11.08.2011
5 Komentarze

Afterfall: InSanity – konsolowe wersje bez światowego wydawcy

Afterfall: InSanity – konsolowe wersje bez światowego wydawcy
Niepewne są losy konsolowych wersji Afterfall: InSanity. Tworzące je studio Nicolas Games zerwało bowiem współpracę z dotychczasowym światowym wydawcą edycji na X360 i PS3, firmą Just A Game. Produkcja nie będzie też prezentowana na rozpoczynających się w przyszłym tygodniu targach gamescom.

Serwis Parkiet poinformował, że Nicolas Games zakończyło współpracę z firmą Just A Game. Powodem jest niewywiązywanie się wydawcy z obowiązków związanych z finansowaniem gry oraz brak jakichkolwiek działań marketingowych związanych z konsolową wersją produkcji. W wyniku działań Nicolas Games, wartość akcji studia na giełdzie (gdzie funkcjonuje jako NewConnect) spadły o 11%.

Nie wiadomo, jaki będzie dalszy los Afterfall: InSanity w wydaniu na X360PS3. Problemów nie powinna mieć za to edycja PC-towa (premiera zaplanowana na czwarty kwartał tego roku) – jej wydawcą na świecie jest bowiem CD Projekt. Niewykluczone jednak, że firma zajmie się również konsolowymi wersjami.

W wyniku zerwania współpracy z Just A Game produkcja nie będzie pokazywana na tegorocznym gamescomie.

5 odpowiedzi do “Afterfall: InSanity – konsolowe wersje bez światowego wydawcy”

  1. Niepewne są losy konsolowych wersji Afterfall: InSanity. Tworzące je studio Nicolas Games zerwało bowiem współpracę z dotychczasowym światowym wydawcą edycji na X360 i PS3, firmą Just A Game. Produkcja nie będzie też prezentowana na rozpoczynających się w przyszłym tygodniu targach gamescom.

  2. CD-projekt wydaje gry afterfall na świecie PC a wiedźmina 2 musiała inny developer, tak samo wieśka2 x-360

  3. Szkoda, że na gamescomie nie bedzie. Chciałbym czytnąć relacje z gierki czy cuś

  4. Ech, mają pod górkę z tym Afterfallem. Ciekawe czy w najbliższym czasie opublikują to, co przygotowywali na Gamescom.

  5. @Wcogram no właśnie, to mnie dziwi…

Dodaj komentarz