senny…
@ Wizzy – 1994 mistrzu.
@Ruhisu. Ale morphin888 dobrze prawi. Na każdym z wymienionych przez niego torów F1 się ścigało tylko dobrych kilkanaście-kilkadziesiąt lat temu ale zaznaczył on, ze mogli by dać stare wozy 🙂
Właściwie to GP San Marino -_-’
@Ruhisu Takie coś to raczej w GRID 2 😀 .
@Laschlo wątpię aby posunęli się dalej niż Le Mans 24H@Morphin zwracam honor bo z początku chodziło mu o zupełnie inną klasę.|Fakt, wyścigi F1 1971, 73, 77 itp. odbywały się faktycznie na torach typu Long Beach street circuit, Nordschleife itd.|Wątpię aby takie DLC powstało bo 1. Skosiłoby kupę kasy za nowe modele, wszystkie trasy itp.|Już bardziej opłacalnym byłoby stworzenie osobnej gry.
Brak edycji FTW – „Myślałem, że chodziło jemu o zupełnie inną klasę”
To F1 to totalny casual i nie chcę nikogo obrażać, ale taka jest prawda. Model jazdy to tragedia. |rFactor pożera tego potworka na śniadanie.
@chudymer|Oczywiście, że to 'casual’ ale chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie spodziewa się symulacji od Codemasters 😀
I dobrze ze casual. I firma zarobi i większość graczy będzie zadowolona. Symulacje są fajne, ale trzeba patrzeć realistycznie – gra w nie znikoma część tzw. rynku i popyt na nie w skali świata jest raczej malutki.