rek

GC ´08: Nowe informacje o ArmA2

GC ´08: Nowe informacje o ArmA2
Zgodnie z wcześniejszymi informacjami studio Bohemia Interactive na trwających targach Games Convention zaprezentowało swe najnowsze dzieło ? ArmA2.

Jak twierdzą twórcy, główny nacisk położony został na kampanię dla pojedynczego gracza. Ta natomiast ma być pełna zwrotów akcji i oparta na obecnej sytuacji geopolitycznej. Fabuła będzie posiadała kilka alternatywnych zakończeń i oferować ma wolność w wykonywaniu misji. Akcja rzuci nas do wymyślonego, postkomunistycznego państwa Chernarus. Cały jego teren liczy sobie ponad 225 kilometrów kwadratowych, a w jego skład wejdzie 50 miejscowości (zarówno duże miasta jak i małe wioski) i 350 kilometrów asfaltu, który przemierzać będziemy za pomocą 50 rodzajów pojazdów. Wszystko to ma być ozdobione ponad milionem obiektów 3D.

Autorzy chwalą się specjalnym systemem Micro-AI, który pozwoli osobnikom sterowanym przez komputer wykorzystywać przeszkody terenowe do obrony. Eksterminację wrogów wspomoże 40 rodzajów broni.

Silnik graficzny, na którym bazuje produkcja Bohemii, ma w pełni wykorzystać moc pozostałych rdzeni procesora, natomiast za wygląd jednostek odpowiedzialna będzie technologia Parallax mapping.

6 odpowiedzi do “GC ´08: Nowe informacje o ArmA2”

  1. // Chernarus? :O Postkomunistyczne? Co to za durna nazwa?

  2. // Nie wiem… piszmy petycję co by zmienili 😀

  3. // Hmm… Tak sobie myślę, że jeśli Belarus oznacza po angielsku Białoruś, to Chernarus pewnie oznacza Czarnoruś. W takim wypadku nazwa jest (moim zdaniem) raczej odpowiednia… 🙂

  4. // Ale wam pewnie tak samo to się skojarzyło, więc żadnej Ameryki nie odkryłem czyż nie? 🙂

  5. // No… faktycznie, teraz ta nazwa nie brzmi już tak dziwnie 😀

Dodaj komentarz