Halo 4: Pierwsze informacje i nowy trailer! [WIDEO]
![Halo 4: Pierwsze informacje i nowy trailer! [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/d6145c93-ce9c-4ba5-ad3c-7806c96de715.jpeg)
Na panelu poświęconym Halo 4 poznaliśmy kilka nowych informacji o grze. Produkcja, jak już wiedzieliśmy wcześniej, będzie pierwszą częścią nowej trylogii. Ta zatytułowana ma być The Reclaimer. Reclaimer to człowiek, który ma za zadanie uruchomić super potężną broń Halo.
Josh Holme, dyrektor kreatywny Halo 4, ujawnił, że choć gra koncentrować się będzie głównie na Master Chiefie, towarzysząca mu sztuczna inteligencja Cortana będzie „ważną częścią fabuły”. Kiki Wolfkill, producent wykonawczy w studiu 343 Industries, zdradził, że w produkcji zobaczymy pewną „unikalną więź” pomiędzy dwoma postaciami, których „nie widziano w poprzednich częściach cyklu”. Ponadto Satoru Tojima odpowiedzialny za ścieżkę dźwiękową w Halo 4 i kompozytor soundtracku do serii Metal Gear Solid stwierdził, że chce „emocjonalnie” połączyć muzykę i przedstawianą historię.
Z kolei Frank O’Connor, szef projektu, wyjawił, że jest zainteresowany w większym stopniu zbadaniem przeszłości Master Chiefa, ale na pewno nie w Halo 4. Dodał jednak, że jest to coś, czym developerzy z 343 Industries są „podekscytowani”. Mimo to w nadchodzącej grze będziemy mogli „zgłębić bardziej jego psychikę”.
O’Connor zdementował również plotki, według których klucz do bety Halo 4 miałby znaleźć się w Halo: Combat Evolved – Anniversary.
Natomiast jeśli chodzi o ewentualne narzędzia edytorskie (Forge), O’Connor stwierdził, że silnik gry był stworzony do robienia i dzielenia sie „wspaniałymi dziełami. Dodał też, że studio chce dalej inwestować w tego typu narzędzia.
A poniżej znajdziecie wspomniany trailer – w zasadzie pokaz grafik koncepcyjnych:
Na deser – film pokazujący jak wygląda proces nagrywania dźwięków:
Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “Halo 4: Pierwsze informacje i nowy trailer! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Na imprezie PAX Prime Microsoft wraz ze studiem 343 Industries ujawnił pierwsze, konkretne szczegóły dotyczące Halo 4. Ponadto otrzymaliśmy również nowy zwiastun tego jednego z najbardziej oczekiwanych exclusivów X360.
Nie na PC więc oczywiście ni zagram… cóż wracam do Halo combat evolved… Neeeeeeext…
Fajnie że Master Chief powraca ale… Czwarta odsłona Halo już robiona jest zdecydowanie na siłę, zobaczymy co z tego wyniknie. Bo coś mam wrażenie, że Chief będzie toczyć bój z floodem teraz ?
Mati O’donnel powinien tworzyć muzykę….no cóz….nie można mieć wszystkiego.
Czy we wszystkich nowych fajnych grach musi być muzyka a’la Tron?
Choć nie jestem fanem halo to i tak po tym co przeczytałem życzę im powodzenia
To działo na ziemniaki dziwnie przypomina moje….
Za Halo nigdy nie przepadałem. Zawsze mi było tam brak mrocznych momentów pełnych brutalności i strachu przez zginięciem. Wolałbym aby akcja wyglądała podobnie do Prey.
@Wooder – seria Halo już od prawie 9 lat ma jeden z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych sountracków wśród gier. Ale widzę że bez O’donnell’a i Salvatori to nie to samo, takie to wykastrowane i bez klimatu – a dzięki właśnie muzyce i klimatowi pokochałem tą serię.|Gdzie te męskie chóry, skrzypki i fortepian.
Muzyka mi pachnie wytwórnią Two Steps From Hell. Podobna do tej z mass effecta, do której tez robili muzykę.
Klimatyczne, może nie do końca w sosie Halo, ale zapowiada się ciekawa odmiana po ODST i Reach, które imo były strasznie na siłę.|M$ znowu gra skrajnie zachowawczo i męczy starą markę zamiast wprowadzić nową.
Poco komu nowa marka, jeśli mamy Halo?
To Halo czy Homeworld…
@Dives, dokładnie. Seria ma wszystko co jest potrzebne do sukcesu i oczywiście bycia b.dobrą grą (nawet nie wspominając o multi), więc po co się męczyć na grę, która nie wiadomo czy przypadnie fanom, którzy na każdą wzmiankę o nowym Halo się ślinią 🙂
Gdyby wszyscy mieli takie podejście, to dziś byśmy grali w Ponga i Tetrisa. Są dobre, więc po co inne?
świetny!
@Aargh – „Jak chcesz nowych marek, to graj w niskobudżetowe tytuły a nie w te klasy AAA.” To skąd się niby marka Halo wzięła? Nie powstała w garażu.
@Asderuki- TSFH w żadnym wypadku nie robiło muzyki do Mass Effecta, a tylko do jednego z trailerów drugiej części ME. Co do Halo, ja jakoś nie czuję żeby był robiony na siłę- zakończenie 3. części jasno daje do zrozumienia, że ta historia jeszcze się nie skończyła.
Hmm po co oni dalej odgrzewają tego kotleta? Popatrzeli by na inne nowe gry np. NFS czy Fify itp. To są prawdziwe gry, które są powiewem świeżości na ryku z masą nowych pomysłów. Widać MS leci na kasę wydając co chwile to samo Halo.PS. Do osób, które nie kumają posta to „ALUZJA” 🙂
@Aargh- racja, ten utwór był nie tylko w trailerze ME.
@Metalex – to tak nie do końca, twórcy muszą dokończyć fabułę, a specjalnie dla niej nie będą zmieniać całej mechaniki gry aby ktoś przypadkiem nie nazwał jej odgrzewanym kotletem. Co prawda ODST było trochę nie potrzebne. Ale różnica pomiędzy Halo 3 a Reach jest spora: Grafika lepsza, nowe bronie, stare bronie/pojazdy zostały przebudowane, nowe pojazdy, „dopalacze” do pancerza”, jest życie które regeneruje tylko apteczka, nowi wrogowie, jeszcze trudniejsza rozgrywka, nowa fabuła.
@Aargh – Widzę że siedzisz w finansach M$. A Gears of War? Też było „dawno, dawno temu” ?|A Alan Wake?|Po prostu doją kasę z sequeli tak samo jak EA czy Activision. Jakoś na PS3 w jednej generacji pojawiło się nawet kilka nowych marek i dobrze się mają.