11.10.2011
Często komentowane 29 Komentarze

Odliczanie do premiery Might & Magic: Heroes VI. Dzień 5: Oto Świątynia

Odliczanie do premiery Might & Magic: Heroes VI. Dzień 5: Oto Świątynia
To już piąty dzień naszego odliczania do premiery Might & Magic: Heroes VI. Z tej okazji prezentujemy Świątynię - frakcję, od której osoby cierpiące na hydrofobię powinny trzymać się z daleka.

Kult wody jest widoczny w każdej dziedzinie życia mieszkańców Hashimy, krainy lotosu. Wszyscy oddają cześć Shalassie, Smoczej Bogini Wody. Stolicą państwa jest Nariya, zwana Połyskującą Perłą. Również wygląd wojsk Świątyni jednoznacznie kojarzy się z hydrosferą. Stojąca na czele Wieczna Królowa zdaje sobie sprawę, że w swoim umiłowaniu wszelkich akwenów jej rodacy są odosobnieni. Dlatego też Hashima rzadko nawiązuje relacje z innymi frakcjami – tu istotą życia jest spokój i samodoskonalenie, nie zaś fantastyczne multi-kulti.

Jak to jednak w epickich opowieściach bywa, sielanka zostaje zakłócona. Mimo izolacji, kapłani Świątyni dowiedzieli się o inwazji demonów, jaka ma nawiedzić Ashan. Zapanował niepokój, zaczęły się wewnętrzne kłótnie o to, kto powinien objąć władzę w trudnym czasie i po której stronie powinni stanąć krajanie. Cytując znaną historię o wykładowcy i zespole rockowym – nie jest dobrze.

Nie ma wyjścia – Hashima musi zaangażować się w obronę Ashanu. A patrząc na zdolności armii, Świątynia ma całkiem niezłe szanse w walce z demonicznymi najeźdźcami. Lata samodoskonalenia się pozwoliły na stworzenie oddziałów, które nie posiadają wyraźnych słabych stron. Akcje poszczególnych jednostek zapewniają premie innym, co przy pomocy szybkich czempionów może stać się niebywałym atutem. Tak samo, jak zdolności obniżające siłę i mobilność przeciwników.

Nic nie jest jednak za darmo. Wysokie umiejętności wojsk są cenne, więc rekrutacja solidnie uderza dowódców po kieszeni. A poza tym, w przeciwieństwie do Przystani, Świątynia nie może liczyć na zaklęcia leczące. Tym niemniej, to nowa siła w serii i odkrywanie jej cech na pewno sprawi dużo przyjemności.

29 odpowiedzi do “Odliczanie do premiery Might & Magic: Heroes VI. Dzień 5: Oto Świątynia”

  1. Odliczanie do premiery Might & Magic: Heroes VI. Dzień 5:

  2. No i znowu nie ma opisu jednostek.

  3. A ja i tak bym chciała posmakować Bohaterów Online 🙂 ale zanim to sięprzedostanie przez szczelną zasłonę Azja/Europa, minie jeszcze sporo czasu :)Swoją drogą ciekawa sprawa, że znajomy w indiach może spokojnie grać w europejskie wydanie Allodów 😀

  4. Podoba mi się ten zamek. Jest świeży, jako jedyny ma smoki(albo coś na ich podobieństwo), a podstawowa jednostka to ludzie-rekiny! |Tylko czemu w newsie znów brakuje opisu wszystkich jednostek?

  5. @rumbur to ściągni sobie demo ze stema….

  6. Już nie mogę się doczekać żeby przetestować tą gre. Trójce pewnie nie dorówna, ale może piątce owszem.

  7. „Świątynia” ma jednostki, których cechy są po prostu zabójcze dla wrogów. Bardzo ciekawa frakcja.

  8. @ameba |Nie trzeba, wszystkie są opisane na oficjalnej stronie. Niemniej przydałoby się trochę konsekwencji w newsach.

  9. Oto i plus dla gry, który może zrównoważyć brak arcydiabłów – w końcu nowa nacja

  10. Nie wiem co takiego jest fajnego w diabłach/arcydiabłach. Dla mnie diabeł to ucieleśnienie całego zła. A jako jednostka było by to dziwne. Czarci lordowie wyśmienicie spisują się z roli elitarnej jednostki Inferno. Ta postura i wygląd. Nie to co czarty w trójce.

  11. http:might-and-magic.ubi.com/heroes-6/pl-PL/game/creatures/index.aspx|jakby ktoś był ciekawy jednostek ^^

  12. Taki trochę Sylvan z V lub Bastion z III więc dla mnie rewolucji brak

  13. Sylwan czy Bastion będzie na zapewne dane ujrzeć w jakimś dodatku.

  14. Dlaczego w grach nacje wzorowane na Japonii (która przez długi okres czasu była pogrążona w wojnie domowej) są tak spokojne wewnętrznie?

  15. Powinniście dodać, że ta frakcja nie ma ŻADNYCH latających jednostek 😛

  16. @Marius1g |Buddyzm-zen itp.

  17. @Blaadee ich champion, Kirin, to latająca jednostka. 😉

  18. Ciekawa frakcja, szkoda, że tak mało konkretów na jej temat.

  19. i są smoki

  20. To miasto byłoby fajne, gdyby zostało dodane obok starych, dobrze znanych :/ . Teraz to tylko namiastka magii HoMM.

  21. @bartop – teraz mamy Nagi i gdzieś dalej Might & Armed 😛

  22. Nie chcę się czepiać szczegółów, ale regeneracja jest nawet bardziej skuteczna niż leczenie. Trwa 3 tury (rzucona przez koralowe kapłanki) i ulecza to co zostało wyrządzone w większym skutkiem niż pojedynczego użytku.

  23. Jakos w Vi jest duzo sporo nowych jednostek nie tylko w nowej frakcji Świątyni, ale też np w Inferno. W nowej część herosów jest położony duży nacisk na nowość. Osobiście boję sie że to może nie wypalić dlatego kupie VI jak stanieje.

  24. Przydałyby się jeszcze ze 2 zamki,ale to najpewniej pojawi się wraz z dodatkami.

  25. Bida z nyndzą.

  26. Ciekawe ile wydawnictwo ciągnie kasy za to żeby newsy z HoMM był na szczycie cały czas. Pewnie sporo.

  27. Oooo tak, instaluję Heroesy 🙂 W Carrefourach można już dostać 🙂

  28. @michal44np|Wyjąłeś mi to z klawiatury. |Na ileż to to sposobów można promować wybrane tytuły nie tracąc opinii obiektywnego pisma o grach.

  29. > Ciekawe ile wydawnictwo ciągnie kasy za to żeby newsy z HoMM był na szczycie cały czas. Pewnie sporo.

    |Faq. Hirołsi to wydarzenie przez duże W. Masz jakieś ciekawsze newsy, to o nich napisz, a nie narzekaj. A jeśli jesteś ciekaw ile dostają, to załóż własne wydawnictwo i ciągnij kasę 😛 |Ja jestem ciekaw ile ciągniesz kasy od konkurencji za pisanie takich rzeczy na forum 🙂

Dodaj komentarz