Counter-Strike: Global Offensive – godzinny gameplay z zawodów Intel Extreme Masters [WIDEO]
![Counter-Strike: Global Offensive – godzinny gameplay z zawodów Intel Extreme Masters [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/cdb7a13f-db71-45b8-9377-9ee0022cffc9.jpeg)
W sieci pojawił się trwający godzinę gameplay z Counter-Strike: Global Offensive. Film pochodzi z zawodów Intel Extreme Masters i jest zapisem ze spotkania pomiędzy drużyną amerykańskich e-sportowców (w składzie Ksharp, Volcano, fROD, Storm i n0thing) i europejskich (cArn, GeT_RiGhT, trace, zonic i lurppis).
Godzinny gameplay z Counter-Strike: Global Offensive:
Czytaj dalej
35 odpowiedzi do “Counter-Strike: Global Offensive – godzinny gameplay z zawodów Intel Extreme Masters [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W sieci pojawił się trwający godzinę gameplay z Counter-Strike: Global Offensive. Film pochodzi z zawodów Intel Extreme Masters i jest zapisem ze spotkania pomiędzy drużyną Amerykanów i Europejczyków.
to normalny CS tylko z odświeżoną grafą
nie wiem jak mozna w to badziewie grac
dobry mecz
Prawie przy tym zasnąłem po kilku minutach
Odgrzewanie starego kotleta tylko dla hajsu…coś okropnego, nic specjalnego i żadna nowość -.-
rzeczywiście doskonały mecz. a hejterzy niech sobie odpuszczą, modern warfare.
Możecie hejcić, ale to nie zmienia faktu że od lat CS to król sieciowych FPS’ów.
OMG ta gra nie ma systemu destrukcji, co za dziadostwo!
@IceColdKilla1 omg to nie battlefield
nie wiem czy to było potrzebne. Dla mnie nie wygląda aż tak NIESAMOWICIE lepiej od Source. Ale jeszcze zobaczymy……
To taki Source dla konsolowców xD, w sumie to nie wiem po co oni ją na PC wydają, bo 1.6 na pewno nie przebije i basta.
ale żal.. to wyglada jak zrąbany mod do source’a :/
Ale oni są słabi. Neo jakby tam wparował to sam by powybijał wszystkich samemu
Tych ze swojego teamu też -.-
[MODLITWA]panie daj mi siłę abym potrafił oprzeć się potężnej mocy dzieci i ich brak myślenia, żeby mnie nie poniosło i żebym nie dostał warna błagam[/MODLITWA]
DrakeFarmer@ Tak jest to król sieciowych FPS ponieważ 1. Jest tani 2. Zeby pograć nie potrzeba super dobrego PC. a i tak modern warfare jest najlepszy 😉
pamiętajcie , że to dopiero beta albo alpha, więc grafa nie powala. Mam wielką nadzieję, że ten cs:go będzie godnym zastępcom 1.6
Dawno dawno temu, kiedy jeszcze nie było destrukcji otoczenia ludzie nie narzekali w takim stopniu na grafikę, lecz zły książę o imieniu Crysis zmienił cały cybernetyczny świat w kostkę lodu… nie spodziewając się, że ten efekt uderzy aż tak bardzo w poszczególną liczbę graczy w prawdziwym świecie… 😛
A teraz bardziej serio, mam nadzieję, że nie będzie max 10 graczy tylko :/
@Heywood – po to, zeby PCowcy mogli pograc w online shooterze razem z konsolowcami. Takiego pomyslu (ktory zostalby wydany w postaci gry) jeszcze nie bylo. A 1.6 przebijac nie musi, bo Valve wyraznie powiedzialo, ze Go nie ma na celu konkurowac z 1.6 lub Source. Tworcy doskonale zdaja sobie sprawe z tego, ze te gry maja fanow, ktorzy nigdy nie zechca przejsc na GO i o to nie zabiegaja.
