I Am Alive: Walka blefem w postapokaliptycznym świecie [WIDEO]
![I Am Alive: Walka blefem w postapokaliptycznym świecie [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/5daef28d-63d8-409b-9544-0072607a66e8.jpeg)
Jedną z bardziej unikatowych cech nadchodzącej gry I Am Alive, będzie możliwość rozgrywania konfrontacji z przeciwnikami nie tylko przy użyciu broni palnej, ale też... psychologicznych manipulacji. Nowy trailer gry pokazuje, jak będzie to działać.
Walka w I Am Alive będzie nietypowa – w świecie, gdzie nie ma wody i jedzenia, brakuje też broni i naboi. Gracze będą musieli więc oszczędzać posiadaną amunicję. Czasem nawet korzystniej będzie oszukać przeciwnika grożąc mu pustym pistoletem. Nie unikniemy jednak ofiar, których wymaga walka o przetrwanie. choć produkcja Ubisoftu nie będzie bezmyślnym shooterem. I dobrze.
Nowy trailer I Am Alive:
Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “I Am Alive: Walka blefem w postapokaliptycznym świecie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Walka o przetrwanie w świecie dotkniętym kataklizmem wymaga ofiar – zachowanie życia staje się bowiem celem najwyższym, bez wzgledu na koszta. Podobnie będzie w I Am Alive, co pokazuje nowy trailer gry.
Wygląda to bardzo fajnie, ale obawiam się, że potencjał nie zostanie w pełni wykorzystany.
Jak na razie nie wygląda to za różowo. Przeciwnicy mają bardzo podobne animacje i reakcje – każdy z maczetą podnosi identycznie łapki, jak się w niego wyceluje.
Ech gdyby to było na peceta. Taki survival to ja rozumiem. Techniczne ułomności (grafika, animacje) myślę że dałbym radę przełknąć…
Wygląde trochę jak Condemned: Criminal Origins, chociaż pod wzgledem techniczmym bardziej mi sie kojaży z Afterfall: Insanity 🙂 . Ale ogólnie raczej ciekawa produkcja, przynajmniej ze względu na te wszystkie możliwości kombinowania.
Zamysł jest bardzo dobry, tylko że ilość reakcji będzie pewnie niska i generowana losowo/kalkulowana na zimno, bez jakiejś zaawansowanej psychologii.
Te klimaty po prostu mnie obezwladniaja. Uwielbiam je. NIestety mam podobne obawy co wy i tak jak pisze @Spooq – tez sie tego obawiam. BArdzo czesto tak jest ze potencjal nie jest wykorzystany i nie powiesz pozniej ze slaba gra czy film ale czujesz ten bezlitosny niedosyt.
Ahh, zapowiada się świetna szpila. 🙂
na obraz ostał nałożony filtr aby obraz wyglądał tak jak by był nagrywany kamerą. Potencjał jest. Oby to nie była gra z cyklu. „Chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”, przeklęci piraci.
Kufa… ja chcę to na PeCeta -.-’
na pewno kupie uwielbiam takie klimaty
Zapowiada się ciekawie
już czuję tutaj powiew dobrego pomysłu który względem realizacji był by ciekawy może 2 lata temu ale gra była tak przedłużana w produkcji że będzie technologicznie raczej bez szału.
Ciekawe czy bedzie można „odebrać” przeciwnikom strzały… Trochę dziwnie by to wyglądało. Walka o przetrwanie a strzały zostawia ;p|PS. Ja też chcę to na kompa ;p
CDA raczej nie napisało pozytywnie o tej produkcji, ale ten pomysł wygląda na świeży.
zapowiada się super…|TYLKO CZEMU WYCHODZI NA [beeep] WII A NA PC NIE ??|JAK PCtowcy napisali petycję w sprawie Dark Souls, to Namco Bandai zaraz to zauważyło i wypowiedziało się że niewykluczone i wszystko zależy do nas…|A Ubi ma wszystkich w głębokiej du_ie…
@ravvcio – Będzie taka możliwość. Bohater mówi to nawet w tym filmiku.
Pojawił się nawet motyw: „This is Sparta!” Hahahahahahah|Śmieszy to kogoś jeszcze ;p