gamescom 2011: Binary Domain – data premiery i nowe informacje

Interakcja z NPC-ami ma być jednym z kluczowych elementów Binary Domain (gracz będzie mógł nawet z nimi rozmawiać). Szczególnie ważne mają być relacje głównego bohatera z jego towarzyszami broni. W trakcie rozgrywki będziemy mogli członkom naszej drużyny wydawać rozkazy.
Okazuje się jednak, że każdy z naszych wirtualnych kumpli będzie mógł mieć własne zdanie odnośnie naszych decyzji podejmowanych na polu bitwy i wówczas będziemy musieli poprzeć opinię jednego z nich. Zdarzy się nawet, że spytają, czy mogą oflankować przeciwnika lub nas osłaniać.
To, w jaki sposób się ostatecznie zachowamy, wpłynie na zaufanie członków drużyny do gracza. Po zakończonej misji każdy z nich podsumuje nasze decyzje. Wszystkie nasze działania wpłyną na dalszą rozgrywkę w Binary Domain, dzięki specjalnemu systemowi konsekwencji.
W trakcie gamescomu przedstawiciele SEGI ujawnili również, że produkcja zawita do Europy 17 lutego. Gra ukaże się na Xboksie 360 i PlayStation 3.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “gamescom 2011: Binary Domain – data premiery i nowe informacje”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Na tegorocznym gamescomie ujawniono kilka nowych ciekawych informacji dotyczących interakcji z członkami drużyny w Binary Domain. Poznaliśmy również konkretną datę premiery gry – z maszynami zmierzymy się w połowie lutego przyszłego roku.
Moglibyście wypisywać docelowe platformy, na które jest przeznaczona gra na stronie głównej, zanim się przejdzie do konkretnego news’a. Bo to jest irytujące!!!
@Chapka ale to trza by było zmieniać budowę strony co proste nie jest. Choć faktycznie było by to bardzo wygodne i fajne