L.A. Noire: Prace nad wersją PC rozpoczęły się po ukończeniu edycji konsolowych i dodatków DLC

L.A. Noire w wersji PC ukaże się pół roku po premierze edycji konsolowych. W jednym z wywiadów przedstawiciele Rockstara wyjaśnili, że poślizg jest tak duży, ponieważ prace nad wydaniem komputerowym rozpoczęły się po ukończeniu wersji na X360 i PS3 oraz wszystkich dodatków do nich.
Jeronimo Barrera, wiceprezes ds. produkcji w Rockstarze, w wywiadzie dla IGN-u wyjaśnił powody tak dużej rozbieżności pomiędzy premierą wersji PC, a konsolowych. Jak mówi:
Jesteśmy ogromnymi fanami gier PC i uwielbiamy, gdy nasze produkcje trafiają do rąk PC-towców tak szybko, jak to tylko możliwe. W przypadku L.A. Noire nie mieliśmy czasu, by rozpocząć prace nad PC-tową edycją zanim nie ukończyliśmy konsolowej wersji i wszystkich dodatków do niej. Ważne jest także nie pospieszanie produkcji wydania PC, dzięki czemu możemy dostarczyć wysokiej jakości doświadczenie, które nie tylko korzysta z możliwości tej platformy, ale na które warto również czekać.
Czytaj dalej
31 odpowiedzi do “L.A. Noire: Prace nad wersją PC rozpoczęły się po ukończeniu edycji konsolowych i dodatków DLC”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
L.A. Noirew wersji PC ukaże się pół roku po premierze edycji konsolowych. W jednym z wywiadów przedstawiciele Rockstara wyjaśnili, że poślizg jest tak duży, ponieważ prace nad wydaniem komputerowym rozpoczęły się po ukończeniu wersji na X360 i PS3 oraz wszystkich dodatków nich.
To kiedy ta premiera?
11 listopada, coś takiego. W sumie – mi tam nie przeszkadza, kiedy wydadzą tą grę, grunt, żeby była to dobra konwersja, o jakość samego tytułu martwić się nie trzeba.
Fakt, Rockstar nie musicie aż tak zmyślać. Na szczęście nie są aż takimi fanami gier PC i są jeszcze esktra exy dla konsol 😉
Lepiej żeby zrobili Red Dead Redemption na PC.
@mATTHEW95 marzenie 🙂
Powiedzieli, że RDR napewno nie zrobią na PC.
A mi się nie podoba afera z nieludzkim traktowaniem ekipy Bondi przez jej szefa i bojkotuję tę grę. Anyone with me?
Dostarczą to oni prędzej niskiej jakości słabo zoptymalizowany port. Tacy z nich ogromni fani PC, a portowanie RDR całkowicie olali.
a ja mowie wam ze wyjdzie w momencie kiedy przestanie przynosić zyski już na konsole i wtedy sobie przypomną Aaaaa są jeszcze pecetowcy i z nich można zedrzeć kasę!:)
@Quetz o ile dobrze mi wiadomo to port jest robiony od początku przez odział rockstara a nie team bondi
„Jesteśmy ogromnymi fanami gier PC” – pod warunkiem że mogę na nich zarobić. Dlaczego nie byłeś takim fanem Mr Jeronimo w momencie premiery LA Noire.
quetz ale na PC robi gre Rockstar a team bondi już nie ma….
Buuu, nie będzie już DLC do L.A. Noire :/
Niech robią ile chcą, byleby zrobili to dobrze, a nie tak jak to wyglądało z GTA 4. Wiem, że to inne studio, ale w końcu to Rockstar.
@qrosawa- jeśli mógłbyś wybrać między zarobieniem 30 zł, a 10, to co byś wybrał? Odpowiedź jest oczywista. Gry na konsole są droższe, więcej ludzi je kupuje, więc patrząc z biznesowego punktu- nie opłaciłoby się im to tak bardzo, jak takie posunięcie. Nie rozumiem o co chodzi z tym najeżdzaniem na chęć większego zarobku, tym bardziej jeśli twórca tworzy nową grę, a nie kopiuje starą.
Chęć wydania pieniędzy na tę grę z łaski wydawaną jest wprost proporcjonalna do jej opóźnienia w stosunku do wersji konsolowej. I kretynów dowodzących po jej wydaniu że na PC się „nie opłaca” lub „kradną”zapewniam że zdanie pierwsze jest prawem.
Note to self – nie pisz po północy… Odwrotnie głupcze odwrotnie 😀
Smiem stwierdzic ze wersja na pc bedzie nedznym portem z konsoli.
Czytaj: „Wersje konsolowe sprzedały się tak słabo, że zamknęliśmy folwark Brendana McNamary i wydajemy wersję PC, żeby się odkuć”.|”Jesteśmy ogromnymi fanami gier PC i uwielbiamy, gdy nasze produkcje trafiają do rąk PC-towców tak szybko, jak to tylko możliwe” – Największy bullshit, jaki słyszałem w tym roku. RDR? GTA IV?|Ludzie, nie słuchajcie tych bajek!!!
Ja wohl… i tak wyjdzie podobny badziew jak w przypadku GTA IV. Kogo oni chcą oszukać ja sie zapytuję?!
Oni jaja se robią? Takiego chrzanienia jeszcze chyba nie było. Przeciez oni schrzanili wszystko co wypuścili na PC.
Ja poproszę Red Dead Redemption a nie L.A Noire…
Mój C2D e8200 i 8800GTS 512 dziękują za te „wysokiej jakości doświadczenia” po tym co robiło z nimi EFLC! To było straszne, do dziś się budzą w nocy z rozpędzonymi wiatraczkami na maxa 🙁
@dragon999999 A co oprócz GTA 4 schrzanili?|Zamiast się cieszyć, że gra wyjdzie na pc to narzekacie, przekonamy się czy będzie „nędznym portem” jak tak to po prostu jej nie kupować.
@Laschlo – Tu nie chodzi o jakość, tylko o nastawienie. O to udawanie, jak się dba o daną grupę graczy, podczas gdy od dłuższego czasu ma się ją w… głębokim poważaniu.|Teraz jeśli grę kupimy pomyślą „o, fajnie, można im wciskać, co się chce, i kiedy się chce”.|A jeśli nie kupimy wysmażą tekst „piractwo zabija PC, a my jesteśmy strasznie smutni”.
Laschlo malo mielismy przypadkow smiesznej gadki tytul na pc,a zycie pokazalo swoje chocby ostatni tytul niech ID ……………………….strzeli RAGE i wypowiedz carmacka.Wole na zimne dmuchac.
Ciekawe, czy to będzie konwersja na miarę GTA IV (tzn. źle zoptymalizowana z dużą ilością wpadek 😛 )
@Amdor|Na pewno optymalizacja nie będzie tak „zła” jak to było z GTA IV.|A to dlatego, że LA Noire nie jest na silniku RAGE i zapowiedziano bardzo zróżnicowane ustawienia graficzne.
„Jesteśmy ogromnymi fanami gier PC i uwielbiamy, gdy nasze produkcje trafiają do rąk PC-towców tak szybko, jak to tylko możliwe.”ale bzdura haha
„Jesteśmy ogromnymi fanami gier PC i uwielbiamy, gdy nasze produkcje trafiają do rąk PC-towców tak szybko, jak to tylko możliwe.” To już mogli sobie naprawdę darować -,-…