23.01.2012
11 Komentarze

Hyrulecraft: Minecraft i The Legend of Zelda [WIDEO]

Hyrulecraft: Minecraft i The Legend of Zelda [WIDEO]
O tym, że Minecraft ma ogromny potencjał i pozwala tworzyć wspaniałe rzeczy, wiemy nie od dziś. Czasem jednak ktoś tworzy w dziele Notcha coś, co zadziwia mimo to – jak np. stworzona przez GenGames replika Hyrule, świata z serii The Legend of Zelda.

Hyrulecraft to odtworzony w Minecrafcie w skali 1:1 świat Hyrule w wersji znanej z The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Jego kreacja zajęła dziewięć miesięcy i obecnie mapa znajduje się w fazie alfa. Już teraz można na niej grać – wystarczy pobrać odpowiednie pliki z TEGO miejsca i wejść na serwer 64.79.106.218.

A oto i trailer Hyrulecraft:

11 odpowiedzi do “Hyrulecraft: Minecraft i The Legend of Zelda [WIDEO]”

  1. O tym, że Minecraft ma ogromny potencjał i pozwala tworzyć wspaniałe rzeczy, wiemy nie od dziś. Czasem ktoś robi w dziele Notcha coś, co jeszcze bardziej mnie zadziwia – jak np. stworzona przez GenGames replika Hyrule, świata The Legend of Zelda.

  2. Chyba z powodu SOPA już ą problemy;/|Pobiera z prędkością 5-6 kb/s

  3. Dość ciekawe 🙂 Dajcie bana temu spamerowi…

  4. Ok, nie tykałem się Minecrafta do tej pory więc proszę by ktoś mnie oświecił: |Co to oznacza, że coś odtworzone jest w Minecrafcie w skali 1:1? To znaczy, że co, każdy obiekt składa się z ilości klocków odpowiadających ilości atomów, molekuł, pixeli w oryginalnym obiekcie? Czy też w grze jest jakaś arbitralnie określona metryka, np. 1 klocek opdowiada 1 cm w świecie rzeczywistym?

  5. 1 klocek to około 1m

  6. Jeden klocek to RÓWNO 1 m

  7. Shemaforash – Łatwo porównać rozmiar bohatera z gry do rozmiaru bohatera z Minecafta i poprzez prostą skalę przełożyć rozmiar jednego świata na drugi… Ale to nieistotne, ponieważ się czepiasz. Nadal nie rozumiem fenomenu Minecrafta, ale jeśli powinien być wykorzystywany, to właśnie w takim celu. Good job.

  8. po 1 : prezentowana budowla jest kiepska nieładna mała szczegółowa , nic ciekawego |po 2 sądzę że nie można mówić że 1 klocek jest równy jednemu metrowi (a dokładniej to powinno obrzmieć jednemu metrowi kwadratowemu lub nawet sześciennemu ) ponieważ nie są zachowane proporcje przykład : postać W barach ma ok 1m szerokości typ musiałby być naprawdę przypakowany minecraft powinien mieć indywidualny system mierzenia a 1m=1 klockowi powinien być stosowany tylko przy przenoszeniu budowli z rzeczywistości.

  9. @Kanaka w minecrafcie nie chodzi o to.W tym chodzi by poniosła cię wyobraźnia byś stworzył coś na co ci mózg pozwala a nie.O kurde postawie sobie klocka ale kurde on nie ma tyle ile w prawdziwym życiu …

  10. Ktoś się naprawdę napracował. Mogli by jeszcze zrobić plugin dodający ludzi, zory, kokiri i te kamienne stworki. Nie pamiętam jak się nazywały.

  11. ShadowAtNight 10 kwietnia 2013 o 16:52

    Taak… tylko po jakiego grzyba te pliki?

Dodaj komentarz