SSX: Kod Online Pass i główny trick Kaori Nishidake [WIDEO] [UPDATE]
![SSX: Kod Online Pass i główny trick Kaori Nishidake [WIDEO] [UPDATE]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/0daed8bd-e8bc-467e-bac4-a27306eb092b.jpeg)
W wideo-wywiadzie z twórcami SSX opublikowanym przez serwis GiantGomb znalazł się fragment pokazujący menu gry. Widać na nim opcje umożliwiające aktywację kodu Online Pass.
Na razie nie wiadomo, jakie funkcje odblokuje wpisanie klucza. Podejrzewam jednak, że bez niego nie pogramy w multi. Ale implementacja tego systemu mnie nie dziwi, jako że pojawia się on już w większości gier od EA.
A poniżej znajdziecie wspomniany wyżej wideo-wywiad:
Na koniec trailer z popisowym numerem Kaori Nishidake:
[UPDATE]: W rozmowie z Game Informerem rzecznik prasowy EA wyjaśnił, w jaki sposób będzie działał Online Pass. Jeśli kod nie zostanie aktywowany, gracze wciąż będą mogli grać po sieci. Gdzie tkwi haczyk? W przypadku nie wpisania klucza, zdobywane w czasie gry w multi wirtualne pieniądze (za które wykupimy np. dodatkowe ubrania) nie będą naliczane. Gdy Online Pass zostanie aktywowany, zdobyte do tej pory kredyty automatycznie zostaną naliczone na nasze konto.
Muszę przyznać, że jest to bardzo łagodna forma zastosowania Online Pass – posiadacze używanej kopii będą mogli bez problemu grać po sieci, choć nie dostaną pewnych bonusów dopóki nie wykupią kodu.
Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “SSX: Kod Online Pass i główny trick Kaori Nishidake [WIDEO] [UPDATE]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
News z gatunku „oczywistych oczywistości”. W sieci pojawiły się film, z którego wynika, że w SSX będzie korzystał z systemu „antyużywkowego” od EA, czyli Online Pass – jednorazowych kodów dodawanych do nowych egzemplarzy gry, które odblokują dostęp do pewnych bonusów.
eeee tam, i tak nigdy uzywanych gier nie kupuje, tylko czekam aż stanieje na allegro
Pop*****liło ich z tym [beeep]! Przepraszam, ale ja widzę w instrukcji, że onlajn pass to kod, który UMOŻLIWIA pełny dostęp do gry, mam ochotę strzelić twórcom w łeb. Co, łaskę nam oni robią? Po prostu chcą więcej cashu, a właśnie przez te kody gry są najczęściej piracone…
moniek007 Widzisz, w neo+ czytałem list kolesia mieszkającego za granicą i on pisał tam, że u nich są ogromne sklepy sprzedające WYŁĄCZNIE używane gry za pełną cenę.|I właśnie z takim czymś walczy EA
Vantage nie rozumiem
Uważam , że przesadzają – oczywiście , gram w gry używane , ale oryginalne , a takie podejście może mnie tylko rozczarować , przecież jak kupuję używany samochód to nie chcę aby przykładowo rozwijał maksymalną prędkość 70 km/h z 200 możliwych , nie chcę ograniczeń w wyniku których mogę się cieszyć tylko częścią produktu ! Rozumiem tylko minimalne rozgraniczenia 1 , a kolejni właściciele , ale to posówa sie coraz dalej , może jeszcze zablokujcie ostatni lewel lub ostatniego bossa ? Z rozsądkiem !
szkoda że na Pc tej gry nie ma
Jakoś nikt nie płacze publicznie gdy Ubisoft ustala chory limit instalacji Anno 2070. Nikt nie robi newsów, gdy okaże się, że dana gra zostanie przypisana do konta na Steam. Sam lubię od czasu do czasu kupić używaną grę czy sprzedać swoją, ale spójrzmy na całą sytuację z boku. Sieci takie jak Gamestop maksymalnie wykorzystują handel wtórny i zarabiają na tym co im się nie należy. Zresztą kto będzie patrzył na online pass w przypadku SSX? W pierwszych miesiącach 2012 nie widać gry zapowiadającej się lepiej.
Nieprycyzyjny news – online pass będzie, ale nie zablokuje multiplayera a jedyne co uniemożliwi, to zdobywanie bonusowych nagród w tym trybie. Bonusy te będzie można w końcu odblokować bez passa, z tym że będzie to nieco trudniejsze i dłuższe. Szczerze mówiąc na moje oko yo bez kodu będzie nawet ciekawiej.