Biuro gier zaginionych: Dungeon Duel, czyli miks strategii i karcianki od twórców BioShocka

Nad Dungeon Duel pracowano w roku 2002, kiedy nawiązywała się walka pomiędzy rozpychającą się na rynku PlayStation 2 a debiutującym Xboxem. To właśnie na konsole miała trafić ta niecodzienna mieszanka gry strategicznej z karcianą, osadzona w klimatach klasycznego fantasy. W założeniu kierowana do hardkorowych graczy, produkcja ta miała charakteryzować się tym, co w karciankach najpiękniejsze, czyli obmyślaniem szczegółowej taktyki i możliwością diametralnej zmiany sytuacji dzięki właściwemu zagraniu we właściwym czasie.
Dungeon Duel miało mieć zadziwiającą grafikę, widoczną w momentach, kiedy obrazki z kart ożywały i efektownie wyskakiwały na pole bitwy. Planowano udostępnić zarówno dwie kampanie w singlu – dla złych i dobrych – jak i tryby sieciowe. Gra ze znajomymi w różnych trybach miała dawać szczególną frajdę. Przemyślano także opcję wymiany kart między graczami oraz pobierania dodatkowej zawartości z sieci. Nie wiadomo, czy twórcy chcieli pobierać opłaty za rozszerzenia. Mimo wszystko, to ciekawe, że idea DLC liczy sobie już tyle lat.
Dlaczego zawieszono prace? Nie wiadomo. Poza tym, że projekt znalazł się w koszu, chłopaki z Irrational Games nie dzielą się powodami skasowania Dungeon Duel. Co nie powinno dziwić, gdyż pracowników pamiętających prace nad tą grą pozostało w firmie niewielu.
Czytaj dalej
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.