BioShock na PS3 zadebiutuje w październiku

BioShock w wersji na PS3 przebył długą drogę, podczas której jego twórcy niejednokrotnie zaprzeczali nasilającym się przeciekom o powstawaniu gry. W maju tego roku 2K Games potwierdziło wcześniejsze spekulacje dotyczące produkcji i właściciele maszynek od Sony mogli odetchnąć z ulgą.
Od jakiegoś czasu jednak zrobiło się cicho wokół projektu, co nie oznacza, że prace stanęły w miejscu. Wręcz przeciwnie. Dziś szef 2K Games, Christoph Hartmann wydał oświadczenie, z którego dowiadujemy się, że gra trafi na półki sklepowe 21 października w USA, a 24 w Europie.
BioShock na konsole PS3 ma poza poprawioną w stosunku do wersji na PC i Xboksa 360 oprawą graficzną cechować się również nowymi elementami rozgrywki. Potwierdzono jakiś czas temu, że w grze zdobywać bedzie można Trofea, czyli umiejętności przyznawane za ukończenie poszczególnych etapów misji, bądź wykonanie specjalnych zadań. Program zaoferuje pokoje wyzwań, w których czekać na graczy będą liczne zagadki logiczne, odrywające nas od ciągłego strzelania. Nieoficjalnie mówi się również o wsparciu dla usługi PlayStation Home.
Posiadacze PS3 mogą także liczyć na dodatkową zawartość w formie DLC. Widać, że produkcja jest dla 2K niezwykle ważna, dowodem czego jest powierzenie prac aż czterem studiom: 2K Marin, 2K Boston, 2K Australia oraz Digital Extremes.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “BioShock na PS3 zadebiutuje w październiku”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Sterowanie // Sterowanie na padzie może być bardzo przyjemne akurat w tej grze 🙂 . Co do oprawy graficznej, to rewelacji nie oczekuję, bo jeśli twórcy w planach mieli wycisnąć ostatnie soki z tego silnika na PC, to na PS3 zauważymy drobną różnicę.
// Nie wierzę, że gra będzie się znacząco różniła od wersji na PC. Grafika będzie pewnie minimalnie lepsza, ale te nowe elementy rozgrywki jakos mnie nie przekonują.
czekam zniecierpliwiony
czekam zniecierpliwiony