Star Wars: The Old Republic – aktualizacja 1.2 już jest. Co wy na to?

Jak informuje BioWare aktualizacja 1.2 dla Star Wars: The Old Republic, „Legacy” przynosi ze sobą wiele nowości, w tym nowy Flashpoint rozgrywający się na planecie Ord Mantell, nowy Warzone i Operation toczący się w świecie Denova oraz kolejne usprawnienia dla systemu Legacy. W szczegółach? Proszę bardzo:
Legacy
System Legacy pozwala teraz na połączenie różnych bohaterów wewnątrz drzewa rodzinnego i odblokowanie unikalnych umiejętności. Z upływem czasu możliwe będzie również modyfikowanie statków należących do bohaterów.
Za pośrednictwem systemu Legacy możliwe jest również odblokowanie nowych ras.
Operacja: Explosive Conflict
Napięcie pomiędzy imperialnymi najeźdźcami a najemnikami na usługach Republiki sięga zenitu, a konflikt staje się jeszcze brutalniejszy. Udaj się na planetę Denova, wspólnie z przyjaciółmi staw czoła wrogowi i zyskaj dostęp do potężnego uzbrojenia.
Flashpoint: The Lost Island
„The Lost Island” to zupełnie nowy Flashpoint przybliżający wydarzenia rozgrywające się bezpośrednio po „Kaon Under Siege”. Poznawszy tożsamość sprawcy uwolnienia morderczych Rakghouli, wspólnie z trzema imperialnymi, bądź republikańskimi towarzyszami, zostajesz wysłany na niewielką wyspę na planecie Ord Mantell. Pokonując kolejne hordy przerażających potworów staniesz przed szansą wymierzenia sprawiedliwości człowiekowi, odpowiedzialnemu za zniszczenie wielu światów…
Mnóstwo ulepszeń i dodatków
Wśród nich między innymi – możliwość dowolnego dostosowania interfejsu ekranowego, nowe daily-questy, banki gildiowe, nowe przedmioty i wyposażenie do zdobycia i wiele więcej
Zawartośc aktualizacji przedstawia trailer:
Zostawimy tego newsa na górze, żebyście mieli okazję powymieniać się opiniami na temat Star Wars: The Old Republic i nowej aktualizacji. Jak wam się podoba jej zawartość? Jak dużo gracie jeszcze w ten tytuł? Przy premierze cieszył się dużym zainteresowaniem, ciekawi nas, czy to dla was wciąż ciekawy temat.
Czytaj dalej
58 odpowiedzi do “Star Wars: The Old Republic – aktualizacja 1.2 już jest. Co wy na to?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
@mastersky@suchy – chlopaki, jak graliscie pare godzin to nie dziwie sie ze takie rzeczy piszecie; forceleap nie dziala na agentow/smugglerow, ktorzy chronia sie za oslona – dodatkowo range maja po trzy mechanizmy odrzucenia, 2 blokady ruchu, stun i oslepienie – jednoczesnie zadajac 3-4 krotnie wiecej obrazen niz melee. Smuggler potrafi wysolowac kazda klase, czego Jedi Knight nie potrafi. Zal…
@mastersky – kolego, jak spedzales godziny na LoLu albo innym Dofusie, to nie dziwie sie ze spolecznosc SWtOR Cie mile zaskoczyla. Endgame jest nuuudny tzn. malo zroznicowany, codziennie do wykonania te same questy pve moga zabic przyjemnosc z grania, a tworzenie hard mode fp i operacji to tylko wymowka BW do nie robienia nowych instancji. Ciekawsze od tego jest robienie fabuly innymi klasami (ale tylko fabuly).
@Wookie3e – gdybym byl z konkurencji to zachecalbym kazdego do wykupienia abonamentu i czekal jak po miesiacu ludzie wracaja do mojej gry 😛 co do technologii to w SWtORze sa uzywane takie same jak w filmach lub pozniejszych chronologicznie komiksach i ksiazkach. Czasami zadazaja sie tez i lepsze niz te ukazane w sadze GL (technologie Gree, rasa Rakata). To nie jest analizowanie pod mikroskopem – to tylko ogolne wrazenia z gry 😀
Kolego meesieq ciekawie to sobie wykoncypowałeś, szkoda, że piszesz do gracza, który w życiu nie tknął żadnego LoLa, a w SW:TORze ma 2 postaci na 50lvlu, gunslingera i shadow tanka. Nie mam żadnych problemów z zabijaniem agentów/smugglerów, shadowem wystarczy force cloak, stun, double strike aż dostaniesz particle acceleration, project i slow time do 3 stacków harnessed shadows, odpalasz telekinetic throw i agent/smuggler zwykle już nie żyje. Nie mogę powiedzieć nic o JK, bo mój ma dopiero 22lvl.
Oglądając filmiki z pvp guardianem czy sentinelem to oni też nie mają wielkich problemów. Więc problem leży po Twojej stronie i Twojego stylu gry. Jestem ciekawy w którym MMO daily questy są ciekawe i zróżnicowane, one są po to żeby uzbierać kasę na raidy, bo to te są wisieńką na torcie tej gry. Ja jestem zachwycony, po nudnym i powtarzalnym WoWie wreszcie mam MMO, które mnie wciągnęło.
@meesieq|Trochę gorzej gdyby jednak nie wrócili do „twojej” gry. Technologie Gree i Rakatan wyprzedzały swoją epokę i jest to kanoniczne więc, jak już wspominałem to raczej zarzut w kierunku uniwersum SW niż samej gry.
1. Testowali super epicki Jesus patch przez 3 tygodnie – wszystko super|2. Wprowadzali super epicki Jesus patch przez 8 godzin na serwery|3. Minęło mniej niż 12 godzin i downtime na przebudowę assetów na wszystkich serwerach bo lubdzie sie LOGOWAĆ nie mogli i w grze niektóre obszary WYPAROWAŁY…. JPD EA jest po prostu [beeep]iste z testowania, jeszcze z 5-6 lat i dorównają lub przewyższą Ubisoft. A to sztuka po Heroes VI.
Hehe faktycznie wczoraj zawalili. Patch 1.2a cofnął zmiany w grze i osoby, które wylogowały się będąc w Black Hole nie mogli się zalogować, bo ta lokacja przestała istnieć 🙂 Z drugiej strony nie spotkałem się jeszcze z grą, w której z racji tego co się stało dali wszystkim 1 darmowy dzień gry. Mimo wszystko mają u mnie plusa po wczoraj, bo zachowali się profesjonalnie.