XCOM: Enemy Unknown – strategia turowa dla „hardkorów” od twórców Cywilizacji

XCOM: Enemy Unknown, podobnie jak poprzednie odsłony serii, będzie strategią. W przeciwieństwie do mającego mieć swoją premierę w przyszłym roku fiskalny (między kwietniem 2012 a marcem 2013) XCOM-a. Gracze będą dowodzić tytułową jednostką specjalną w starciu z obcymi w trakcie rozgrywki toczonej w turach.
W grze pojawi się m.in. zniszczalne środowisko, płynne przechodzenie pomiędzy widokiem w czasie rzeczywistym, a walką w turach. Za produkcje odpowiedzialne będzie studio Firaxis Games, twórcy Cywilizacji. Jak mówi szef ekipy, Steve Martin:
Naszym marzeniem było odtworzenie XCOM-a uzupełniając go naszą wizją. Jesteśmy ogromnymi fanami poprzednich gier z serii i to jedyna okazja, aby odświeżyć tak ukochany cykl, jakim jest XCOM. Dbamy o to, aby zachować w XCOM: Enemy Unknown elementy, które stanowiły o sukcesie serii, dodając zupełnie nowe doświadczenia fabularne i gameplay’owe zarówno dla zagorzałych fanów cyklu, jak i nowych graczy.
Gra ukaże się jesienią na PC, Xboksie 360 i PlayStation 3.
Więcej informacji o grze ma znaleźć się w lutowym numerze magazynu Game Informer.
Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “XCOM: Enemy Unknown – strategia turowa dla „hardkorów” od twórców Cywilizacji”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nareszcie 😀 Jestem fanem tej gry, może w końcu powstanie jakiś godny następca starego dobrego X-COMa.
nie lubię jak wszystko co nie jest kolejnym fps-em lub casualem ludzie nazywają „hardkorowe” dlatego że w innych grach nie ma „wciśnij przycisk aby wygrać” to od razu hardcore ?
„że w tych” miało być ;/
odczytalem newsa i myslalem ze oddam kolacje. Jakos tak niesmacznie mi sie zrobilo nie potrafie nawet wytlumaczyc dlaczego. Pomyslalem sobie te gry to jeden wielki zart. Dlaczego kazdy zawsze mowi ze „Oo my chcemy zostawic tak jak bylo dla hardkorow dodamy tylko kilka smaczkow” a pozniej co dostajemy? banalne gry dla ograniczonych ludzi umyslowo. Nie podoba mi sie to tak bardzo jak to co sie stalo z CoD-em. Mam nadzieje ze chociaz tego nie uda im sie spartolic.
Jesień teeego roku? Dobrze zrozumiałem? Jak tak to fajnie, oby to była dobra i klimatyczna strategia turowa w stylu pierwszego X-Com’a, niczego więcej nie żądam. ;8-]
W końcu ! Myślałem że nie dożyje dnia w którym ktoś wpadnie na ten arcygenialny pomysł i stworzy TO NA CO FANI MAJĄ OCHOTĘ , a nie kolejne nieklimatyczne wypociny jak np. ostatni X-com . Teraz się tylko modlić by tego nie spaprali .
Nareszcie! Teraz czekamy tylko aż za Syndicate też wezmą się jacyś mądrzy ludzie postępujący wbrew dzisiejszej modzie.
Chyba że na grze położy łapska EA to będzie pozamiatane jak w przypadku syndicate, battlefielda 3 i wymieniać by dalej;-)
Może bogowie, jednak istnieją… Teraz jeszcze Syndicate i będę szczęśliwy. 😀
Jak to robią na konsole to nie spodziewajmy się takiego poziomu jak kiedyś. Chociaż stare ufo też pojawiło się na playstation, sterowanie było kulawe jak to na padzie w strategie ale klimat i miodność masakra:-)
Lata temu w Enemy Unknown i Terror from the Deep zagrywalem sie calymi miesiacami. News mnie co prawda cieszy, ale ze skakaniem z radosci poczekam na pierwsze gameplaye. Zapowiedzi zapowiedziami, ale wole uniknac sporego rozczarowania na wypadek gdyby to nowe wcielenie UFO/X-COM okazalo sie byc jednak czyms zupelnie innym niz teraz jest oglaszane. Pozyjemy, zobaczymy, jak mawiali starozytni Atlantydzi. 😉
Imperator się nad nami ulitował,
>X-Com|>Firaxis|I’M THROWING MONEY AT THE MONITOR AND NOTHING’S HAPPENING
Najprzyjemniejsza, jak dotąd, informacja w tym roku.
Nic dziwnego, rok ma dopiero 6 dni.
@EZptrE – zależy co jest platformą wiodącą projektu. Jak PC a konsole to porty to ok. Jak odwrotnie no to pewnie można się kilku „niezbędnych” kompromisów spodziewać.
Precz ze strzelanką X-COM to jest prawdziwa gra która jest warta czekania !!
TTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dawno żaden „nius” mnie tak nie podjarał 🙂