55:03 xD
Swoja droga bardzo podobaja mi sie pomysly tworcow np. tylko dwa defy na team, molotowa do blokowania przejscia. To wszystko w naturalny sposob wymusza myslenie i moze sie sprawdzic. Na konsolach brakuje gry, ktora sklanialaby graczy do taktycznej rozgrywki. Ciekawi mnie tylko, jak to wszystko wymiesza sie w finalnej wersji. PCowi gracze, szczegolnie ci grajacy wczesniej w 1.6 i Source, zrobia z konsolowcow miazge. Chociaz w CS sama celnosc ma drugorzedne znaczenie, wiec moze nie bedzie tak zle.
Oczywiście że są na konsolach gry, które zmuszają do taktycznej rozgrywki. Tak się niestety składa, że taktyka na konsolach jest popierdółką w porównaniu do tej na PCtach. Wystarczy obejrzeć sobie mecze z Black Ops na MLG, gdzie nawet najlepsi gracze zwyczajnie nie myślą tylko pakują się do przodu jak lemingi. A widzę że niektórzy łyknęli prowokację z brakiem systemu zniszczeń w CS:GO. Ironia to trudna sztuka do opanowania :<
@Professor, nie zapomnij o pojedynku w Halo(2 bodajże, który wygrali PCtowcy).|Graficznie prezentuje się raczej zabawnie, jak śmieszny mod na Source (zresztą to ten sam silnik).|CS w swojej klasie jest i będzie najlepszym shooterem, w sumie może dlatego, że jedynym konkurentem jest CoD, który tak naprawdę rozgrywką sieciową nie powala, z powodu konsolkowych rozwiązań. |Ani UT, ani BF nie są dla CSa Konkurentami, bo są grami z innej klasy. proste… BTW, grają jak lamusy… 😀
niestety żenująco to wygląda.niestety, ponieważ liczyłem na fajna grę, bo cs 1.6 mi się już znudził
@mrowczak:|”BTW, grają jak lamusy… 😀 „jestem ciekaw jakbyś ty grał gdybyś grał w tą grę pierwszy raz..
@mrowczak – byly proby przy Halo, ale M$ nigdy sie nie zdecydowal wypuscic crossplatformowego Halo. GO bedzie pierwsza gra dostepna dla normalnych zjadaczy chleba, a nie wewnetrznych testerow. Moim zdaniem graficznie prezentuje sie OK. Audio-video w produkcjach Valve (tych skoncentrowanych na rozgrywce online) zawsze ma byc 'uzyteczne’, a nie 'olsniewajace’. Dzwiek na przyklad nie powala super muzyka i jakoscia sampli (chociaz wciaz jest lepiej od BC2), ale za to kazdy dzwiek jest wyrazny i ma swoje miejsce
@Marcines, no widać, że player CoDa z ciebie. Każdy nowy CS ma niemalże identyczną rozgrywkę jak poprzednicy. Inaczej ma się sprawa z CoDami. Tutaj różnią się tylko drobne elementy. Rozumiem, gdyby grali na jakiejś mało znanej mapie, ale grali na De_Dust, jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych map w historii gier komputerowych on-line, różni się tylko drobnymi szczegółami, teksturowymi, bo jeśli chodzi o budowę, to jest to tylko konvert jednej z wariacji na jej temat.
@mrowczak de_dust2! 😀
@Sokar, to ta sama mapa przeca… 😀 różnią się tylko silnikami na których się ukazała. Drobne szczegóły to już tylko wariacje moderów.
mrowczak@ nope.Jeśli idzie o budowę, to de_dust2 jest zupełnie inna od de_dust. ; )
@Vysygota|No nie wiem|de_Dust http:www.freewebs.com/carnitine/de_dust2.jpg|de_Dust2 http:www.wiaderko.com/_img/old/Mirek_1.jpeg Dla mnie wyglądają identycznie|Różnią się tylko teksturami i modelami… 😀
@mrowczak|:D No nie, jeśli twierdzisz, że te mapy są identyczne (a nie są nawet podobne, no może poza tym, że są to lokacje pustynne:) to znaczy, że nigdy nie grałeś w CSa. To są podstawowe mapy w 1.4, 1.6, Condition Zero czy Source. Każdy, kto grał na którymkolwiek CSie doskonale je zna. Zresztą nie znam serwera w CS:CZ bez tych 2 map.
oo ladna grafika chyba sie przerzuce na niego z cs 1.6