17.04.2012
7 Komentarze

Max Payne 3: Powstaje komiks we współpracy z Marvelem

Max Payne 3: Powstaje komiks we współpracy z Marvelem
Seria Max Payne od zawsze związana jest z komiksem dzięki świetnym przerywnikom filmowym. Już wkrótce wydany zostanie jednak osobny komiks opowiadający o przygodach nowojorskiego gliniarza.

Przedstawiciele Rockstara ujawnili, że we współpracy z Marvelem zamierzają wydać trzyczęściowy komiks powiązany z Maxem Payne 3. Jego fabuła skoncentruje się na wydarzeniach, które miały miejsce w pierwszych dwóch częściach cyklu. Dowiemy się też co nieco o latach dzieciństwa Maksa.

Scenariusz zostanie napisany przez Dana HouseraRockstara oraz – niespodzianka – Sama Lake’a ze studia Remedy („ojcowieMaksa). Za ilustracje odpowiedzialny będzie natomiast Fernando Blanco, zaś grafikę okładkową narysuje Greg Horn.

Pierwsza część komiksu – zatytułowana After the Fall – pojawi się w ciągu kilku najbliższych tygodni i dostępna będzie za darmo. Całość zostanie wydana zarówno w wersji cyfrowej, jak i papierowej.

7 odpowiedzi do “Max Payne 3: Powstaje komiks we współpracy z Marvelem”

  1. Seria Max Payne od zawsze związana jest z komiksem dzięki świetnym przerywnikom filmowym. Już wkrótce wydany zostanie jednak osobny komiks opowiadający o przygodach nowojorskiego gliniarza.

  2. Fajno. Drażni mnie tylko zwyczaj gościnnego rysowania okładek – w jakim celu to jest robione?

  3. Super zdanie, seria „związana jest z komiksem dzięki świetnym przerywnikom filmowym”. Juz niedlugo sie dowiemy, ze seria Battlefield zwiazana jest z wojskiem dzieki swietnymy polami i pustyniami, a seria fifa zwiazana jest z pilka nozna, bo sa kibice.|Co ma komiks do filmu? Co najwyzej seria zwiazana jest z komiksem dzieki zastapieniu przerywnikow filmowych ta metoda opowiadania historii…

  4. @bohater8 Ohh oh oh! Bulwers!

  5. info o zapisach do bety Ghost Recon Future Soldier [http:vastagames.cba.pl/?p=1130] a ogólnie zapowiada się fajny komiks 🙂

  6. Może skuszę się na cyfrową edycję. 🙂

  7. Mikel666666 – Ciesz się, że rysownicy, a nie Maya 3D + cell-shading, jak to ostatnio ma miejsce. I dzięki za wyjaśnienie.

Dodaj komentarz