17.08.2011
12 Komentarze

gamescom 2011: X-Men: Destiny – trochę o mocach mutantów [WIDEO]

gamescom 2011: X-Men: Destiny – trochę o mocach mutantów [WIDEO]
Zaprezentowany na gamescomie trailer X-Men: Destiny nie skupia się - jak kilka poprzednich - na profilach psychologicznych mutantów, którymi przyjdzie nam pokierować, a zamiast tego opowiada o ich "mocach". Tylko ja mam wrażenie, że ktoś je projektował całkowicie bez pomysłu?

GALERIA czeka na Was z nowymi screenami.

Moce mutantów w X-Men: Destiny

12 odpowiedzi do “gamescom 2011: X-Men: Destiny – trochę o mocach mutantów [WIDEO]”

  1. Zaprezentowany na gamescomie trailer X-Men: Destiny nie skupia się – jak kilka poprzednich – na profilach psychologicznych mutantów, którymi przyjdzie nam pokierować, a zamiast tego opowiada o ich „mocach”. Tylko ja mam wrażenie, że ktoś je projektował całkowicie bez pomysłu?

  2. Zaiste… moce są trochę sztampowe, ale od czasów Freedom Force to chyba jedyna singlowa erpegopodobna gra, w której wybieramy nadprzyrodzone moce, więc nie patrzmy darowanej kobyle w zęby. 🙂

  3. Hmmmm… Ja bym dla siebie wybrał Shadow Matter,jedyna w jakimś stopniu oryginalna…

  4. tzw „papierowe moce” żałosne

  5. już w ,,the last stand” (ostatni bastion)bohaterowie mieli lepsze moce

  6. Wolę już starego x-men legends.

  7. no naprawdę słabo to wyszło

  8. Wygląda to niezbyt imponująco, ale od czasów wspomnianego x men legends 2 nie było dobrego rpga o mutantach. Czekam i modle się o wersje na PC. Acti do tej pory nie wydało tylko Marvel Ultimate Allinace 2 na PC. Reszta superhero game dostawały wersje PC. Myślicie że to możliwe że pojawi się port?

  9. To ciągle ta sama moc, tylko lekko zmieniona animacja, odmienna kolorystyka :/ Pod względem gameplaya to samo.Przecież nie trzeba specjalnie dużo inwencji twórczej, żeby wymyślić coś ciekawego. Więc to nie tyle kwestia przemyślenia mocy, lecz tego, że łatwiej jest przerobić tę samą animacje ciśnięcia pocisku energetycznego na ciśnięcie „cienistym pociskiem”, niż zrobić nową dla np. lokalnego zagięcia czasoprzestrzeni (alias „manipulacja grawitacją”).

  10. No dobra to gdzie są mutanci z xmena? To wygląda bardziej jak jakaś magia. Kolejny gniot się szykuje, który xmen ma tylko w nazwie.

  11. Narzekacie, że moce sztampowe, były by orginalniejsze to narzekalibyście, że jakieś dziwne, wymyślne. Pozatym po tylu latach cieżko o coś nowego, spróbujcie sami wymyslec sensowną moc która nie była wkorzystana w grach lub filmach.

  12. klonowanie siebie nawzajem

Dodaj komentarz