Cell: emergence – nowa gra scenarzysty dwóch cześć Deus Ex ma datę premiery

Cell: emergence to produkcja, która pozwoli graczom zbadać wnętrze ludzkiego ciała i to w sposób dosłowny. Sterując małym nanobotem wszczepionym małej dziewczynce będą musieli starać się ją uleczyć. Zrobią to niszcząc – jakżeby inaczej – przeciwników. W tej roli infekcje, bakterie i zarazki.
Gra – jak ujawnił Pacotti – ukaże się 9 lutego. Dwa dni wcześniej – 7 lutego – będzie można zapoznać się z demem produkcji. Cell: emergence dostępne będzie w dwóch wersjach – wydanie, które pojawi się na Xbox Live Arcade kosztować będzie 400 MSP i jej oprawa składać się będzie z pół miliona wokseli (odpowiedników pikseli w grafice trójwymiarowej). Edycja PC – tzw. HD – posiadać będzie ich milion. Zapłacimy za nią 8,95 dolara.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Cell: emergence – nowa gra scenarzysty dwóch cześć Deus Ex ma datę premiery”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Sheldon Pacotti, scenarzysta dwóch pierwszych części Deus Exa, ujawnił konkretną datę premiery swojego autorskiego projektu – Cell: emergence. Ukaże się on już w przyszłym tygodniu.
chętnie sprawdzę to cudo.aha no i błąd w tytule przynajmniej mi się tak wydaje ze zamiast cześć powinno być części
Czyżby inspirowane pewnym animowanym serialem o ludzkich wnętrznościach?
Taak, cóż „Makrokosmos” już widziałem więc tą produkcję sobie daruję 🙂
Wokseli?! Szacun!