Metro: Last Light – wersja PC będzie mniej „sprzętożerna”

Huw Beynon z THQ w wywiadzie udzielonemu serwisowi AusGamers wyjawił, że wersja demonstracyjna Metro: Last Light zaprezentowana na tegorocznych targach E3 uruchomiona była na „skromnym” PC-cie.
Jak mówi:
Pokazywaliśmy grę na PC, ale na naprawdę skromnym komputerze. Nie był to sprzęt wyposażony w sześć giga RAM-u, procesor i7 i pojedynczego GTX-a 480, który był pierwszą kartą nVidii wspierającą DX11.
Jak dodaje:
Myślę, że uczciwie można powiedzieć, iż goście z 4A [Games] są swojego rodzaju technologicznymi magikami, którzy potrafią uzyskać tego rodzaju wydajność [na słabym sprzęcie], czym jesteśmy naprawdę podekscytowani.
W samej grze pojawi się jeszcze lepsze oświetlenie oraz więcej elementów z destrukcją otoczenia (m.in. ulegające zniszczeniu osłony). Będzie to zasługa silnika stworzonego z myślą o wielu platformach. Według Beynona, wszystkie wersje mają wyglądać podobnie. Jak jednak zauważa:
Oczywiście, jeśli posiadasz wysokiej klasy PC-ta, [oświetlenie i destrukcja] będą na poziomie, którego konsole obecnej generacji nie mogą osiągnąć. Nie będziemy więc karać PC-towców ustanawiając stały poziom oprawy graficznej.
Filmy z prezentacji Metro: Last Light na E3 znajdziecie TUTAJ i TUTAJ.
Czytaj dalej
46 odpowiedzi do “Metro: Last Light – wersja PC będzie mniej „sprzętożerna””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Bardzo mnie cieszy to info. Tylko mam nadzieje że dotrzymają słowa i na moim GF9600GT jakoś to uciągne 😉
Niech Bóg błogosławi 4A Games!
Super bo książka wyborna!!!!!
Jak nie będzie wyglada jak poprzednia część to myślę że kupię to 😛
Mniejsze wymagania, oznaczają tylko i wyłącznie pogorszenie grafiki. Kurdę.
jak wymagania beda troche mniejsze od metro 2033 to na pewno kupie bo tamto m ledwie mi uciagnol 🙁 strasznie sie zacinalo ale jakos grac sie dalo 🙂
HammerHead to nie prawda np mass effect 2 ma mniejsze od poprzedniczki a ma lepsza grafe
Co on trzyma w ręce to okrągłe coś z kolcami?
Ktoś coś źle przetłumaczył. Pewnie Gram.pl: „Procesor Intel Core i7, 6 GB pamięci RAM, GeForce GTX-480 – taki zestaw powinien zagwarantować komfortową rozgrywkę w Metro: Last Light.” – http:www.gram.pl/news_8A3gHOC7_Wymagania_sprzetowe_Metro_Last_Light_nie_powinny_byc_przesadzone.html
@HammerHead|Lub lepszą optymalizację. Stawiam na to drugie.
@HammerHead – W pełni podzielam Twoją obawę. Szkoda, bo znając życie te wszystkie udoskonalenia w dodaniu ze słabszym sprzętem będą raczej nie wypałem.
@Venydar|byłeś o 2 minuty szybszy ode mnie ;p zaraz poszukam linku do źródła
@RrTteY|to chyba hełm 😀
@HammerHead a może jednak lepszą optymalizację gry?
AusGamers: Now from a technical standpoint, the game looks much better as well. What have the team done there? And what were you running it on in there? Huw: Well this is the really interesting thing. We were showing on PC in there, but actually a pretty modest PC. I don’t mind telling you that it was a six gig of ram i7 and we had a single GTX-480, which was nVidia’s DX11 launch card last year.
