Fallout: New Vegas – Lonesome Road: Premiera ostatniego DLC opóźniona

Jason Bergman, starszy producent Fallouta: New Vegas, na oficjalnym forum Bethesdy oznajmił, że Lonesome Road nie pojawi się w sierpniu. Jak pisze:
Chcieliśmy was poinformować, że ze względu na okoliczności od nas niezależne Lonesome Road nie ukaże się w tym miesiącu. Poślizg nie jest wynikiem żadnego poważnego problemu z kodem czy zawartością, ale jest wiele czynników związanych z wydawaniem tego typu rzeczy i jeden z nich spowodował opóźnienie premiery. Nie mamy konkretnego nowego terminu debiutu, ale pracujemy, by wypuścić DLC tak szybko, jak to tylko możliwe. Ogłosimy nową datę wraz z kilkoma innymi interesującymi informacjami związanymi z Falloutem: New Vegas wkrótce.
Na pocieszenie opublikowano pierwszy obrazek z dodatku, który możecie „podziwiać” u góry nad newsem.
Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Fallout: New Vegas – Lonesome Road: Premiera ostatniego DLC opóźniona”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ostatnie DLC do Fallouta: New Vegas – Lonesome Road – miało ukazać się w lipcu. Jak dobrze jednak wiemy, dodatek nie został wydany. Okazuje się, że na pewno nie ukaże się także w tym miesiącu, o czym poinformowali twórcy gry.
Mogliby zamiast tego wydać jakieś konkretne patche do Fallouta NV, bo fakt że gra ma genialny edytor i możliwość zainstalowania setek niesamowitych modów przestaje mieć znaczenie, gdy nawet najmniejszy z nich powoduje niestabilność gry. Ostatnie DLC, które kupiłem na Steamie powoduje częsty crash co jest w grach na tym silniku dosyć częste i irytujące… :/
Pewnie wyjdzie jakiś nowy patch przy/przed premierze nowego DLC.
Hmm… Czekam na pakiet zbiorczy. Podstawka plus dodatki. Im szybciej wyjdzie ostatni z nich tym szybciej zobaczymy kompletną edycję.
Gra jest cudna, jeśli nie przebajerujemy jej modami (co za dużo to niezdrowo) a w sumie jeszcze nie skończyłem Old World Blues (który jak narazie jest najlepszy) =D|PS. Bethesdo, czekamy na Fallout 4 na silniku graficznyk Skyrim od Obsidiana :>
@Thorongil83 mam koło 28 modów zainstalowanych. CTD są niezmiernie rzadkie [raz na 5-7 godzin grania]. Bardzo dużo zależy od kolejności ładowania w FOMM. Przydałoby się też poduczyć troche obsługi FNVedit który ma cudowną funkcję wykrywania konfliktów między modami.