03.04.2012
Często komentowane 26 Komentarze

Ghost Recon: Future Soldier – szczegóły o wersji PC: data premiery, 3D i wymagania sprzętowe

Ghost Recon: Future Soldier – szczegóły o wersji PC: data premiery, 3D i wymagania sprzętowe
Ghost Recon: Future Soldier ukaże się na konsolach już pod koniec maja. Niestety posiadacze PC-tów będą musieli poczekać na swoją wersję gry niecały miesiąc dłużej – Ubisoft poinformował, że pojawi się ona dopiero w czerwcu. Poznaliśmy za to konkretne informacje o wydaniu komputerowym, w tym wymagania sprzętowe.

Ubisoft obiecuje, że Ghost Recon: Future Soldier będzie w pełni korzystać z możliwości współczesnych komputerów. Gra będzie robiła użytek z bibliotek DirectX 11 (m.in. teselacja i realistyczne oświetlenie), doczeka się też tekstur w wyższej rozdzielczości. Pojawi się również wsparcie dla technologii stereoskopowego 3D, za które odpowiedzialna jest firma TriDef. Będzie też można wyświetlić produkcję na kilku monitorach.

Posiadacze PC-tów będą mieli dostęp do ustawień swojego profilu (w tym listy przyjaciół) także za pomocą przeglądarki internetowej, zaś system zapraszania znajomych ma być uproszczony. Pojawi się również czat tekstowy i możliwość zmiany obłożenia klawiszy. Ubisoft zaznacza przy tym, że do rozgrywki w kampanii dla pojedynczego gracza nie będzie wymagane stałe połączenie z internetem – sieć wymagana będzie tylko przy pierwszym uruchomieniu gry do jej aktywacji.

Ghost Recon: Future Solider ukaże się na PC 15 czerwca, a więc w niecały miesiąc po premierze konsolowej zaplanowanej na 25 maja. Poniżej znajdziecie wymagania sprzętowe gry.

Minimalne:

  • System operacyjny: Windows XP SP3, Windows Vista SP2 lub Windows 7 SP1 (wersje 32 i 64-bitowe)
  • Procesor: Intel Pentium D taktowany zegarem 3,0 Ghz lub AMD Athlon 64 X2 4400+ taktowany zegarem 2,2 Ghz
  • RAM: 1 GB (XP) lub 2 GB (Vista i 7)
  • Karta graficzna: kompatybilna DirectX i z Shader Model 4.0 oraz z 256 MB pamięci na pokładzie
  • DirectX: 9.0c
  • Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
  • Rozsądne:

  • System operacyjny: Windows XP SP3, Windows Vista SP2 lub Windows 7 SP1 (wersje 32 i 64-bitowe)
  • Procesor: Intel Core 2 Quad Q9450 lub AMD Phenom II X4 940 albo lepszy
  • RAM: 1 GB (XP) lub 2 GB (Vista i 7)
  • Karta graficzna: kompatybilna DirectX i z Shader Model 4.0 oraz z 1024 MB pamięci na pokładzie (GeForce GTX 460 lub AMD Radeon 5850 albo lepsza)
  • DirectX: 9.0c
  • Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
  • 26 odpowiedzi do “Ghost Recon: Future Soldier – szczegóły o wersji PC: data premiery, 3D i wymagania sprzętowe”

    1. Ghost Recon: Future Soldier ukaże się na konsolach już pod koniec maja. Niestety posiadacze PC-tów będą musieli poczekać na swoją wersje gry niecały miesiąc dłużej – Ubisoft poinformował, że pojawi się ona dopiero w czerwcu. Poznaliśmy za to konkretne informacje o wydaniu komputerowym, w tym wymagania sprzętowe.

    2. pójdzie na pełnych chodź jak na dzisiejsze czasy wymagania nie są dosyć wygórowane

    3. Wymaganie nie takie duże, po poczytaniu o grze na pewno pogram. Ale na razie mam jeszcze całe trzy części modern warfare xD

    4. Boooosshe jakie małe wymagania a tak śmigać na full. 😉

    5. Full detale ;D

    6. VanHelsingPOL 3 kwietnia 2012 o 17:47

      Miało nie być na pc ale jak się ludzie zbuntowali to chociaż dostaną słaby port z konsoli… Na pewno nie kupie… ściągnę. Czekam na warna (mam to w dupie 🙂

    7. Teraz będzie milion postów o tym jakto, wszystkim chodzi na full detalach, odpuście sobie, naprawdę niewielu to obchodzi.

