Binary Domain: Pogadaj z NPC-ami

W wywiadzie udzielonym serwisowi GameSpot Toshihiro Nagoshi, producent Binary Domain, zdradził, że gracze będą mogli rozmawiać z NPC-ami. Jak tłumaczy:
Pojawią się interaktywne momenty wykorzystujące mikrofon, kiedy będziesz mniej lub bardziej zaangażowany w konwersację. Na przykład będzie historia poboczna, którą będziesz mógł zbadać w rozmowie z NPC-em, korzystając z mikrofonu.
System głosowy wpłynie na relacje graczy z postaciami kierowanymi przez konsolę, a także na odbiór fabuły Binary Domain. Jak wyjaśnia:
Wszyscy bohaterowie będą mieć pewien poziom zachowania, schemat działań, ale w zależności od tego, w jaki sposób będziemy wchodzić z nimi w interakcje – na przykład zdradzimy ich lub oni nas zdradzą – będzie miało to rzeczywisty wpływ na grę. Dzięki temu możesz otrzymać interesujące i wciągające doświadczenia.
Dodał też, że nienawidzi wirtualnych kompanów, których trzeba „niańczyć”. Jak mówi:
Chcemy się upewnić, że AI będzie mogło poradzić sobie samo i nie będzie wymagało niańczenia.
Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Binary Domain: Pogadaj z NPC-ami”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Binary Domain to nowy zespołowy shooter od SEGI. Tym, co ma go wyróżniać, ma być „zaawansowane” AI przeciwników i naszych towarzyszy. Jedną z cech wyróżniających bohaterów kierowanych przez sztuczną inteligencję, ma być zrozumienie poleceń wydawanych przez… mikrofon.
Koleś ze zdjęcia troche wygląda jak Gman 😉
Nosek mu się odlepił. Temu Gmanu…
OBIAD!!!
ładne ma usta i nos . co nie?@!
zupa była za słona?
dlaczego pan maczał nosek w kwasie
Ale musiał kichnąć 😛
No i po co żeś poszedł do tej fabryki żyletek?
Zergowie jednak są piękni.
Pozazdrościł Michaelowi? ;P Swoją drogą już w Unreal Tournament 2k4 wydawało się głosowe rozkazy kompanom i jeśli ktoś miał dobry angielski, to było to całkiem użyteczne
Twarz we krwi a ząbki białe:D