THQ znów zamyka, zwalnia i wyrzuca wyścigi do kosza

W notce prasowej od THQ czytamy:
THQ przeprowadza proces przemiany portfolio i oddalenia działalności od licencjonowanych tytułów oraz konsolowej zawartości bazującej na firmach, a ponadto zdecydowało zatrzymanie aktywnego rozwoju marki MX vs. ATV […] W rezultacie firma zapowiedziała zamknięcie dwóch studiów w Australii oraz zwolnienie zespołu oddziału w Phoenix.
Jak niektórzy pamiętają, MX vs. ATV Alive miało przetestować specyficzny model biznesowy THQ, czyli tanią podstawkę plus mnóstwo DLC. Zamknięcie studia w Phoenix, które było za Alive odpowiedzialne, sugeruje, że eksperyment mógł się zwyczajnie nie udać.
Wspomniane dwie odnogi wydawcy w Australii to THQ Studio Australia (Megamind, Avatar: The Last Airbender) oraz Blue Tongue Entertainment (de Blob 2).
W związku z przemianami 200 pracowników znalazło się na zielonej trawce. Wydawca nadmienił jednak, że wszyscy mogą ubiegać się o etaty w innych sekcjach THQ.
Jednym z celów restrukturyzacji THQ ma być koncentracja na tworzeniu wysokiej jakości produktów na rynek masowy. Głównym motorem będzie więc pięć oddziałów, czyli:
Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “THQ znów zamyka, zwalnia i wyrzuca wyścigi do kosza”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„Jednym z celów restrukturyzacji THQ ma być koncentracja na tworzeniu wysokiej jakości produktów na rynek masowy’ – co mam przez to rozumieć? Aż się boje
serii MX vs. ATV nigdy nie lubiłem, była denna; ze stajni THQ zainteresuję się chyba tylko Darksiders II, tak naprawdę ten dystrybutor nie ma nic szczególnie ciekawego do zaoferowania
test
coś nie działa ta edycja :
MX vs. ATV to chyba jedyna gra na rynku.. ktora zajmuje sie ta tematyka w taki sposob. THQ produkuje tyle badziewi i na nich sie skupia, a gry dobre jak i studia ktore je tworza usmierca. Tylko dla tej gry kupilam numer CDA, gra w to caly czas i wogole mi sie nie nudzi.
@Graczdari91 Co masz przez to rozumiec? Produkcja masowa, to produkcja nastawiona na kase.. moze pojda za Actishitem i stworza cos na wzor Call of Duty? Beda ciagle serwowac (prawie) to samo, za coraz wieksza kase.
Model sprzedaży się nie udał bo wciskanie DLC ma widać swoje granice. W ogóle to aż dziwne że THQ jeszcze istnieje. Sam sh1t wydają ostatnio.