19.04.2012
5 Komentarze

XCOM: Enemy Unknown – kilka słów o tworzeniu współczesnej wersji [WIDEO]

XCOM: Enemy Unknown – kilka słów o tworzeniu współczesnej wersji [WIDEO]
2K Games zaprezentowało wideo wywiad z Jake'iem Solomonem, głównym projektantem XCOM: Enemy Unknown w Firaxis Games. Opowiada w nim on o swojej miłości do kultowego oryginału oraz o tym, w jaki sposób wraz ze swoją ekipą stara się przenieść serię w XXI wiek.

Co nieco o XCOM: Enemy Unknown:

5 odpowiedzi do “XCOM: Enemy Unknown – kilka słów o tworzeniu współczesnej wersji [WIDEO]”

  1. 2K Games zaprezentowało wideo wywiad z Jake’iem Solomonem, głównym projektantem XCOM: Enemy Unknown w Firaxis Games. Opowiada w nim on o swojej miłości do kultowego oryginału oraz o tym, w jaki sposób wraz ze swoją ekipą stara się przenieść serię w XXI wiek.

  2. Zabawne. Po ogloszeniu prawdziwego xcom nagle ucichlo wszystko o strzelankowym xcom…

  3. W oryginał grałem z dwa lata temu, zaimponowała mi ta gra, więc czekam z niecierpliwością na nowe x-com 🙂

  4. zaiste zamilkło, oby nowe x-com podołało swemu oryginałowi aczkolwiek będzie to tytuł „MUST HAVE”|więc czekamy ,czekamy

  5. Jeśli muzyka w grze będzie tak dobra jak w tym wywiadzie, to będzie… Super 😉 |Mam nadzieje, że skoro twórcy tyle wypowiadają się na temat oryginału, to na prawdę będzie podobnie w nowej świeższej formie, bo w oryginał zagrywałem się na studiach dniami i nocami 😉

Dodaj komentarz