25.02.2012
Często komentowane 14 Komentarze

PlanetSide 2: Projektowanie broni [WIDEO]

PlanetSide 2: Projektowanie broni [WIDEO]
Coś dla zainteresowanych techniczną stroną powstawania gier. Roel Jovellanos, jeden z głównych pracowników działu artystycznego Sony Online Entertainment, pokazuje w przyspieszonym tempie projektowanie broni w grze PlanetSide 2. Miło popatrzeć, jak szkic przeradza się w oteksturowaną grafikę z różnymi bajerami.

Rzut oka na projektowanie broni w PlanetSide 2:

14 odpowiedzi do “PlanetSide 2: Projektowanie broni [WIDEO]”

  1. Coś dla zainteresowanych techniczną stroną powstawania gier. Roel Jovellanos, jeden z głównych pracowników działu artystycznego Sony Online Entertainment, pokazuje w przyspieszonym tempie projektowanie broni w grze PlanetSide 2. Miło popatrzeć, jak szkic przeradza się w oteksturowaną grafikę z różnymi bajerami.

  2. talent ma …

  3. To nie talent tylko 5-10 lat pracy w np. photoshopie

  4. Wymyśleć coś nowego nie taka prosta sprawa , broń ma pasować do całości , ma mieć fajni ,,dizajn” I być wypośrodkowana czyli każda powinna oferować coś ciekawego np. duży zasięg , zinna z bliska śmiercionośna , ostatnie ciekawe bronie to jak dla mnie DEAD ISLAND , a wcześniej ARMY OF TWO – tunning , szkoda , że ta Polska gra THEY , nie została ukończona .

  5. Wyobraźcie sobie ile to pracy jest nad CAŁĄ grą a nie tylko nad tym 😉 Jak wiadomo każda gra składa się z tysięcy różnych modeli – przypominając sobie to, że ktoś ciężko nad tym pracował nie szkoda mi jest zabulić za grę np 119,99zł 😀

  6. Parę lat Photoshopa + Maya. Ale trzeba coś takiego kochać, inaczej by człowieka szlag trafił przy setnym modelu. Szkoda że wycięli modelowanie w 3D.

  7. Ładna ta broń,dpracowana.

  8. Tutaj photoshop nie wystarczy

  9. Albo ja jestem ślepy albo to jest „tylko” grafika promocyjna 2D oparta na dopieszczonym modelu 3D, a nie rzeczywisty model broni i tekstury użyte w grze, więc powie mi ktoś skąd te porównania do tego „ile pracy trzeba włożyć w grę” skoro to co powyżej można użyć w niej na co najwyżej nieruchomą bitmapę w tle?

  10. Mark – A model zrobiony między dopieszczoną grafiką to dla zabawy powstał? Mam wątpliwości.

  11. pytanie jak nazywa się ten program?

  12. obydwa*

  13. pierwszy program to każdy powinien zgadnąć (photo shop), a ten drugi to najpewniej silnik na którym tworzą grę .

  14. Autodesk Maya

Dodaj komentarz