Darksiders 2: Jak pracuje się z nową konsolą Nintendo? [WIDEO]
![Darksiders 2: Jak pracuje się z nową konsolą Nintendo? [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/d54bd47d-ea6d-49ff-9f9b-0cd175c8a581.jpeg)
Od momentu, w którym Nintendo zaprezentowało swoją nową konsolę - Wii U - na targach E3 nie usłyszeliśmy z oficjalnych źródeł wielu informacji na jej temat. Najwięcej zdradzili do tej pory twórcy Darksiders 2, którzy nawet w nowym wywiadzie dla GameInformer opowiadają o tablecie-kontrolerze, jak i samym Wii U, którym są bardzo pozytywnie zaskoczeni.
Z materiału dowiadujemy się, że gry na Wii U tworzy się, jak i konwertuje bardzo łatwo – jest to jedno z najprostszych środowisk programistycznych na rynku, a już w pierwszych miesiącach swojego życia okazało się bardziej przyjazne, niż architektura PS3. Twórcy Darksiders 2 nie zdradzają wiele – zwracają jednak uwagę chociażby na to, że tabletopodobny kontroler pozwoli na stworzenie menu ekwipunku, czy map, które nie będą przerywać rozgrywki koniecznością przeskakiwania po nowych ekranach. Co ciekawe: przeniesienie obrazu gry z telewizora na ekran kontrolera zajęło… dziesięć minut i wymagało dosłownie kilku linijek kodu.
Cały wywiad:
Czytaj dalej
-
Premiera Terminator 2D: No Fate opóźniona. Powodem problemy z zawartością edycji...
-
„Skyrimowa babcia” znów kończy karierę. To ma być definitywny koniec jej...
-
Twórcy Resident Evil Requiem mają wątpliwości, czy ich gra straszy....
-
Powstaje nowa gra ze świata „Władcy Pierścieni”? Szykuje się konkurencja...
4 odpowiedzi do “Darksiders 2: Jak pracuje się z nową konsolą Nintendo? [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Od momentu, w którym Nintendo zaprezentowało swoją nową konsolę – Wii U – na targach E3 nie usłyszeliśmy z oficjalnych źródeł wielu informacji na jej temat. Najwięcej zdradzili do tej pory twórcy Darksiders 2, którzy nawet w nowym wywiadzie dla GameInformer opowiadają o tablecie-kontrolerze, jak i samym Wii U, którym są bardzo pozytywnie zaskoczeni.
No dobra. Tylko czy na tym się naprawdę wygodnie będzie grało? W niektóre gatunki gier – na pewno. W FPPeki – niekonieczne.
Wszystko zależy od tego, czy nowy kontroler będzie poręczny. A więc m.in. od jego wagi i wyprofilowań. Jeżeli będzie to na właściwym poziomie, to wszystko to może być bardzo fajnym dodatkiem w grach, przy okazji ułatwiającym rozgrywkę. Rewolucją bym tego nie nazwała, ale czekam na dalsze informacje.
Susanne > myślę że nad ergonomią tego kontrolera pracuje wielu ludzi i też wielu ludzi zwróci im uwagę jeśli coś będzie nie tak.