07.11.2011
Często komentowane 18 Komentarze

Afterfall: InSanity – kilka słów o lokacjach [WIDEO]

Afterfall: InSanity – kilka słów o lokacjach [WIDEO]
Nicolas Games opublikowało nowy film poświęcony Afterfall: InSanity. A w nim Kamil Wojcikiewicz, główny grafik w studiu Intoxicate opowiada o lokacjach, jakie znajdą się w grze.

Lokacje w Afterfall: InSanity:

18 odpowiedzi do “Afterfall: InSanity – kilka słów o lokacjach [WIDEO]”

  1. Nicolas Games opublikowało nowy film poświęcony Afterfall: InSanity. A na nim Kamil Wojcikiewicz, główny grafik w studiu Intoxicate opowiada o lokacjach, jakie znajdą sie w grze.

  2. Nie jest źle 🙂

  3. 480p – we meet again…

  4. Spieprzyli sprawę „latając” po mapkach. Zamiast nakręcić to w formie zwiedzania prawdziwych, realnych miejsc, odarli lokacje z ich czaru i klimatu pokazując, że to tylko dekoracje, makiety stworzone na silniku gry. Teraz grając w InSanity będę miał zawsze świadomość, że za tymi plastikowymi obiciami wcale nie ma ton betonu i stali. Jest pustka nie renderowanej wolnej przestrzeni a ogrom schronu to zwykła iluzja. Cholera, po co ja to oglądałem…

  5. Myślę, że gra będzie naprawdę fajna, ale szkoda, że nie za tego 1 dolara :<

  6. @paintball_X to spraw sobie sprawę że w każdej grze tak jest.

  7. paintball_X dobrze gada.

  8. Fajna gra.

  9. Gra wygląda fajnie, ale te lokacje jakoś takie… daremne… ;P

  10. @Virley, zdaję sobie z tego sprawę, ale nie życzę sobie, żeby jeszcze przed premierą pokazywano mi które drzwi można otworzyć, a które będą tylko makietą…

  11. @Virley Ale tak jakoś się o tym że tak jest nie myśli, mimo że to oczywiste. Ale jak już się widzi… Nie mniej mnie to nie przeszkodzi w niczym bo zdążę o tym zapomnieć szybko 😉

  12. Mają już inwestora, a dalej mi to śmierdzi grą garażową

  13. No ja wiem, że wypadałoby coś mądrzejszego napisać ale…|ble ;p

  14. Zapowiada się fajna gra, całkiem ciekawie wygląda zresztą grafa nie jest najważniejsza. W końcu postapokaliptyczna gra robiona przez polaków. A komu się nie podoba niech nie kwęka tylko nie kupuje ot i cały bajer.

  15. @28dni, cały pic polega na tym, że kwękacze też by chcieli w to zagrać i zależy im na jak najwyższym poziomie produkcji. To nie jest kwękanie dla sportu, jest w tym jakiś cel. 😉

  16. Nie wyglada to dobrze, graficznie wyglada to jak mniej wiecej z roku 2006. Takie mapki to w UDK mozna zrobic w kilka dni ( na YT sa takie prace amatorow ktore bija na glowe to co tutaj widac). No ale ze gra bedzie porazka to bylo wiadomo od dawna.

  17. Ten noclip na początku mogli sobie faktycznie darować.|Nie wygląda to źle, a co ważniejsze jest klimat. Może jednak coś z tego będzie.|@Gooch – Po trzyminutowym filmiku prezentującym poziomy w 480p wiesz już, że grafika jest zła, a gra będzie porażką?

  18. Lo tylko na grafikę patrzycie. Grafika to nie wszystko, liczy się grywalność a jeśli ta gra stanie się Polskim Dead spacem to kupie na pewno. Ludzie zobaczyli grafe BF 3 i szaleją 😛

Dodaj komentarz