E3 2012: DMC: Devil May Cry – dwa gameplaye, w tym walka z bossem [WIDEO]
![E3 2012: DMC: Devil May Cry – dwa gameplaye, w tym walka z bossem [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/b6815709-99de-4784-a52d-7d2dd7203828.jpeg)
Dante w szczytowej formie. GTTV udostępniło dwa nowe gameplaye (niestety nagrane kamerą) z DMC: Devil May Cry, które są pokazywane na E3. W pierwszym (podzielonym na dwie części) bohater przedziera się przez poziom wypełniony obserwującymi go "oczami", a w drugim walczy z naprawdę ohydnym bossem.
Gameplaye z DMC: Devil May Cry:
#1:
#2:
#3:
Czytaj dalej
-
OD, nowa gra Kojimy, najwyraźniej będzie antologią horroru. „W...
-
Taktyczna walka w nowym trailerze Pragmaty. Dokładnej daty premiery niestety...
-
Silent Hill f bez najważniejszego elementu? Najnowsza część serii już otrzymała...
-
Annapurna Interactive nie próżnuje. Firma zapowiedziała aż 3 gry podczas Tokyo...
21 odpowiedzi do “E3 2012: DMC: Devil May Cry – dwa gameplaye, w tym walka z bossem [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dante w szczytowej formie. GTTV udostępniło dwa nowe gameplaye (niestety nagrane kamerą) z DMC: Devil May Cry, które są pokazywane na E3. W pierwszym (podzielonym na dwie części) bohater przedziera się przez poziom wypełniony obserwującymi go „oczami”, a w drugim walczy z naprawdę ohydnym bossem.
Prawdziwy Dante taki jakiego znamy z poprzednich części będzie widoczny na wzór Devil Trigger Supcio
Justin Bieber a nie Dante.
DMC niema juz tego klimatu co kiedyś a główny bochater jest jakims gejem podajoncym sie za Dantego
Momentami niezła muzyka.
Historia:Fajnie|Muza:Dalej dobra|Przeciwnicy:Mogą być|Nowy Dante:Fani szykują topory i platformę egzekucyjną
a mi tam się podoba , już nie jest taki emo-japoński . No i te dialogi pier*** sie , Ty sie pie**** ;D Wygląda troche jak wokalista Holden Avenue xd
@SiopeR za to jest emo-amerykański ala Bieber,już wole ”emo-japońskiego”…
@SiopeR No patrz, a ja myślałem że jest na odwrót. Ten nowy Dante bardziej wygląda jak emo skopane przez podwórkowych kiboli. Dialogi ? Na poziomie gimbazy gdzie każdy kozaczy jakie to brzydkie słówka zna. Zresztą co kto lubi,|niektórzy wolą ostry sarkazm i wyśmianie wroga, a niektórzy podwórkowe „pie**** się, ty j***** ch***”.|Mam jedynie nadzieję że jakoś to wyjdzie w praniu i mniejwięcej w połowie gry pogramy dobrym Dante.
Wszystko poza nowym wyglądem Dante i tekstami jest świetne.
,,Here you are.” ,,Here I am!” Oskarowe dialogi.
Nie wiem czy ekipa z NT widziała jakie kombinacje można odstawiać Dante czy chociażby Nero z poprzednich odsłon.Z tego co widzę ,może to tylko początek ,ale walenie w kółko jednego kombosa może uśpić.A o wyglądzie „herosa” nawet się nie wypowiem ,bo szkoda słów.
Całkiem niezły slasher z genialnym miastem. Co prawda wykorzystano starą sztuczkę, która była wykorzystywana wielokrotnie w ciasnych korytarzach budynków, to wyprowadzenie jej na (niestety nadal liniowe) uliczki wyszło na plus. Na minus niestety zaliczam design przeciwników (ale długość i wieloetapowość walki z bossemjest świetna), a i same ocenianie kombosów można było zostawić po staremu (no chyba, że SSS też się pojawi, ale tu grał jakiś początkujący. Dla mnie must have.
Samo przeklinanie również mi nie przeszkadza – zachowanie raczej gówniarskie, ale Dante jest młodszy i przyjmijmy, że nie wyrobił się jeszcze. Poza tym spora część graczy zapewne uważa, że w Wiedźminie 2 jest to dorosła cecha, a tylko tu im to przeszkadza.
Świat gdzie walczy z bossem przypomina mi stare miasteczko Silent hill. : Co do kombosów stawiam, że to początek gry, dlatego tak mała ich liczba. Walka z kostuchą (w 3) albo z berialem (4) początkowo też miała bardzo ograniczoną liczbę ciosów.
upgrade time, must have na pc
Koleś mówiący piskliwym, wkurzającym głosem – jest.|Przekleństwa i dialogi na poziomie podwórkowym – są.|Gore – jest.|Czego jeszcze tu brakuje żeby było całkiem kul? Hmmm… Gołych panien. Na pewno.Szlag, widać że NT nie rozumie co to jest Devil May Cry… To szybka akcja, dialogi bez wulgaryzmów ale potrafiące szczerze ubawić (dialog Beowulfa z Dantem w 3-ce – mistrz!), bohater denerwujący wszystkich naokoło… Ten tutaj denerwuje chyba tylko tych, którzy są przed monitorem… i ociekający sarkazmem…
A jeżeli przez całą grę częstotliwość używania wulgaryzmów będzie taka jak w Wiedźminie 2 to raczej moich pieniędzy NT nie zobaczy. Po prostu jak na każdy dialog przypada ~30 słów typu „panna lekkich obyczajów” czy „syn tejże właśnie” to się klimat zrywa i psuje, bo się czuję jakbym słuchał rozmowy dzieci z podstawówki czy rówieśników z gimnazjum… W pierwszym Wiedźminie to było dobrze użyte.|Tylko czekać aż będzie trailer z jakąś panną…
@Sanchezz on wtedy jest w Devil Triggerze, ale w tej części to raczej Angel Trigger…
Niestety ale to już nie ten sam klimat 🙁 . Mój ulubiony slasher zmienił się w jakąś niskobudżetową produkcję…
@DeathRoll @BrokenAss Ten etap gry jest wybitnie treningowy (podpowiedzi) i gracz też niezbyt profesjonalny więc nie narzekałbym jeszcze na tempo rozgrywki i combosy, bo albo nie są odblokowane albo to dopiero początek.