Call of Duty: Modern Warfare 3 – dżip z logiem gry

W trakcie imprezy Woodward Dream Cruise, która odbywa się w Detroit, zaprezentowano Jeepa Wranglera Unlimited firmowanego przez Call of Duty: Modern Warfare 3. Samochód jest ulepszoną wersja ubiegłorocznego auta, które zdobiło logo Call of Duty: Black Ops.
Nowa edycja posiada na nowo zaprojektowany przedni zderzak, dzięki czemu odległość pomiędzy światłami przeciwmgielnymi jest większa. Samochód wyposażony jest również w nowe koła, felgi i tylny zderzak, który może zostać wypełniony wodą „dla różnych zastosowań”. Auto ma metalowe – a nie zwykłe, jak w ubiegłorocznym modelu – naklejki i emblematy. Jak twierdzą producenci, wszystkie zmiany mają nie tylko odróżnić pojazd od poprzedniej wersji, ale również podkreślić jego „nowoczesność” (czyli po angielsku „modern”).
Nowy Jeep Wrangler Unlimited ukaże się jesienią, najprawdopodobniej w okolicach premiery Call of Duty: Modern Warfare 3.
Czytaj dalej
62 odpowiedzi do “Call of Duty: Modern Warfare 3 – dżip z logiem gry”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie żebym jakoś lubił CoDa ale ludzie, przeadzacie.Przeciż w tantym roku też był jeep, w ogóle zawsze jest teraz super akcja reklamowa CoDa, jeszcze sie nie przyzwyczailiście?
O cos nowego 😉 Wielbiciel gry moze sobie pojeździć po wertepach patrząc na oryginalne nalepki na kierownicy xD |Ten zderzak to chyba żeby lepiej parkować na rosyjskim lotnisku?!
Im więcej reklam, hałasu wokół gry, tym ona słabsza.|Marka CoD jest na tyle znana, że nie potrzebuje tylu reklam.
Hm… A Ja w Zakopanem widziałem monster trucka z reklamą kondonów, przypomniało mi się.
Czekam na papier toaletowy z logo gry… chociaż wtedy byłoby na swoim miejscu.
Troche to denerwujace jest. Jeszcze niech będą wybijać monety i robić znaczki Call od Duty: Modern Warfare 3. Oni zrobili tą grę żeby sobie reklamy porobić? Shleizer ma racje, ta gra jest znana a te ich okularki,koszuleczki, samochodzik i inne bóg wie jakie gadżety przestaną robić bo ludzie będą żygać od tego. Mi już się zbiera.
A do tego czynność wykonywana tymże papierem doskonale obrazowałaby drogę rozwoju CoD. Idę na marketing!
Ja was nie rozumiem. Weźcie dowolny film z górnej (finansowo) półki i zobaczcie ile jest (bądź było kiedy wychodził) gadżetów z nim związanych. Większość z was twierdzi, że gry nie są gorsze od filmów, to czemu w marketingu miałyby się czymś różnić?
Co do tytułu. Nie „dżipa” tylko Jeep. Marka samochodu.
phi, blizzard cały samolot obkleił
Garlik +1, jak to mawiacie.
Abyss, kurna! Zakrztusiłem się przez ciebie!!! ^^