Arma III: Stratis – grecka zielona wyspa [WIDEO]
![Arma III: Stratis – grecka zielona wyspa [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/9b0d6932-5734-4b0e-870b-ed712982fd8b.jpeg)
Stratis miała być pierwotnie „zieloną wyspą” Greków, korzystającą tylko i wyłącznie z odnawialnej energii. Później jednak, ze względu na strategiczne położenie, została przemieniona w amerykańską bazę wojskową.
Stratis to lokacja nieco mniejsza od Limnos i jest terenem o powierzchni 19 kilometrów kwadratowych. Twórcy Army III zaznaczają jednak, że gracze nie powinni zrażać się tym faktem – na powierzchni wyspy znajduje się odpowiednio dużo miejsca, by prowadzić na niej różnego rodzaju bitwy, w tym starcia multiplayerowe na ogromną skalę.
Tym, co wyróżnia ją jeszcze od ujawnionej wcześniej wyspy to gęsta roślinność. Na Stratis znajdują się nie tylko obiekty wojskowe, takie jak obozy, bazy lotnicze, czy radar, ale także… romantyczne zatoki i wraki statków.
Stratis została udostępniona graczom biorącym udział w testach alfa. My możemy podziwiać wyspę na nowym trailerze Army III:
Czytaj dalej
23 odpowiedzi do “Arma III: Stratis – grecka zielona wyspa [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Czesi z Bohemia Interactive zaprezentowali drugą po Limnos wyspę, która pojawi się w Armie III. Mowa o mniejszej Stratis, która początkowo nie miała służyć do celów wojskowych.
Pierwsza scena – myślałem, że to nagrany specjalnie film dla potrzeb gry, potrzebowałem paru sekund, żeby uświadomić sobie swój błąd, dopiero potem widać wyraźnie, że to silnik samej gry.
Ja nie rozumiem jak Cod-y sprzedają się w miliony a ArmA ledwo miliona przekroczy, przecież a gra ma wszystko
@kamil999666: jeśli przekroczy to będzie można uznać za sukces, bo nie wydaje mi się, żeby osiągnęła taką liczbę. http:www.bistudio.com/english/home/news/projects/115-arma-arma-strong|Dane są pewnie trochę nieaktualne, ale to było po ukazaniu dodatku (i po zapowiedzi 2) i mówią tylko o 400 tys
Must Have @Kamil999666 Ale jednak nie jest to gra dla każdego, ponieważ nie każdy lubi aż tak realistyczne bitwy niestety :/
@skoczny dobry link dałeś? ArmA2 notowała dobre wyniki sprzedaży, a te 400tys nie jest odnośnie AA1 wydanej w 2007 roku ?
Zaraz tutaj ryży wyskoczy z Polską zieloną Irlandią ;o
Bardzo ładne widoczki tylko po kiego grzyba ma wykorzystywać PhysX?? To tak samo jak w Trine. Havok P jest aż tak drogi?? a co z innymi silnikami??
Arma jestes moja!
@kamil999666 W Armie gra sie dlugo i wolno. W Codzie wszystko trwa chwile, tam jest ciagle akcja, bez przerwy cos sie dzieje.
ARMA3 + ACE3 trzeba kupić nową kartę graficzną i więcej RAMu.
@aleksdraven- a co złego jest w PhysX?
Arma jest wy.jebana w kosmos KONIEC! GRAM W NIĄ CAŁY CZAS POLECAM ARMA 2 SERVER HGS CHERNARUS LIFE
@kazubin: przecież piszę Arma a nie Arma 2. Co do dwójki, nie wiem jaka była sprzedaż, ale sądzę, że milionem sztuk by się chwalili
@skoczny Wybacz, ale nie da się w jakikolwiek sposób brać tych danych na poważnie, bo są totalnie przeterminowane.
@kazubin: wiadomo, że nie są one reprezentatywne na chwilę obecną, ale sprzedaż i tak raczej nie dobiła miliona. Bohemia nie jest wielkim studiem i taką informację na pewno by podała. Owszem, gra mogła się sprzedawać w 500 – 600 tys, co jak na symulator świetnym wynikiem, ale o tym co napisał kamil999666 raczej i studio jak i fani mogą tylko pomarzyć.
http:www.bistudio.com/english/company/profile|Tu masz świeższe dane – pół miliona Arma 1.
@Hagan:|zgniła zieleń była ok, mnie bardziej wkurzały te subtelne rozmycia ekranu przy biegu. Niby nie utrudniały wypatrzenia wroga, ale ten brak ostrości powodował, że po godzinie siedziałem normalnie zapłakany przed monitorem xD
Bardzo podoba mi sie grafika. 🙂 |Jeśli gra będzie kosztować poniżej 150zł to kupię.
@Hagan Dziwne aby biegał bez zmęczenia z 20kg na plecach z kamizelką i nie wiadomo czym jeszcze.|@RoberT1991 Ja obstawiam cenę 80-100zł, A2 kosztowała chyba 79zł w dniu premiery.
Jeżeli narzekacie na ostrość to wyłączcie wszystkie wodotryski ja tez miałem ten problem trzeba wyłączyć postefekty i antyaliasing zresztą ja gram na niskich detalach w 1920/1080 MOŻE GRA JEST DRETWA ALE GRA SIĘ SUPER.
@qndzio- dopóki działa tak jakw trine to nic, ale mam nadzieje ze nie wpadnie im implementowanie wsparcia hardware`owego dla tego silnika.
@ i bez AI które rozwala gracza z kałasznikowa, strzelając z odległości połowy kilometra przez gęstą trawę (chociaż chyba w jedynce było gorzej- snajperskie strzały z czołgowego cekaemu do dziś śnią mi się po nocach)