Beyond Good & Evil 2: Michel Ancel wyjaśnia, dlaczego gra nie pojawi się na X360 i PS3

Michel Ancel, twórca Rayman Origins i Beyond Good & Evil w wywiadzie dla serwisu GamesRadar wyjaśnił, dlaczego sequel tej ostatniej gry nie pojawi się na X360 i PS3. Jak mówi:
Pracujemy nad Beyond Good & Evil 2 od dłuższego czasu, ale mieliśmy kilka problemów technicznych. Jest to złożona gra. W przypadku pierwszej części, kiedy wysłałem dokumentację techniczną do Sony, na PlayStation 2 był to czas silnika Emotion Engine. Mieliśmy wrażenie, że moglibyśmy zrobić wszystko, co tylko chcemy. Wysłaliśmy dokumentację, w której znalazły się informacje o planetach, podróżowaniu pomiędzy nimi i pomiędzy miastami, itd. Ostatecznie jednak zrobiliśmy mniej niż chcieliśmy.
Jak dodaje:
Oczywiście skala Beyond Good & Evil jest większa – masz miasta, ocean, księżyc i statek kosmiczny. Ten ostatni został jednak zaprojektowany w ten sposób, by umożliwiać podróż pomiędzy planetami i frustrujące było to, że był ograniczony. Naprawdę chcemy zrobić grę, którą sobie pierwotnie wyobraziliśmy, z całym tym podróżowaniem. Mass Effect zrobił kawał świetnej roboty w tym względzie i uważam, że wciąż jest sporo do zrobienia w tym kierunku, łącznie z opowiadaniem fabuły i ogromnym światem. To właśnie powód tego, że gra nie pojawi się na obecnych konsolach.
Czytaj dalej
-
Październikowe zestawy Humble Bundle zadowolą miłośników Warhammera. Space Marine –...
-
Cheaterzy już grasują w becie Call of Duty: Black Ops...
-
Borderlands 4 z poważnymi zmianami w balansie. Nowy patch wzmocnił wszystkie...
-
FIFA Heroes zapowiedziana. Tak wygląda nowa gra Międzynarodowej Federacji Piłki...