Afterfall: InSanity – konsolowe wersje bez światowego wydawcy

Serwis Parkiet poinformował, że Nicolas Games zakończyło współpracę z firmą Just A Game. Powodem jest niewywiązywanie się wydawcy z obowiązków związanych z finansowaniem gry oraz brak jakichkolwiek działań marketingowych związanych z konsolową wersją produkcji. W wyniku działań Nicolas Games, wartość akcji studia na giełdzie (gdzie funkcjonuje jako NewConnect) spadły o 11%.
Nie wiadomo, jaki będzie dalszy los Afterfall: InSanity w wydaniu na X360 i PS3. Problemów nie powinna mieć za to edycja PC-towa (premiera zaplanowana na czwarty kwartał tego roku) – jej wydawcą na świecie jest bowiem CD Projekt. Niewykluczone jednak, że firma zajmie się również konsolowymi wersjami.
W wyniku zerwania współpracy z Just A Game produkcja nie będzie pokazywana na tegorocznym gamescomie.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Afterfall: InSanity – konsolowe wersje bez światowego wydawcy”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Niepewne są losy konsolowych wersji Afterfall: InSanity. Tworzące je studio Nicolas Games zerwało bowiem współpracę z dotychczasowym światowym wydawcą edycji na X360 i PS3, firmą Just A Game. Produkcja nie będzie też prezentowana na rozpoczynających się w przyszłym tygodniu targach gamescom.
CD-projekt wydaje gry afterfall na świecie PC a wiedźmina 2 musiała inny developer, tak samo wieśka2 x-360
Szkoda, że na gamescomie nie bedzie. Chciałbym czytnąć relacje z gierki czy cuś
Ech, mają pod górkę z tym Afterfallem. Ciekawe czy w najbliższym czasie opublikują to, co przygotowywali na Gamescom.
@Wcogram no właśnie, to mnie dziwi…