13.03.2012
Często komentowane 16 Komentarze

Ridge Racer Unbounded: Bo model jazdy najważniejszy [WIDEO]

Ridge Racer Unbounded: Bo model jazdy najważniejszy [WIDEO]
Model jazdy to kluczowy element wyścigów samochodowych. Nie inaczej będzie w Ridge Racer Unbounded. W nowym filmie "Z pamiętnika developera" twórcy gry opowiadają właśnie o tym, jak wygląda sterowanie autami i jazda nimi.

Model jazdy w Ridge Racer Unbounded:

16 odpowiedzi do “Ridge Racer Unbounded: Bo model jazdy najważniejszy [WIDEO]”

  1. Model jazdy to kluczowy element wyścigów samochodowych. Nie inaczej będzie w Ridge Racer Unbounded. W nowym filmie „Z pamiętnika developera” twórcy gry opowiadają właśnie o tym, jak wygląda sterowanie autami i jazda nimi.

  2. czarno mi sie widzi ta gra

  3. Why ?? Jak model będzie podobny do tego z NFS:MW lub Carbon to spoko 😛

  4. @cor22222 – Gorzej od dwóch ostatnich stricte zręcznościowych Need for Speedów na pewno nie będzie (bo się nie da). Dodatkowo ostatnią dobrą zręcznościową ścigałką był Grid, więc nowemu stacjonarnemu Ridge Racer kibicuję. Liczę jednak na jakieś demo, żeby samemu ocenić jazdę.

  5. eeee juz widac ze kupa? przynajmniej jezeli chodzi o model jazdy (czyli najwazniejszy pkt programu) szok

  6. @lubro – GRID to raczej symulator z elementami zręcznościowymi, i pewnymi uproszczeniami… ciężko mi jakoś stawiać nawet te nowsze-dobre, lub starsze-najlepsze NFSy obok GRIDa… wygląda to jak zupełnie inny gatunek ścigałek.

  7. @hefpiot – Symulatorami z elementami zręcznościowymi i uproszczeniami są serie Gran Turismo i Forza. Nie widzę żadnego powodu, żeby wsadzić tam GRIDA. |@RaZzzZoR – Ja się tak zastanawiam jak tutaj ocenić model jazdy po filmiku, a okazuje się po prostu, że nie jestem tak profesjonalny jak ty. =)

  8. Z Ridge Racer został już tylko tytuł. Kolejna „ulepszona” gra do kasacji.

  9. Model rodem z Need For Speed. Słaby, jednym słowem.

  10. kurcze, czy mi się wydaje, czy samochody w Race Driver: GRID i tak wyglądały lepiej? Nie wspomnę o tym, że żadna ścigałka moim zdaniem nie przebiła jeszcze modelu jazdy z tamtej gry…

  11. Jakie te dzisiejsze gry do siebie podobne… jakie te dzisiejsze gry słabe :C

  12. Taki system jazdy nie ma nic wspólnego z realizmem, w prawdziwych wyścigach (nie driftowych) efekt poślizgu jest niepożądany, zresztą po jednym okrążeniu już byśmy nie mieli opon. Ja nie lubię ani driftu ani tego systemu jazdy w grach, on jest po prostu mało ciekawy i slaby, ślizgać samochodem to ja mogę w Colin McRaye gdzie tam to działa wspaniale i ma sens. Zapowiada się kolejna słaba gra wyścigowa, wychodzi na to że żeby zagrać w dobrą grę wyścigową trzeba kupić Xboxa 360 i Forze Motorsport 4.

  13. Niestety efekty wybuchów itp dalej jak na psp…

  14. Nie rozumiem o co Wam chodzi z realizmem jazdy. To jest gra, tak? Czy powiecie, że Skyrim jest słaby, bo trzeba zabijać smoki-element nierealistyczny?|Akurat ta gra wygląda na mizerną, ale taki NFS:MW jest w mojej ocenie najlepszą grą wyścigową, zapewniła mi najwięcej przyjemności i rozrywki spośród wszystkich gier tego gatunku.

  15. co za dno – rzekł kanalarz do studzienki…

  16. Model jazdy w grach tego typu NIE MOŻE być realistyczny bo to zręcznościówka, a nie symulator. Do takiej gry idealny jest model jazdy z NFS Hot Pursuit gdzie poślizg można było zrobić na najmniejszym zakręcie

Dodaj komentarz