Przekręt stulecia – studio się tłumaczy

Po szczegóły tego niewyobrażalnego skandalu zapraszam do TEGO newsa. Jak pamiętamy, wydawca gry od razu wydał oświadczenie, w którym zapewnił, że nie miał pojęcia o tym, że Limbo polepiono z kawałków innych gier. Twórcy byli jednak nieosiągalni. Teraz przerywają milczenie. I też twierdzą, że nie mieli pojęcia o procederze!
Pracownicy Majestic tłumaczą, że winę ponoszą ludzie spoza studia, którym zlecono prace nad różnymi elementami gry – to oni mieli dopuścić się plagiatów. W dalszej części oświadczenia czytamy, że twórcy Limbo w żaden sposób nie popierają kradzieży cudzej pracy, że gdyby byli świadomi problemu, od razu bo go wyeliminowali, że wydawcy gry również nic o plagiatach nie wiedzieli. Twierdzą, że są wstrząśnięci.
Pytanie za sto punktów brzmi, czy kiedykolwiek dowiemy się, kim są ci „inni”, którzy dopuścili się plagiatu? Póki co wygląda to jak zwykłe przerzucanie odpowiedzialności – wydawca kazał pytać o sprawę studio Majestic Games, ekipa studia zaś zasłania się jakimiś współpracownikami z zewnątrz.
A najlepsze w tym wszystkim jest to, że w TYM wywiadzie szef studia Steve Bovis wyraźnie mówi, że SAM PRZYGOTOWAŁ CAŁĄ OPRAWĘ GRAFICZNĄ LIMBO! Auć…
Czytaj dalej
-
Stellar Blade może połączyć siły z Silent Hillem. ShiftUp opublikowało...
-
Biegnij wraz z Geraltem, by zdobyć nagrody. CD Projekt Red ogłasza nietypowe...
-
Twórcy Stormbinders opowiadają o zamkach w grze. „Polskie hirołsy” zaoferują znane...
-
Capcom za moment ujawni Leona w Resident Evil Requiem? Znany insider...
5 odpowiedzi do “Przekręt stulecia – studio się tłumaczy”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
ziarno prawdy // wnioskująć z _dochodzenia_ prowadzonego na NeoGAF, Bovis rzeczywiście angażował społeczność internetową w prace nad grą, ale chodziło raczej o engine (freeware_owy WinterMute ;]), nic o zleceniach na tła do lokacji sobie nie przypominam…
// W tym wywiadzie fajna jest ostatnia odpowiedź twórcy : _there is no one game that I would say it is like. The genre is not unique, the point and click adventure has been around for years, but LIMBO is unique(…)How many games do that today? miał rację :_
Niektórzy nie potrzebują kastracji // Jak widać, niektóre studia mają tak kiepski personel, że nawet plagiat im nie wychodzi 😉
// Nieźle się uśmiałem przeczesując forum, do którego podaliście linka. Nie ma jak to chamsko zerżnąć całą grę 😉 Ciekawi mnie tylko jak połączyli średniowieczne krajobrazy Obliviona i modernistyczne wnętrza Silent Hill (Resident Evil?) 😉
karl pisze: // a to nie wiecie ze WoW powstal jako zlepek elementów z Tibii?? 😛 psychodeliczny żart xD