Metro 2033 „jechało” świetnie na moim co najwyżej średnim PC, ba, wysokie detale w 35 fps były miłym zaskoczeniem… Na prawdę już „1” miała świetną optymalizację, oby w przypadku „2” było tak samo 🙂
więc na moje oko podczas e 3 pokazywali metro na pc z core i7 pierwszej generacji 6gb ram i 480gtx |na tej konfiguracji będzie można spokojnie grać|http:www.ausgamers.com/features/read/3093531|ps. jeśli się pomyliłem poprawcie mnie
tego jeszcze brakowalo by karali PC-towcow ustanawiajac staly poziom oprawy graficznej. przepraszam ale co mnie to interesi ze ktos ma slabszy sprzet.najwyzej pograja na slabszych ustawieniach i sprawa rozwiazana.dziekujemy za laske panie BEYNON HE HE
Mam nowego kompa więc mnie to wali:D
Czyli nie na najlepszej jakości kompie pokazywali, ale nie powiedzą jaki. Pewnie niewiele niżej GF 470 GTX + i5 750 + 4GB Ramu i tyle XD
Miałem napisać cięty koment o rzetelności niusmenów ale mam dziś dobry humor, a niusmeni też ludzie. 😉 Podana specyfikacja kompa to dla nich „leciwy sprzęt”? Dla mnie to niespełnione marzenie! Podzielam opinię, że gra pod niektórymi względami będzie po prostu wyglądać gorzej od jedynki. Cudów nie ma, nie da się zrobić gry z super grafą i jednocześnie niskimi wymaganiami. Crysis 2 nie podołał, dlaczego z Metro ma być inaczej? I jaki ma związek multiplatformowy silnik z możliwością niszczenia osłon?! 😀
@paintball_x|Przeczytaj tekst jeszcze raz. Nigdzie nie jest podana owa „skromna” konfiguracja. Fragment: „NIE był to sprzęt wyposażony w sześć giga RAM-u, procesor i7 i pojedynczego GTX-a 480, który był pierwszą kartą nVidii wspierającą DX11.”
Na GOL’u pisali że właśnie na E3 Metro: LL było pokazywane na komputerze z 6 GB RAM’u, Intelem i7 i GTX-480, więc albo GOL, albo CDA ma błąd w tlumaczeniu
@paintball_x mialem napisac ciety komentarz, ale mam dzisiaj dobry dzien i ktos mnie wyreczyl
@Meganup, Cpt. Zero_PL, tekst wyciągnięty z transkrypcji oryginalnej rozmowy ze strony: http:www.ausgamers.com/features/read/3093531 brzmi „I don’t mind telling you that it was a six gig of ram i7 and we had a single GTX-480, which was nVidia’s DX11 launch card last year.” Uważam się za człowieka obeznanego z językiem angielskim i obstawiam przy swoim. Jest wyraźnie napisane, że tak wyglądała konfiguracja używanego PCta.
Co więcej. Tekst wyraźnie świadczy o tym, że wypowiadający te słowa nie uważa takiej maszyny za coś z wyższej półki. Ja uważam i to właśnie napisałem.
To CDA znowu zwaliło newsa ? 😀
Szkoda, że nie powiedzieli na jakim PC odpalali, bo gra wyglądała świetnie.
Uwierzę, jak zobaczę. A że nie jestem wielkim fanem poprzedniego Metro, to też prędko tego nie zobaczę:)
A ja bym chciał żeby w tej części też były potwory.Bo trochę się niepokoję tym że nacisk położono na ludzi.
na gry online czytałem że to właśnie BYŁ komputer z 6 GB ram, i7 i gtx 480…a oni sądzą, że to jest skromny komputer..skoro tak, to ciekawe kto to kupi…a cdaction zepsuliście newsa
Na moim kompie ta gra się nie cieła w full detalach, a mam nie za dobry komputer:|W Vista SP2, Intel Core 2 Duo 3.16GHz 4GB RAMu, karta graficzna Nvidia GeForce 9600GT
@Krzysiek134679: Soory, ale chyba w rozdziałce 320×240 :E
@NoNamePL !400×900
@krzysiek134679: full detale -> DirectX 11. Uwierz mi, różnica w działaniu jest kolosalna po ich włączeniu 😛
MIŁE!
@krzysiek134679 Bo pewnie grałeś na DX9.
Mi wystarcza grafa na xbox’ie
I jeszcze z innej beczki dodam, że grafika forzy 4 dopiero wszystkich zachwyci
@tomecki mam komputer na którym można uruchomić nowe gry(i3 gtx 260 4gb ram) . Mod wygląda super i chętnie ściągnę go kiedy będzie w wersji finalnej, bo sam jestem fanem i posiadaczem GTA IV
sorki nie zauważyłem błedu 1400×900
@tomecki dzięki za news na pewno zainstaluję
zapomniałem jeszcze, że procek dwurdzeniowy
…zapowiada się świetna gra,obym dożył do premiery i zarobił na tego gtx560ti 🙂
właśnie posiadam 560 ti, tylko problem że mam 4 gb ram ddr2 i q6600 co prawda kręconego do 3,0, ale może mi procek nie dać rady….
przy czym gtx 480 jest od 560 ti wydajniejszy, więc nie wiem jak to będzie