03.04.2012
9 Komentarze

Alien Fear: „Nowy-stary” FPS od City Interactive z kosmitami

Alien Fear: „Nowy-stary” FPS od City Interactive z kosmitami
City Interactive zapowiedziało swoją kolejną – po Sniper: Ghost Warrior 2 i World of Mercenaries – grę: Alien Fear. A raczej nie tyle „zapowiedziało”, co ujawniło na nowo.

Alien Fear to nastawiony na nieustanną akcję FPS osadzony w realiach sci-fi i oparty na silniku Unreal Engine 3, w którym gracz, jako elitarny komandos musi wykonać misję sabotażu w siedzibie obcych. Na swojej drodze spotka więc fale kosmitów, które będzie musiał odstrzelić. Pojawić ma się też tryb kooperacji.

Alien Fear ukaże się w usługach Xbox Live Arcade oraz PlayStation Network (zaskakujące – brak wzmianki o ewentualnej wersji PC), niestety data premiery nie jest znana. Warto jednak wyjaśnić, że gra nie jest tak naprawdę nową produkcją – pierwotnie był to projekt śląskiego studia Farm 51, jednak prawa do niego przejęło w 2011 roku City Interactive. Spółka wznowiła prace nad Alien Fear i jest za nią odpowiedzialna bydgoska ekipa firmy.

9 odpowiedzi do “Alien Fear: „Nowy-stary” FPS od City Interactive z kosmitami”

  1. City Interactive zapowiedziało swoją kolejną – po Sniper: Ghost Warrior 2 i World of Mercenaries – grę: Alien Fear. A raczej nie tyle „zapowiedziało”, co ujawniło na nowo.

  2. Niczego wielkiego się nie spodziewam

  3. już po szkicach widać, że nie ma się czego rzeczywiście spodziewać.

  4. Niech się postarają, bo to ludzie z mojego miasta 😀

  5. Jaka fabuła! Moim zdaniem Mass Effect 3 może się schować z tym swoim ratowaniem ziemi 🙂

  6. Prawda ! 😀 Już dawno czegoś tak dobrego nie widziałem ! Taki Skyrim Wiedźmin 2 i MassEffect 3 to się chowają gdy o tym usłyszą 😀

  7. Co do skyrima, w tej grze główny wątek jest tylko takim dodatkiem, żeby wyjaśnić dlaczego główny bohater ma moce smoków i skąd się wzięły, główny wątek jest tam najmniej ważny więc dlatego jest taki słaby i mało rozwinięty.

  8. Hmmm… trochę mnie to niepokoi. Sniper: Ghost Warrior jest średnią grą, ale to było takie światełko w tunelu. Mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej, ale niepokoi mnie ciągłe zapowiadanie gier i brak faktycznych postępów… Czyżby znowu szli na ilość, nie na jakość?

  9. ale nazwa no jak wmordę walnięta

Dodaj komentarz