Titanic… na CryEngine 3!

Titanic… na CryEngine 3!
Z nieznanych mi powodów gry cierpią czasami na zaburzenia tożsamości i dosyć często próbują być filmami. Nie wiem z czego to wynika, ale widziałem nowe dzieło ORMEntertainment i wiem, że nie ma sensu. Postanowili zbudować Titanica, tego z filmu, w CryEngine 3 i wyszło im to zdumiewająco - chyba czas wyleczyć kompleksy, bo okazuje się, że... Zobaczcie sami.

Titanic na CryEngine 3:

87 odpowiedzi do “Titanic… na CryEngine 3!”

  1. Czy to nie jest zrobione na silniku Crysisa 2?

  2. A teraz wrzucić tam 30 alienów, dać graczowi shotguna z dużą ilością amunicji i wio 😀

  3. [beeep]iscie zrobione i byla by to fajna mapka na multi:D

  4. super ale wszystko zbyt sterylne, do tego każdy nowy silnik potrafi tworzyć piękne zamknięte przestrzenie, pokażcie mi równie zdumiewający plener a opadnie mi szczęka

  5. Wszystko fajnie tylko postać kierowana przez autorów to wampir 😀 Nie ma odbicia w lustrze.

  6. Ciekawe jaką będzie trzeba mieć karte grafiki by poszło bez zaciecia xD

  7. szkoda tylko że nie wykorzystali zbytnio tessalacji. Lampa 5:11 widać że jest kanciasta. Ale za to brawa dla wykorzystania displacement mapping i parallax occlusion. Świetnie odwzorowanie.

  8. To już jest poziom pierwszego Toy Story. 😉

  9. Zobaczcie sobie jego filmiki i ma tam na silniku z Crysisa jedynki coś podobnego i porównajcie to z silnikiem z Crysisa dwójki i widać ogromną różnicę. Teraz pora czekać na Crysisa 3. 😉

  10. @bart-2pl : http:www.youtube.com/watch?v=jIXag9D6A38&feature=player_embedded moze byc taki, czy za slabo?

  11. Phi! No i co z tego, że zrobili Titanica na CryEngin’ie? A gdzie kosmici? potwory? Naziści do zabicia? Gdzie akcja? Takie zabawy silnikiem graficznym to tylko strata czasu…

  12. Sztuka dla sztuki!

  13. N7Commander żal mi ciebie chłopcze. nie doczeniasz ile wysiłku i starań w to włożyli w zrobienie tego. Ale jak widać neandertalizm kulturalny chwyta każdego

  14. Di Caprio mial UI rodem z Crysisa 😀

  15. @lukasz269 – podobnie jak neandertalizm intelektualny skutkujacy nie pojmowaniem sarkazmu badz ironii.

  16. Wygląda to dokładnie jak w filmie 🙂

  17. Trzyma niezły poziom. Szkoda że nie ma tam włożonej teselacji orrnamentów ściennych. I bardziej widocznych okluzji środowiskowych. Ale i tak niszczy konkurencje.

  18. @Broadway Nie (ewentualnie, nie tylko) sztuka dla sztuki, bo takie rzeczy się robi żeby się pokazać ewentualnym pracodawcom, a robi to duże wrażenie, niesamowita ilość detalu, chociaż rzeczywiście teselacja by się przydała.

  19. Eee tam, to już na promach są lepsze kibelki… 😉

  20. Jeszcze nad wodą trochę pracy muszą włożyć, ale ogólnie eleganckie 🙂

  21. Przecież widać, że to fake! Gościu nakręcił wnętrze statku kamerką a później dodał tylko gui z Crysisa. LOL Żeby tak się dać nabrać!

  22. @Angrenbor – to jakaś otwarta prowokacja? 🙂 Co do pracy wyglada zdumiewajaco, mogl by graczom udostepnic jako mape do multi 😛

  23. @Deathdealer – prowokacja? raczej komplement utrzymany w takiech formie ; d

  24. [beeep]iste… a teraz chciałybm mieć to samo w Frostbicie 2, i z RPG w ręku ^^ (ew. CKM)

  25. Racja, wygląda obłędnie… poza wspomnianą wodą, na tle pozostałych detali wypadającą dość blado – co ma przecież znaczenie w przypadku Titanica.

  26. na frostbite byloby biedniej..

  27. Pod wzgledem grafiki to miazdzy nawet frostbite 2..ale zapewne caloksztalt mu nie dorowna.

  28. O ja pierdacze!! oO

  29. czyżby crysis3 nadchodził?

  30. Na Frostbite 2 byłoby ładniej ;]

  31. Porównywanie tego do Frostbite 2 jest bez sensu, bo teh mighty DICE nie wypuściło nawet mood toolsów do BF3. Gdyby udostępnili cały silnik, tak jak Crytek, to można by się przekonać o jego prawdziwych możliwościach. Konsolowaty Battlefield 3 na pewno ich nie wyczerpuje. Pewnie nawet połowy nie wykorzystuje. Co do samego filmu: PC Power! :> Ciekawe, kiedy taka grafika zawita na konsolki. PS5?

  32. Naprawdę fajnie by było, gdyby DICE wypuściło choćby API do Frostbite 2. Na pewno wypuściliby coś równie dobrego, a może i nawet lepszego? Wyżej pokazany Titanic to robota jednego, albo kilku ludzi, którzy się znają na swojej robocie. Wyobraźcie sobie, co mogłoby stworzyć profesjonalne studio z legionami grafików i programistów, gdyby dostali w swoje łapki Frostbite 2.

  33. Woow, nieźle. Dawno już mnie żadna prezentacja nie ruszyła, ale to wygląda niesamowicie!

  34. I tak ciężko pomylić z rzeczywistością. Widział kto kwadraturę koła?

  35. To co teraz, Titanic: The Game? 😀

  36. Niech wrzuca Tytanika do multi crysisa 🙂 |Ale by sie działo !

  37. I tak dobra robota brawa dla autorów

Dodaj komentarz