31.08.2011
6 Komentarze

Dragon´s Dogma: AI będzie uczyć się od graczy

Dragon´s Dogma: AI będzie uczyć się od graczy
W Dragon's Dogma, nachodzącym action RPG od Capcomu, będziemy mieć do dyspozycji Pawns, pełniące rolę postaci z drużyny. Co ciekawe, gracze będą mogli wymieniać się nimi przez sieć, a Pawns zapamiętają postępy ze wszystkich przygód, dzięki czemu będą bardziej użyteczne.

Rolę wymiany Pawns pomiędzy graczami Dragon’s Dogma wyjaśnił producent gry Hiroyuki Kobayashi na łamach serwisu Siliconera. Jak czytamy:

W grze znajdują się obszary zwane rim stones i jeśli się w nich znajdziesz będąc online bądź offline, znajdziesz tam Pawns należące do innych graczy, które będziesz mógł pożyczyć, kiedy tylko zechcesz. […] Potem dołączą do twojego zespołu i będą zdobywać doświadczenie. Możesz ich potem wypuścić, ale zabiorą ze soba doświadczenie i będzie miało to wpływ na rozgrywkę innych graczy, którzy ich przygarną.

Ponadto Pawns będą udzielać porad bazujących na tym, co widzieli i doradzać, jaką taktykę obrać w walce z danym przeciwnikiem, jeśli inny gracz dobrze go rozpracował.

Słowem – fajna sprawa.

6 odpowiedzi do “Dragon´s Dogma: AI będzie uczyć się od graczy”

  1. W Dragon’s Dogma, nachodzącym action RPG od Capcomu, będziemy mieć do dyspozycji pawns, pełniące rolę postaci z drużyny. Co ciekawe, gracze będą mogli wymieniać się nimi przez sieć, a Pawns zapamiętają postępy ze wszystkich przygód, dzięki czemu będą bardziej użyteczne.

  2. Wiadomo już, czy będzie to na pecety? Bo coś się nad tym zastanawiali.

  3. AL/SI uczy od gracza jak miło .

  4. Jak zobaczyłem pierwszy trailer to od razu przypomniał mi się Monster Hunter, fajnie by było jak by wyszło też na PC, bo nie uśmiecha płacić mi się za konto gold na iksboksie.

  5. A ja myslałem ze to tylko na PS3 jest tak jak Demon’s Souls, a tu jeszcze na X’a wychodzi o_0. @xcd2 na PS3 nic placic nie musisz 🙂 Ciekawi mnie jak bedzie to wygladało w prawniu z tymi Pawns.

  6. Uczenie AI od gracza powinno być w każdej grze…

Dodaj komentarz