    8. To jeszcze są jacyś ludzie, którzy po tych wszystkich rewelacjach od Ubi czekają na pecetową wersję tej gry?

    9. @Vantage Walną Ci cene na gry 300 zł (plus stałe połączenie z netem) to zobaczymy kto będzie płakał.|Serio nie wiem po co ludzie takie posty piszą.| Gra ma w miarę przyzwoite wymagania. Z chęcią bym zagrał ale dopiero po obejżeniu demka co na PC nie nastąpi nigdy. |Ciekawe jak tam GR f2p?

    10. SlowedGiant041 3 kwietnia 2012 o 18:20

      Na fullu spokojnie 🙂 Czekam aż będzie w sklepie 🙂

    11. wery najs

    12. @WalteroDim – haha miałem to napisać. 😀 To jakaś tragedia naszego narodu jest, sprzętowi onaniści i ich full wypas. 😛 Spoko przecież piszę to bo jestem zazdrosny, więc nie macie się czym przejmować. |Wymagania całkiem spoko, wygląda na to że nieźle zoptymalizowali silnik, bo nie trzeba dysponować nawet kartą z 2 ostatnich generacji żeby cieszyć się maksymalnymi detalami. |Sama gra to dla mnie niewiadoma, czekam na nią ale bez wypieków, a demo byłoby miłym ruchem. 🙂

    13. @Vantage – takie prognozowanie jest niebezpieczne, bo konsole zostały tak daleko w tyle, a postęp jest teraz tak szybki, że ewentualna różnica w wydajności pomiędzy next genami, a PC pewnie bardzo szybko zniknie. Wymiana sprzętu pewnie prędzej czy później nas dopadnie, ale wydajny PC, czy laptop to nie jest już wydatek rzędu półrocznej pensji. 😛 Do tego na horyzoncie usługi typu GaiKai jeszcze są, nie mam takich obaw o różnice sprzętowe jak kiedyś, raczej ciekawi mnie kierunek ewolucji przemysłu growego.

    14. Bardzo duża rozbieżność wymagań, dobrze, że kupiłem nowy sprzęt, ale staruszki też pociągną 🙂

    15. Mam za słabą kartę graficzną. 🙁 |Czas na wydatki.

    16. 1 giga ramu na karcie ,a i tak wykorzysta max ze 700 z groszami.

    17. Pewnie ten DX11 i te super tekstury po premierze w formie patcha będą 😉 |mnie dziwi od kiedy 460 = 5850 😉 |Ciekawe jak z optymalizacją będzie i czy będzie durny fps limit(30),szkoda ,że na pc nie będzie dema sp bądź mp/co-op zawsze można desperacko pobrać pirata i potem kupić klucz/grę 😉

    18. pójdzie na lapku ^^

    19. Nawet nie wierzę w to, co widzę. Mój 5-letni komputer udźwignie nową grę. Widać, że jak się da, to i te wymagania można walnąć niewielkie.

    20. @Vantage Eh jakoś mi twoja wypowiedź pod konsolowego fanboja podeszła. Może troche uczulony jestem. 🙂 Co do upgrejdu to przed wyjściem nowych konsol (wtedy x360 i ps3) miałem po prostu złoma. Jakieś 5 lat temu kupiłem nowy komp i ino wymieniłem kartę graficzną a wszystko pięknie chodzi. Więc jeśli już to czeka mnie wymiana całego kompa który pewni nadąży za nowymi konsolami i nie sądze (przy dzisiejszych cenach) że często trzeba będzie wymieniać podzespoły.

    21. czas uskrobać na te iŚmieszności a przy tym wymienić płytę i ramy. 2 tysie i za co panie…

    22. Wymagania rozsądne malutkie. |Jednakże, jeśli gra nie będzie się różniła od konsolowej wersji poza rozdzielczością, to wymagania będa z pupy wzięte.

    23. nawet jak gra będzie dobra to skonsolowiała wersja i tak bedzie do du słaba i nie wiadomo jaka będzie na pc ach ;/ konsolowcą mówimy nie!

    24. shader 4.0 oO

    25. @ Indrid nie sraj żarem, ciesz się, że gra w ogóle jest na PC, a jaka to już inna bajka |OT faktycznie, te wymagania są śmiesznie niskie, ciekawe gdzie jest haczyk.

    26. U mnie nieco lepiej niż na rozsądne:)

    Dodaj komentarz