14.12.2011
6 Komentarze

Metal Gear Rising: Revengeance – o trudnych przejściach slashera z Raidenem [WIDEO]

Metal Gear Rising: Revengeance – o trudnych przejściach slashera z Raidenem [WIDEO]
Metal Gear Rising: Revengeance to gra która przeszła sporą drogę od czasu zapowiedzi w 2009 roku. Tworzona początkowo przez wewnętrzny zespół w Kojima Productions produkcja ostatecznie trafiła do rąk ludzi z Platinum Games, twórców Bayonetty. Konami opublikowało półgodzinny film, na którym Hideo Kojima wyjaśnia losy projektu.

Historia Metal Gear Rising: Revengeance:

Na nagraniu Hideo Kojima zdradza też, że po zakończeniu prac nad Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots zaczął zastanawiać się nad tym, jak ma wyglądać „piątka”. Jednym z pomysłów było skoncentrowanie się na postaci The Boss i jej jednostki Cobra w trakcie działań w Normandii. Początkowo chciał, by grą zajęli się młodsi pracownicy jego studia, on sam chciał zacząć prace nad zupełnie nowym projektem. Ci jednak nie chcieli robić produkcji bez udziału Kojimy i wyszli z propozycją spin-offu – właśnie Metal Gear Rising: Revengeance.

6 odpowiedzi do “Metal Gear Rising: Revengeance – o trudnych przejściach slashera z Raidenem [WIDEO]”

  1. Metal Gear Riusing: Revengeance to gra która przeszła sporą drogę od czasu zapowiedzi w 2009 roku. Tworzona początkowo przez wewnętrzny zespół w Kojima Productions produkcja ostatecznie trafiła do rąk ludzi z Platinum Games, twórców Bayonetty. Konami opublikowało półgodzinny film, na którym Hideo Kojima wyjaśnia losy projektu.

  2. Na rany Snake’a, The Boss to kobieta!|http:metalgear.wikia.com/wiki/The_Boss

  3. Było „i jego jednostki Cobra” – to była jednostka The Boss właśnie 🙂 |Już poprawione widzę, ale jeszcze zostało „The Bossa” – powinno być „The Boss”.

  4. @barti40000 – Big Boss dostał swój tytuł podczas Zimnej Wojny (nie powiem dokładnej daty w latach bo nie pamiętam, a wacham się co do lat 60tych). Wracając do Risinga – już teraz coś mi się wydaje, że wiem czemu Raiden znów pomyka na 'szpilkach’ z przerośniętym scyzorykiem 😀 Poza tym dalej się ciekawie zapowiada.

  5. @Droth – W ’64 za zabicie The Boss (MGS3)

  6. Wolę spin-off od restartów…DMC anyone? -.-

Dodaj komentarz