19.08.2011
Często komentowane 15 Komentarze

gamescom 2011: Dark Souls bez dodatków DLC

gamescom 2011: Dark Souls bez dodatków DLC
Wydany w 2009 roku Demon’s Souls nie doczekał się dodatków DLC. W trakcie tegorocznego gamescomu twórcy gry ze studia From Software oraz przedstawiciele Namco Bandai zapowiedzieli, że podobną strategię zastosują w swoim kolejnym projekcie – powstającym Dark Souls.

Przedstawiciele Namco Bandai w rozmowie z serwisem NowGamer potwierdzili, że nadchodzący Dark Souls nie będzie miał dodatków DLC.

Twórcy gry zdradzili także, że będzie ona od trzech do czterech razy większa od poprzedniej produkcji From Software, czyli Demon’s Souls.

15 odpowiedzi do “gamescom 2011: Dark Souls bez dodatków DLC”

  1. Wydany w 2009 roku Demon’s Souls nie doczekał się dodatków DLC. W trakcie tegorocznego gamescomu twórcy gry ze studia From Software oraz przedstawiciele Namco Bandai zapowiedzieli, że podobną strategię zastosują w swoim kolejnym projekcie – powstającym Dark Souls.

  2. Łał. To ewidentne naciąganie graczy na pieniądze zwane powszechnie „DLC” stało się tak popularne, że teraz dziwnym jest nie posiadanie owych „dodatków” przez grę…. Zamotałem trochę, ale cóż poradzę, branża growa jest dziwaczna. 😀

  3. szkoda ze nie na PC

  4. Dobrze że nia na PC. z 10min temu przeszedłem Demon’s Souls 😀 😀 niesamowite. I bardzo podoba mi sie rozwiązanie bardziej otwartego świata, tzn. że nie wybiera sie już światów do których chce sie iść. Nie podoba mi sie natomiast, że klasy postaci juz nie wybieramy 🙁 |Mimo wszystko, CZEKAM!

  5. @Dolkacz Nieprawda. W dark souls jest 10 klas do wyboru.

  6. kurde ta seria to po prostu spełnienie wszystkich moich marzeń @_@ (no dobra może oprócz tego, że to nie exclusive na PC ;p). Posiada wszystko to, co powinna moim zdaniem mieć dobra gra. W przeciwieństwie do większości współczesnych produkcji nie jest łatwa i przez to nudna oraz dzięki swojemu nieziemskiemu klimatowi i grywalności motywuje do przechodzenia tej samej planszy po 100 razy 😀 Inną grę gdyby była za trudna to bym po prostu wyłączył – po co się męczyć ;p No i teraz ten brak żałosnych DLC,wypas ^^

  7. kac666:|Czytałem w Playboxie, ze będzie rozwoj postaci taki jak w gothicu ;o

  8. @Dolkacz Nope. Będzie Warrior, Knight, Wanderer, Thief, Bandit, Hunter, Sorcerer, Pyromancer, Cleric i Deprived. Podobieństwa do rozwoju postaci tak jak w gothicu też kompletnie nie widzę.

  9. @ Elenthar wiesz, wysoki poziom trudności nie zawsze jest dobry. Wyobraź sobie że wracasz po 8-10h z roboty, chcesz odpocząć zrelaskować się. Chwyciłbyś wtedy po Dark Souls?

  10. @ Gumon|Jeżeli chcę odpocząć i się zrelaksować to oglądam dobry film albo chwytam za książkę. Nie widzę sensu w marnowaniu kilku/kilkunastu godzin przy grze, której jedynym celem jest przepchnięcie gracza przez kilka zwykle monotonnych etapów po jak najmniejszej linii oporu (przypomina mi się szkoła ;p) przy akompaniamencie przerywników filmowych prezentujących sztampową fabułę.|Poza tym kto powiedział, że przy grach jak Demons Souls się nie relaksuję? ;> Rzecz w tym, że po 10h pracy koncentracja siada 🙁

  11. @Gumon Jaki jest sens grać w gry które nie stanowią wyzwania? W dzisiejszych czasach poziom trudności w grach to kpina z prawdziwych graczy. Gdzie niby jest jakakolwiek przyjemność w bezmózgim parciu do przodu? Za przeproszeniem, rzygać już mi się chce jak czytam komentarze takich „graczy” jak ty którzy chcą by gry prowadziły ich za rączkę i nie daj boże żeby się przy tym zbytnio nie zmęczyli. Pokolenie każuali, które nie wie jak ogromną przyjemność daje pokonanie/przejście trudnego poziomu/bossa.

  12. No wreszcie jakaś hardkorowa gra, która nie jest FPS’em na xboxa 360 😀 Brak dlc to piękna rzecz.|Gry każualowe nie są złe od czasu do czasu, ale jak zabraknie hardkorowych produkcji to ja podziękuję i będę grał w jakieś starostwo poraz enty raz 😛 Żeby zrelaksować się po pracy to się włącza Anno, albo Port Royale i się powoli rozbudowuje.

  13. @kac666|myślę, że problem niestety leży trochę głębiej – tutaj odsyłam do mojego pierwszego komentarza pod tym newsem. W skrócie – bardzo prosto jest zrobić grę trudną, ciężej natomiast jest przekonać gracza do niej na tyle, żeby był skłonny siedzieć nad jednym bossem cały dzień ;] Taka sztuka znakomicie udaje się Demons Souls i na pewno też Dark Souls. Ale w większości innych produkcji skończyło by się to wyłączeniem konsoli/PC ;]@xcd2|jedyne co jest hardkorowe w fps’ach na x360 to sterowanie padem ;p

  14. Nie na pc? Czymu, ach czymu? Ale i tak browar, a nawet trzy za takie podejście się twórcom należy. Tak trzymać panowie (i panie?).

  15. @kac666, spojnie chłopcze schowaj kły i oszczędź je na swoje „trudne” gierki, o których nic nie wiem bo cię nie znam (to działa też w drugą stronę? EUREKA!). Ja mówię tylko , że to mało budujące jak po cięzkim dniu w robocie/ na studiach (bo są takie ;p) siadasz i giniesz co chwilę. (ofc hardkory będa i tak będą grać ale wiadomo, jest ich mniej co się przełoży na popularności), a ty jak spuszczony pies atakujesz… GEEZ…

Dodaj komentarz