10.08.2011
6 Komentarze

BioShock Infinite: Ken Levine o wersji na PS3 i wsparciu Move´a [WIDEO]

BioShock Infinite: Ken Levine o wersji na PS3 i wsparciu Move´a [WIDEO]
Na oficjalnym blogu PlayStation Sony opublikowało wideo-wywiad z Kenem Levinem, twórcą BioShock Infinite. Ten opowiada w nim o wersji gry na PlayStation 3, a także o planowanym wsparciu dla kontrolera Move.

LevineBioShock Infinite na PS3:

Ciekawostka – w wywiadzie dla Gamasutry Levine zdradził, że fragment z 15-minutowego gameplayu gry, gdzie Elizabeth próbowała uratować umierającego konia, a my widzieliśmy miasto z lat 80-tych, został stworzony z materiałów pochodzących z anulowanej gry studia Irrational Games.

6 odpowiedzi do “BioShock Infinite: Ken Levine o wersji na PS3 i wsparciu Move´a [WIDEO]”

  1. Na oficjalnym blogu PlayStation Sony opublikowało wideo-wywiad z Kenem Levinem, twórcą BioShock Infinite. Ten opowiada w nim o wersji gry na PlayStation 3, a także o planowanym wsparciu dla kontrolera Move.

  2. GRA ROKU .|MUSZE JĄ MIEĆ.

  3. Ta gra robi piorunujące wrażenie, dosłownie.

  4. Wgniata w fotel…A ta dziewczyna mimo kształtów które się „fizjologa nie śniły”;P jest urocza

  5. Wgniata w fotel…A ta dziewczyna mimo kształtów które się „fizjologa nie śniły”;P jest urocza

  6. Troszeczkę boję się nowego Bio ze względu na jego otwartość terenową … Jednak, nie ukrywam, że jest to jedna z wyczekiwanych przeze mnie gier !

Dodaj komentarz