Rise of Immortals: Start pełnej wersji jeszcze w tym miesiącu

Studio Petroglyph – twórcy m.in. Star Wars: Empire at War – ujawniło konkretną datę premiery swojego najnowszego projektu, czyli darmowej sieciówki Rise of Immortals, bezpośredniego konkurenta takich gier, jak League of Legends, czy Dota. Ukaże się ona jeszcze w tym miesiącu.
Jak poinformowali przedstawiciele studia Petroglyph, pełna wersja Rise of Immortals wystartuje 12 września. Wciąż jednak można wziąć udział w trwającej otwartej becie i wygrać tysiąc monet Petroglyph (wirtualny środek płatniczy za prawdziwą kasę) o wartości 10 dolarów, a także ekskluzywną skórkę. Do testów zapisać się można TUTAJ.
Do dnia premiery wciąż można spróbować swoich sił w konkursie, w którym zdobyć można dwa zestawy, w skład których wejdą okulary 3D Vision, 23-calowe monitory wspierający technologię 3D i karty graficzne GeForce GTX 560. Aby wziąć udział w losowaniu nagród, należy zalogować się do gry i polubić jej oficjalny profil na Facebooku.
Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Rise of Immortals: Start pełnej wersji jeszcze w tym miesiącu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Studio Petroglyph – twórcy m.in. Star Wars: Empire at War – ujawniło konkretną datę premiery swojego najnowszego projektu, czyli darmowej sieciówki Rise of Immortals, bezpośredniego konkurenta takich gier, jak League of Legends, czy Dota. Ukaże się ona jeszcze w tym miesiącu.
„[…] i karty graficzna GeForce GTX 560” – Literówka. Hmmm… gierkę może obczaję z ciekawości
„Obczaić” można, na jedno popołudnie. Nic specjalnie interesującego na dłuższą metę.
Gra jest naprawdę słaba, toporna mechanika ponadto grafa kuje w oczy, LOL1
Jak dla mnie całkiem ciekawa alternatywa dla LoLa z pakietem o wiele bardziej przemyślanych rzeczy(lecz także dużo nieprzemyślanych). LoL jest ogólnie lepszy ale dziwią mnie wasze negatywne komentarze. Połowa pewnie i tak nie grała a komentuje -.- btw. kiedy w to grałem odrzucała jedynie 1 rzecz: mianowicie mała liczba graczy. W godzinach szczytu na serwerze EU znajdowało sie 40-100 graczy :/
Właśnie mało graczy to wada ;/ A gra posiada bardzo ciekawy system rozbudowy przedmiotów ;]
narobilo sie tych MOBA strasznie a mniew ogóle nie wciaga ten typ gier, odbijam sie od każdego tytułu, starałem sie ale musze stwierdzić że to nuda
o wiele bardziej przemyślanych rzeczy <- czekam aż je wymienisz; dostałem się do bety dawno temu i... huh, właściwie bez fajerwerków; wybór jednej postaci i levelowanie jej to idiotyzm.
may, may, may 😉 narobiło sie teraz tych LoL-o i Torchlight-o podobnych siecówek od groma… ale to nic, bo nadchodzi wielkimi krokami VINDICTUS EU 😀 to jest to na co warto czekać 😛 |”He will slash and burn everything on his way!!”
Chyba bezpośrednia karma, a nie konkurent dla tych gier.
@Gerwalt chyba chciałeś powiedzieć Doto i Diablo podobnych – LoL i Torchlight to marne podróbki swoich starszych i większych braci. Prawda że LoL i Trochlight poszły na komiksową graficzkę, zasrane free to play i polubienia na FB – dla tego zyskało wielu fanów i zwolenników, do tego są proste jak budowa cepa i każdy niedzilniak sobie poradzi z nimi. Zresztą prawdziwym pogromcą będzie dota2 od Valve i Diablo III a nie marne kopie kopi gdzie niedługo będą klawisze „instant win” dla tych co płacą.
@kondor9|A co, jak coś jest nowsze to od razu gorsze? LoL i Torchlight to świetne gry oparte na sprawdzonym pomyśle, tak więc co w tym złego? Jesteś fanbojem Doty, którego bardzo boli, że LoL zdobył taką popularność? Bo w innym przypadku nie rozumiem. Skoro LoL to taka każualowa gra, to pewnie bez problemu wbiłbyś wysoki rating, a Torchlighta przeszedł na najwyższym poziomie trudności z zamknietymi oczami, czyż nie? Wyznacznikiem dobrej gry nie jest to jak jest skomplikowana i nieprzystępna…
(chyba, że dla ciebie) tylko grywalność, a ta, sądząc po popularności obu tych gier, jest duża. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale ta „hardkorowość” Doty wynika głównie z tego, że jest stworzona na silniku W3, który swoje ograniczenia ma. I nie wiem o co ci chodzi z klawiszem „instant win” dla płacących. W LoL-u za kasę można co najwyżej kupić skina ew. postać, co nie ma najmniejszego przełożenia na rozgrywkę. Tak więc nie hejtuj i zastanów się nad tym co piszesz.
@kondor9 LoL to gra łatwa(albo nie) ale ciężka do wymasterowania… Tak jak wszystkie dobre gry na multi, jeśli lol jest dla Cb tak łatwy, to dlaczego nie widzę Cię na wszystkich imprezach esportowych? Pewnie Ci się nie chce tylko jechać…
balans w tej grze jest żałosny…….